پارس ناز پورتال

خرج های میلیونی پولدارها را ببینید +عکس

خرج های میلیونی پولدارها را ببینید +عکس

خرج های میلیونی پولدارها را ببینید +عکس

زندگی افراد پولدار و ثروتمند کاملا متفاوت از بقیه است و وقتی دست به جیب شوند پول هنگفتی را خرج می کنند با برخی از کلان ترین خرج های پولدارها آشنا می شویم.

 

 غذا 2 میلیون دلاری
تابحال به این فکر کرده اید اگر خیلی پول داشتید با پول خود چه می کردید؟ قیمت خیلی از خدمات برای شما بسیار کم جلوه می کرد و مطمئنا دوست داشتید برای چیز های عجیبی پول خرج کنید مثلا ۵۰۰۰۰ دلار بدهید تا بر روی ناخن هایتان الماس بکارند!

 

مهم نیست مراحل عروسی خود را چقدر با دقت برنامه ریزی کنید هوا عاملی است که شما نمی توانید کنترل کنید، البته تا به الان…

 

یک کمپانی مسافرتی لوکس به نام Oliver’s Travels یک بسته ی ۱۰۰۰۰۰ دلاری دارد به نام “روز بی نقص عروسی” که در آن کمپانی قول کنترل هوا را می دهد! تعدادی هواشناس و خلبان در استخدام این کمپانی هستند که با پرواز بر فراز ابرها و پخش یدید نقره بر روی ابرها باعث از بین رفتن ابرها می شوند.
خرج های میلیونی پولدارها را ببینید +عکسدرخت کریسمس ۸۰ هزار دلاری

باب پرانگا یک متخصص طراحی درخت کریسمس است، در واقع او تنها متخصص طراحی درخت کریسمس است. ۳۰ سال پیش که او در شرکت مکی کار می کرد با یک بازیگر زن معروف دیدار می کند و او هم می گوید که “ای کاش کسی بود که درخت کریسمس مرا تزئین می کرد” او هم همین کار را کرد.

 

او در سال ۱۹۸۴ به کمک شریک خود دبی استرون شرکت دکتر کریسمس را راه اندازی کرد. کتی هیلتون اولین مشتری او بود و کسی بود که او را به جامعه ی هنری هالیوود معرفی کرد. او برای هر سرویس خود از ۲۵۰۰ دلار تا ۸۰۰۰۰ دلار دریافت می کند و کارش فقط مختص هنرمندان نیست و همه را شامل می شود.
خرج های میلیونی پولدارها را ببینید +عکسجمع کردن وسایل شخصی پولدارها

پدر مادر های ثروتمند با دیسیپلین ترجیح می دهند که فرزندانشان در فصل تابستان به کمپ های اختصاصی بروند ولی یک این مسئله برای آنها یک مشکل ایجاد می کند، جمع کردن وسایل فرزندانشان، این جاست که باربارا ریچ وارد می شود.ریچ که خود را “مشاور شخصی سازماندهی” معرفی می کند برای هر ساعت که در جمع کردن وسایل صرف می کند ۲۵۰ دلار دریافت می کند که در کل برای آنها ۱۰۰۰ دلار آب می خورد.

خرج های میلیونی پولدارها را ببینید +عکسسانروف هواپیما
اگر در هنگام پرواز با هواپیما در کنار پنجره نشینید ممکن است کل لذت پرواز برای شما از بین برود و این سفر هیجان انگیز بر فراز ابرها به سفری کسل کننده تبدیل شود.

 

در سفرهای عمومی که دست خودتان نیست که در کنار پنجره بنشینید یا نه ولی وقتی به اندازه ی کافی پولدار باشید و یک جت شخصی بخواهید بگیرید می توانید با خرج چند میلیون دلار بیشتر کاملا حس پرواز را به خود منتقل کنید!

 

شرکت تولیدات هوایی برزیلی Embraer’s طرحی دارد به نام ” Airship kyoto ” که در آن برای هواپیمای شما سان روف می گذارد و آن را آفتاب گیر می کند، با خرج ۵۳ میلیون دلار ناقابل این طرح برای هواپیمای شخصی شما پیاده می شود و دیگر می توانید لذت سفر در میان ابرها را به طور کامل تجربه کنید.
خرج های میلیونی پولدارها را ببینید +عکسیک وعده غذا 2 میلیون دلار
گرانترین برنامه ی غذاخوری در سنگاپور می باشد و تا بحال فقط یک زوج از آن استفاده کرده اند. با پرداخت ۲ میلیون دلار برنامه ی ۸ ساعته ی غذاخوری با هلیکوپتر سواری بر فراز سنگاپور آغاز می شود و در ادامه به سواری در رویلز رویز و قایق سواری در قایق های تندرو می رسد.

 

بعد از جاده، دریا و هوانوردی زوج به بالای هتل Marina Bay Sands می روند که با ۱۰۰۰۰ رز پر شده است و گروه موسیقی برای آنها برنامه اجرا می کند و غذاهای لوکس و خاص این شام رویایی زمانی برای آنها سرو می شود که خورشید در حال غروب کردن است.
خرج های میلیونی پولدارها را ببینید +عکسمانیکور الماس
عموما خانم هایی که برای مانیکور می روند نظر هیچ کس را نمی توانند به خود جلب کنند چون باید حتما بدانید مانیکور چیست تا بفهمید که دستی مانیکور شده است به چه شکلی در می آید، ولی اگر می خواهید همه از این موضوع آگاه شوند به شرکت مانیکور Cherish بروید تا ناخن های شما را با الماس ۱۰ قیرات تزئین کنند فقط باید باید برای سرویس کامل آن ۵۱۰۰۰ دلار پرداخت کنید!