پارس ناز پورتال

خبر مدل شدن ترلان پروانه در کشورهای خارجی

مجموعه : اخبار سینما
خبر مدل شدن ترلان پروانه در کشورهای خارجی

خبر مدل شدن ترلان پروانه در کشورهای خارجی 

خبری منتشر شده است مبنی بر فعالیت مدلینگ ترلان پروانه در خارج از کشور که از طرف وی صحبت هایی در جواب این خبر منتشر شده است. به تازگی عکس هایی از ترلان پروانه منتشر شده است که ادعا میشد وی در خارج از کشور بعنوان مدل فعالیت کرده و حتی او مهاجرت کرده است. آیا مهاجرت ترلان پروانه صحت دارد؟ در ادامه پاسخ ترلان پروانه را خواهید خواند.


مهاجرت ترلان پروانه اززبان خودش
ترلان پروانه از فعالیت های جدیدش می گویدترلان پروانه که این روزها مشغول تمرین تئاتر «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش» استو بازی در دو فیلم را به پایان رساندهاز برخی مطالب که در فضای مجازی درباره هنرمندان مطرح می‌شود انتقاد کرد.

خبر مدل شدن ترلان پروانه در کشورهای خارجی

ترلان پروانه بازیگر سینما و تلویزیون درباره اثر جدیدی که در حال نقش آفرینی در آن است، گفت:در تئاتر «مکاشفه در باب یک مهمانی خاموش»به نویسندگی آتیلا پسیانی و کارگردانی بهنام زینالی نقش آفرینی می کنمکه هم اکنون در حال تمرین قبل از اجرا هستیمکه احتمالا در ماه آتی روی صحنه می رود.

 

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیرتیغ» درباره فیلم‌هایی که به تازگی در آنها نقش آفرینی کرده استنیز توضیح داد: به تازگی نقش آفرینی در دو فیلم را برعهده داشتمکه ضبط هر دو آنها به پایان رسیده است.در فیلم سینمایی «فراری» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد به عنوان یکی از ایفاگران نقش اصلی فیلم هستم.

 

در این فیلم نقش دختر نوجوانی را بازی می کنمکه از شمال کشور برای عکس گرفتن با اتومبیل فراری به تهران می‌آید.پروانه ادامه داد: در فیلم سینمایی «گشت ارشاد ۲» به کارگردانی سعید سهیلی نیز نقش یک دانشجودختر را داشتم که ضبط این اثر نیز به پایان رسید.

 

فیلم سینمایی فراری
وی درباره زمان اکران فیلم سینمایی فراری گفت:این فیلم احتمالا بعد از حضور در جشنواره فیلم فجر، به اکران می رسد.ترلان پروانه در پاسخ به اینکه به تازگی در برخی شبکه های اجتماعی مطلب و تصویری منتشر شد
که به خارج از کشور عزیمت کرده اید، گفت:متاسفانه همواره

 

در برخی رسانه ها و شبکه های اجتماعی مطالبی درباره برخی افراد و هنرمندان عنوان می شودکه اصلا واقعیت ندارد و دلیل افراد از اینگونه اقدامات را نمی دانمو متاسفانه بعضا هنرمندان درگیر این مطالب و شایعاتی که در شبکه های اجتماعی توسط برخی افراد مطرح می شود هستند.

 

ترلان پروانه متولد تیرماه ۱۳۷۷ است که از کودکی وارد عرصه بازیگری شده است.وی در آثاری چون شیفت شب، آهوی پیشونی سفید، بی خداحافظی، زندگی مشترک آقای محمودی و بانو، نصف مال من نصف مال تو، زن بدلی، چپ دست،مردن به وقت شهریور، چرخ و فلک، جایزه بزرگ، خوش غیرت، گذر از رنج ها و… نقش آفرینی کرده است.

مهر