پارس ناز پورتال

خواب آرام و راحت با این شربت معجزه آسا

خواب آرام و راحت با این شربت معجزه آسا

خواب آرام و راحت با این شربت معجزه آسا 

برخی افراد در خواب خود اختلالاتی دارند که با خوردن برخی داروها می توان آن ها را مداوا کرد.عرق بهار نارنج شربتی است که می تواند راه حل اصلی برای خواب آرام و راحت باشد. داشتن خواب آرام و همچنین گذراندن روز بدون استرس و دغدغه آرزوی بسیاری از افراد است.

 

نظام بحرینی متخصص طب سنتی و مدرس جهاد دانشگاهی دانشگاه آزاد گفت: عرق بهار نارنج جزء داروهایی است که اثر اصلی آن بر روی سیستم عصبی است و بسیار آرامبخش است.وی در ادامه به استفاده از عرق بهار نارنج در مصارف خانگی توصیه کرد و افزود: عوارضی که در مصرف گلاب وجود دارد برای بهار نارنج وجود ندارد و همه افراد راحت‌تر می‌توانند از این دارو استفاده کنند.

خواب آرام و راحت با این شربت معجزه آسا

بهترین ترکیبی که در تابستان از آن می‌توان استفاده کرد عرق بهار نارنج به همراه گلاب و آب است.یک سوم لیوان بهار نارنج یک سوم آب و یک سوم گلاب استفاده شود  افراد گرم مزاج در ترکیب این مواد از شکر و افراد سرد مزاج از عسل استفاده کنند.

 

این متخصص طب سنتی با اشاره به اینکه اگر از این محلول ۲ ساعت قبل از خواب استفاده کنند خواب بسیار آرامی خواهند داشت تصریح کرد: اگر افراد در طی روز هم دچار استرس و اضطراب هستند می توانند همراه با یک قاشق مربا خوری فرنج مشک استفاده کنند.این محلول مقوی معده، قلب، مغز است که در تابستان می تواند بسیار مفید واقع گردد.