پارس ناز پورتال

خوانندگی شهره سلطانی و پلمپ کافه در تهران

مجموعه : اخبار سینما
خوانندگی شهره سلطانی و پلمپ کافه در تهران

خوانندگی شهره سلطانی و پلمپ کافه در تهران 

خبر خوانندگی شهره سلطانی این روزها در رسانه ها پخش شده بود و خانم شهره سلطانی هم در یک کافه واقع در تهران اقدام به خوانندگی کرده است اما آخر ماجرا تلخ بوده است. شهره سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون، در پی پلمپ شدن کافه‌ای که در آن مشغول خوانندگی بود، واکنش نشان داد و طی یادداشتی نوشت:

خوانندگی شهره سلطانی و پلمپ کافه در تهران

دوستان عزیزم آخرین باری که در یک کافه ترانه برگزار کردیم ، به لطف دوست عزیزی که گزارش داده بودند و به خیال خودش ما کار بدی کرده بودیم و به قولی زیر آب زده بودند کافه ما پلمب شد.

 

تا دیروز من فکر میکردم همه باید وقتی جایی فعالیت فرهنگی و هنری در آن انجام میشه خوشحال بشنوند و لذت ببرند ولی ظاهرا اشتباه میکردم، اما فقط میخواهم بگویم کسانی که تلاش میکنند نان کسی رو ببرند فقط به یک نفر لطمه نمیزنند، آنجا کلی کارگر و پرسنل داره که همه از آنجا نان میخورند.

 

پس فقط نان من بریده نمیشوذ دوست عزیز . به خدا با این کارها بعید می دونم زندگی باهات مهربون باشه ….حالا به هر حال از جمعه صبح شما عزیزان رو دوباره در کافه دیگری می بینم و آن آدم نامهربون و می بخشم و برایش مهربونی آرزو میکنم.

 

به امید دیدار همگی …( البته الان هم کافه بازه فقط من تا جمعه نیستم )

 

… در ضمن ای کاش سوادمان را بیشتر کنیم و بدانیم ترانه خواندن با آواز خواندن فرق دارد، ما فقط ترانه خواندیم، بدون موسیقی متوجه بشوید اونم من نخوندم (شایعه نکنید و یه کم خجالت بکشید)