پارس ناز پورتال

خرس بزرگ زیر جراحی دندان پزشکی +عکس

خرس بزرگ زیر جراحی دندان پزشکی +عکس

خرس بزرگ زیر جراحی دندان پزشکی +عکس

خرس بزرگ در یکی از پارک های آلمان برای معالجه مشکل دندان خود دست به دامان دکترهای دندان پزشک شد تا درمان گردد. این خرس بسیار بزرگ برای جراحی به دندان پزشکی رفت.تیمی از دندانپزشکان و کارشناسان حیات وحش یک روز را صرف معالجه دندان‌های خرسی غول‌پیکر در یکی از پارک‌های ملی آلمان کردند. پوسیدگی دندان ایگور،خرس بزرگ زیر جراحی دندان پزشکی +عکسخرس قهوه‌ای ۲۵۰ کیلویی، به دلیل گذراندن طفولیت در قفس ایجاد شده بود. مسئولان یک پارک حیات وحش در ایالت براندنبورگ در شرق آلمان برای مداوای یک خرس قهوه‌ای دست به دامان یک تیم دندانپزشکی شدند. این خرس قهوه‌ای به نام ایگور ۲۵۰ کیلو وزن دارد و در سال‌های اولیه زندگی در قفس بزرگ شده است.

خرس بزرگ زیر جراحی دندان پزشکی +عکس

نخستین اقدام پزشکان برای معالجه بیمار، بیهوش کردن او بود. ایگور سپس با کمک جمعی از داوطلبان روی تخت مداوا قرار داده شد.در حالی که دهان ایگور با کمک ابزار ویژه باز نگاه داشته شده و زبانش بیرون افتاده بود، پزشکان کار مداوای دندان‌ها و لثه عفونی این خرس ۲۱ ساله را آغاز کردند.

خرس بزرگ زیر جراحی دندان پزشکی +عکستجهیزاتی که برای معالجه ایگور به کار گرفته شده، درست همان تجهیزاتی بودند که برای انسان‌ها به کار می‌روند، فقط در اندازه‌ای بزرگتر.عمل جراحی ایگور چندین ساعت به طول انجامید. پس از ایگور قرار بود یک خرس دیگر نیز تحت عمل جراحی مشابهی قرار بگیرد،خرس بزرگ زیر جراحی دندان پزشکی +عکساما این عمل به تعویق افتاد.یولیان دورش، مدیر این پارک حیات‌وحش، بر این باور است که جویدن میله‌های قفس آهنی به دلیل “سر رفتن حوصله” ایگور موجب شده تا دندان‌هایش دچار مشکل شوند.نکته قابل توجه در این ماجرا این است که پزشکان در اصل فراخوانده شده بودندخرس بزرگ زیر جراحی دندان پزشکی +عکستا دریابند چرا ایگور به طرزی غیرعادی راه می‌رود. آنها به هنگام معاینه مفصل ران ایگور، به طور ناگهانی متوجه پوسیدگی دندان‌هایش شدند. به گفته پزشکان، حال ایگور خوب است و انتظار می‌رود که او دوران نقاهت هر دو مشکل جسمانی‌اش را به زودی سپری کند.