پارس ناز پورتال

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون 

البته قیمت هایی که ما برای این خودروها در نظر گرفته ایم مربوط به آن طرف مرزها است و فقط به تومان قیمت آن ها چنج شده است. خودرو هایی که در سال ۲۰۱۷ به بازار می آیند با ویژگی هایی خاص و قیمت های متفاوتی عرضه می شوند. مثل فورد اسکیپ، شورلت کروز و… که جدید ترین خودرو های سال جدید هستند و زیر ۹۰ میلیون تومان قیمت دارند.

 

در این مطلب می خواهیم نگاهی به خودرو های ورودی ۲۰۱۷ بیندازیم که یا الان در بازار وجود دارند یا طی یک سال آینده به بازار می آیند. خودرو هایی که قیمتی پایین تر از ۹۰ میلیون تومان دارند.

 

فورد اسکیپ

در حال فروش

قیمت پایه: ۲۴,۴۹۵ دلار

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون

کراس ‌اوور های کامپکت بیش از ۴۰ درصد بازار خودروی بین ‌المللی را تا پایان دهه میلادی جاری، تشکیل خواهند داد. به همین دلیل، فورد با نو نوار کردن و حفظ مدل‌ هایی چون اسکیپ، در تلاش است تا بیشترین سهم را در این بازار از آن خود کند.

 

مدل به ‌روز شده اسکیپ (۲۰۱۷) دو پیشرانه دارد. یکی ۱٫۵ لیتری اکوبوست ۱۷۹ اسب بخاری با مصرف شهری و جاده ‌ای به ترتیب ۱۰٫۲ و ۷٫۸۴ لیتر (در یکصد کیلومتر) و دیگری ۲ لیتری اکوبوست ۲۴۵ اسب بخاری که مصرف سوختش مثل ارقام ذکر شده است. طبق آمار ها فناوری و آپشن ‌ها برای مشتریان

 

کراس ‌اوور های فورد از اهمیت بالا تری بر خوردار است. به همین دلیل تلاش خاصی برای بهتر شدن پویایی رانندگی نسبت به مدل قبلی نشده. چیزی که به این مدل اضافه شده آپشن ‌های ارتباطی و فناوری تازه در کالبد آن مثل سینک کانک (Sync Connect)، سینک ۳ (Sync 3) و فوردپس (FordPass) است.

 

شورولت کروز

آغاز فروش: پاییز ۲۰۱۷

قیمت پایه: ۲۲,۱۹۰ دلار

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون

نسل دوم کروز به‌ صورت استاندارد دارای موارد زیر است:پیشرانه ۱٫۴ لیتری ۴ سیلندر توربو دو قلوی ۱۵۳ اسب بخاری و ۲۴۰ نیوتون‌ متری (متعلق به جنرال موتورز)، جعبه ‌دنده ۶ سرعته دستی یا خودکار، کاهش وزن ۲۵۰ پوندی (۱۱۳٫۳ کیلوگرمی)، مصرف جاده‌ ای ۵٫۶ لیتر، فناوری استارت/استاپ،

 

اپل کارپلی، آندروید اتو و نمایشگر ۷ اینچی لمسی. تمامی این ‌ها به‌ علاوه طراحی تیزتر و گیراتر بیرونی و آپشن‌ هایی مثل تشخیص نقطه کور، کمکی حفظ خط حرکت، شارژر بی‌سیم تلفن همراه و وایفای ۴G، یک مجموعه خوبی را به وجود آورده اند که می ‌تواند برگ برنده‌ ای برای کروز هاچبک و سدان در سال ۲۰۱۷ باشد.

 

کیا سراتو/ فورته / فورته۵

در حال فروش

قیمت پایه: ۱۷,۳۴۰ دلار

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون

چشمگیر ترین ویژگی فیس لیفت ۲۰۱۷ کیا فورته، پیشرانه ‌های جدید برای گونه سدان (فورته) است و امکانی که در انتخاب جعبه ‌دنده ۷ سرعته دو کلاچه در گونه هاچبک (فورته۵) وجود دارد. این پیشرانه ‌ها به صورتی که در ادامه می آید در نسخ مختلف مورد استفاده قرار می گیرد:

 

بلوک ۲ لیتری ۱۴۷ اسب بخاری I-4 مجهز به port-injection) پاشش سوخت به درون پورت ورودی و تخلیط آن با هوا) در فورته پایه و LX ؛ بلوک بنزینی ۲ لیتری ۱۶۴ اسب بخاری مجهز به تزریق مستقیم سوخت و چرخه آتکینسون (Atkinson-cycle) در فورته EX و فورته ۵ LX و EX؛ بلوک ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر توربو با تزریق مستقیم سوخت در فورته۵٫ SX.

 

طبق آمار ارائه شده توسط EPA، مصرف سوخت فورته ۲ لیتری با تزریق مستقیم سوخت و جعبه ‌دنده ۶ سرعته خودکار در شهر و جاده به ترتیب ۹٫۰۴ و ۷٫۱۲ لیتر است. تریم S جدید که بین فورته LX و EX قرار دارد، تعلیق اسپورت ‌تر، رینگ‌ های ۱۶ اینچی آلیاژی، چراغ ‌های LED ، باله عقب و خروجی ‌های

 

کرومی سامانه اگزوز را با خود می ‌آورد. خود EX نیز رینگ‌ های ۱۷ اینچی، چراغ‌ های LED عقب و کلید هوشمند ارائه می‌ کند. هشدار ترافیک از عقب، اخطار برخورد از جلو، چراغ‌ های متحرک پویا و ترمز اضطراری خودکار نیز از موارد سفارشی گونه سدان هستند.

 

فورد فیوژن– برنده یک دوره All-Star

در حال فروش

قیمت پایه: ۲۲,۹۹۵ دلار

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون

هر چند تغییرات ایجاد شده در فیس لیفت نسل دوم فیوژن به اندازه تغییرات نسل پیشین در سال ۲۰۱۰ نیست، اما استفاده از عناصر قوی ‌تر و تأثیر گذار تر، باعث شده که در آن نیازی به اضافه کاری نباشد.مدل ۲۰۱۷ در بخش قوای محرکه ۵ گزینه دارد که با دیفرانسیل تک (جلو) یا جفت و نسخه‌ های هایبرید و پلاگ

 

– این هایبرید ترکیب شده. شروع قیمت ‌ها برای SE از ۲۳٫۹۹۵ دلار، برای اسپورت از ۳۴٫۳۵۰ و برای پلاگ-این هایبرید Energi Platinum از ۳۹٫۹۹۵ دلار است. البته به همه مبلغ های گفته شده مالیات فدرال نیز اضافه می شود. کنترل ‌کننده الکترونیکی جدید برای جعبه ‌دنده ۶ سرعته خودکار، سامانه کمکی پارک مورب و تریم پلاتینوم جدید که از فورد موندئو (Mondeo) گرفته شده نیز از ویژگی‌ های آن است.

 

هوندا سیویک – برنده دو دوره All-Star

در حال فروش

قیمت پایه: ۱۹,۴۷۵ دلار

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون

سیویک در حال حاضر سه گونه سدان، کوپه و هاچبک دارد. تأمین قوای مورد نیاز هرسه مدل بر عهده دو پیشرانه است که خریدار می‌ تواند از بین آن‌ ها انتخاب کند: ۱٫۵ لیتری توربو شارژر دار ۴ سیلندر که نمونه پایه بوده و از فناوری تزریق مستقیم سوخت بهره می ‌برد؛ ۲ لیتری i-VTEC مجهز به فناوری port-injected.

 

طراحی عضلانی، هندلینگ تیز و سواری نرم از ویژگی ‌های اصلی سیویک به شمار می ‌روند. هوندا برای اقتصادی بودن هم تلاش ‌هایی کرده . این مدل توانسته مصرف سوخت شهری بلوک ۱٫۵ لیتری خود را در گونه سدان و کوپه به ‌ترتیب به ۷٫۵ / ۵٫۶ و ۷٫۵ / ۵٫۷ لیتر برساند. همچنین با استفاده از بسته سنسینگ

 

(Sensing) خود، فناوری‌ های کاربردی متعددی از جمله کروز کنترل انطباقی، ترمز پیش از برخورد، هشدار ترک خط حرکت، سامانه تعقیب خودروی جلویی در سرعت‌ های پایین و کمکی حفظ خط حرکت را آن اضافه کرده است.

 

شورولت ترکس

آغاز فروش: پاییز ۲۰۱۷

قیمت پایه: ۲۱,۰۰۰ دلار (تخمینی)

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون

ترکس با وجود طراحی بیرونی نه ‌چندان زیبا و کیفیت پایین اتاق، در رده دوم کراس ‌اوورهای کامپکت پر فروش بازار آمریکا قرار دارد. در مدل ۲۰۱۷، ویژگی‌ هایی مثل طراحی تازه معروف به dual-cockpit داشبورد، نمایشگر ۷ اینچی جدید، وای ‌فای آن ‌استار (OnStar) از نوع ۴G LTE متعلق به جنرال موتورز،

 

چراغ‌ های جلو و جلو پنجره جدید باعث شده که نه تنها جذاب تر به نظر برسد، بلکه بیش ‌از پیش مشابه هم‌ خانواده‌ هایش بشود و شورلت بودن خود را بیشتر به رخ بکشد.

 

کیا اسپورتیج

در حال فروش

قیمت پایه: ۲۳,۸۸۵ دلار

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون

نسل نو اسپورتیج با سه تریم مختلف عرضه می ‌شود. EX و LX: بلوک ۲٫۴ لیتری ۴ سیلندر خطی به قدرت ۱۸۱ اسب بخار و جعبه ‌دنده ۶ سرعته دستی؛ SX Turbo: بلوک ۲ لیتری (با همان جعبه ‌دنده قبلی) که در حالت دیفرانسیل جلو (FWD) و دو دیفرانسیل (AWD) به ترتیب ۲۴۰ و ۲۳۷ اسب بخار تولید می ‌کند

 

و از ترمز های بزرگ ‌تر و تعدیل‌ های سفت‌ تر بهره مند می شود. استفاده از پلتفرم اخیر هیوندای توسان باعث افزایش ابعاد آن به میزان ۱٫۶ اینچ در طول و ۱٫۲ اینچ در فاصله بین دو محور شده، با اینکه ۶۰۰ پوند (۲۷۲٫۱۵ کیلوگرم) نیز به وزن کلی اضافه کرده است.

 

اسمارت فورتو روباز

در حال فروش

قیمت پایه: ۱۸,۰۰۰ دلار (تخمینی)

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون

استفاده از سقف تاشو برقی در فورتو کابریولت که طی مدت ۱۲ ثانیه باز و بسته می ‌شود، باعث افزایش حدوداً ۱۷۶ پوندی (۷۹٫۸ کیلوگرمی) وزن خشک، کاهش ۰٫۵ ثانیه ‌ای شتاب اولیه و افزایش مصرف سوخت به میزان ۱ مایل بر گالن (حدود ۰٫۲ لیتر در یکصد کیلومتر) شده است.

 

در بخش فنی هم تأمین قوای محرکه بر عهده پیشرانه ۳ سیلندر خطی با حجم ۰٫۹ لیتر گذاشته شده که فرقی با گونه کوپه ندارد و همان ۸۹ اسب بخار و ۱۳۵ نیوتون ‌متر گشتاور را تحویل جعبه ‌دنده ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته دو کلاچه خودکار می‌ دهد تا به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در ۱۰٫۶ ثانیه دست پیدا کند.

 

تویوتا C-HR

آغاز فروش: پاییز ۲۰۱۷

قیمت پایه: ۲۲,۵۰۰ دلار (تخمینی)

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیوننمونه نهایی و تولیدی C-HR در نمایشگاه ۲۰۱۶ ژنو حضور داشت. قبلاً قرار بود با اسم ساین (Scion) در آمریکا فروخته شود اما پس از انحلال این برند، نمایندگی ‌های خود تویوتا انتظارش را می ‌کشند. به نظر می‌ رسد ورود آن به بازار، جدای از رقابت با نیسان جوک (که از سیاست ‌های اصلی تولد چنین مدلی بود) روی میزان فروش خودرو هایی همچون هوندا HR-V و مزدا CX-3 نیز تاثیر بگذارد.

 

این مدل از نظر پلتفرم و معماری با مدل ‌های جهانی هم‌ خانواده خود از جمله نسل سوم پریوس مشترک است. پیشرانه نسخه پایه‌ بازار اروپا ۱٫۲ لیتری توربو I-4 است. اما به نظر می‌ رسد برای آمریکا از نمونه ۲ لیتری ۴ سیلندر تنفس طبیعی در کنار جعبه‌ دنده CVT )دیفرانسیل تک یا جفت) استفاده شود.

 

سوبارو ایمپرزا – برنده یک دوره All-Star

آغاز فروش: اواخر ۲۰۱۶

قیمت پایه: ۱۹,۰۰۰ دلار (تخمینی(

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیون

نسخه باز طراحی شده ایمپرزا که برای سال ۲۰۱۷، نمای بیرونی تیز تر و قدرت بیشتری دارد، از یک پلتفرم جدید جهانی استفاده می کند. قرار است عرضه آن در ۴ مدل انجام شده و بازه گسترده‌ ای را ارائه کند. طول، عرض و فاصله بین دو محور به ترتیب ۱٫۶، ۱٫۵ و ۱ اینچ افزایش و ارتفاع به میزان ۰٫۴ اینچ برای پایداری بیشتر

 

کاهش پیدا کرده. شاسی ۷۰ درصد محکم‌ تر بوده و پیشرانه ۲ لیتری با کسر ۱۵۲ اسب بخاری را به همراه جعبه ‌دنده CVT در بر دارد.سامانه آی‌ سایت (EyeSight) مواردی نظیر کروز کنترل انطباقی، ترمز پیش از برخورد، هشدار تغییر خط حرکت و نوسان خودرو، کمکی حفظ خط حرکت، تعیین نقطه کور

 

و هشدار ترافیک از عقب را در دسترس قرار می ‌دهد. یک مدل به ‌اصطلاح پرفورمنس مجهز به قلب ۲ لیتری و جعبه‌ دنده ۷ سرعته نیز در قالب گونه ‌های سدان و استیشن واگن در آینده تولید می شود.

 

هیوندای ایونیک

آغاز فروش: اواخر ۲۰۱۶

قیمت پایه: ۲۴,۹۰۰ دلار

خودروهای جدید بازار با قیمت کمتر از 90 میلیونعرضه ایونیک در سه نسخه هایبرید، پلاگ – این هایبرید و تمام برقی نشان از آینده نگری آن دارد. هایبرید و پلاگ – این هایبرید از پیشرانه بنزینی ۱٫۶ لیتری ۴ سیلندر، جعبه ‌دنده دو کلاچه، تعلیق چند اتصالی در عقب استفاده می‌ کنند. نسخه برقی هم در محور عقب تعلیق میله پیچشی دارد تا فضای مورد

 

نیاز برای باتری ‌های ۲۰ کیلو وات ساعتی در زیر صندلی‌ های عقب فراهم باشد. در بازار آمریکا، ۵۰ ایالت نسخه هایبرید و تنها ۱۰ ایالت (که قانون ZHEV را دارند) نسخ پلاگ – این و تمام برقی را در دسترس خواهند داشت که البته با سفارشات خاص در کل سطح کشور قابل ‌فروش ‌اند.