پارس ناز پورتال

خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان

خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان

خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان

آخرین تصاویر بازیگران و ستاره های سرشناس خارجی را برای شما به نمایش گذاشته ایم که از اینستاگرام استخراج شده اند و جذاب هم هستند.

 

در آخرین روزهای سال 2016 ناگهان شایعه حیرت آور شروع رابطه عاشقانه «جنیفر لوپز» با «دریک» مثل توپ صدا کرد. نگران هفده سال اختلاف سنی آنها نباشید،قطعا این رابطه دوام چندانی نخواهد داشت.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«دریک» به مناسبت فرا رسیدن سال جدید لباس های پلوخوری اش را پوشیده تا شاید به دیدن عشق جدیدش برود.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«هیو جکمن» تمام تعطیلات را در حال شنا کردن در سواحل آفتابی استرالیا گذراند.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«بردلی کوپر» اولین روز از سال جدید را با ورزش شروع کرد تا پرخوری های شب سال نو را به این طریق جبران کرده باشد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«بریتنی اسپیرز» همراه با عشق جدیدش «سام اصغری» که بر حسب اتفاق از هموطنان غیور خودمان هم هست.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«انسل الگورت» در حال جشن گرفتن سال جدید با جدیت تمام.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«مایلی سایرس» با وجود تمام دیوانه بازی هایش در تعطیلات سال نو کودکان و نوجوانان بیمار را فراموش نکرده و همراه با «لیام همزورث» به دیدن آنها رفت. 
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«گوئینت پالترو» روی جلد مجله شماره فوریه «اینستایل».
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«ماریا کری» پیش از فرا رسیدن سال نو و افتضاحی که در اجرای شب سال نو به بار آورد، در حال لذت بردن از تعطیلات سال نو همراه با فرزندانش.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«نیکول کیدمن» در کنسرت شب سال نوی «کیث اربن» که به صورت زنده از شبکه CNN نیز پخش شد حاضر شده و با حرکات موزون همسرش را همراهی کرد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«کریسی تیجن» تصویری از همسرش «جان لجند» و دخترکوچولویش را به اشتراک گذاشت؛ این اولین کریسمس سه نفره خانواده لجند است.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«سوفی ترنر» از داخل هواپیما و به صورت پتوپیچ شده سال نو را به فالوئرهایش تبریک گفت.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«جو جوناس» همراه با گروهش شب سال نو در میدان تایم نیویورک اجرای زنده داشت و صد البته که سوفی ترنر هم یکی جایی همین دور و برها بود و عشقش را مورد تشویق و حمایت خود قرار داد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«جاستین بیبر» شب سال نو را با اجرا در هتل «فونتنبلو» در میامی گذراند که قیمت بلیط های فضای اختصاصی نزدیک صحنه آن 50 هزار دلار بوده است!خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«ویکتوریا بکهام» با این عکس کنار ساحل، که چیزی جز شن های ساحل گواه این موضوع نیست، سال نو را به هوادارانش تبریک گفت.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«امیلیا کلارک» قدیمترها تعطیلات کریسمس را با نگه داری از این دو دختر خانمی که حالا حداقل از لحاظ جثه می توانند نقش مادر را برای او ایفا کنند، می گذرانده است.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«درو بریمور» در اولین صبح از سال 2017؛ او در سال گذشته از همسر سوم خود پس از چهار سال زندگی مشترک طلاق گرفت، امیدواریم امسال سال بهتری برای درو باشد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«جیک جیلنهال» هم از آنهایی بود که تا آخرین لحظه سال 2016 دست از تمرین و تلاش برای حفظ تناسب اندامش برنداشت.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهاننهایت تقلب «راک» در رژیم غذایی اش در همین حد است!
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«دیوید بکهام» و تمامی اعضای خانواده بکهام تعطیلات سال نو را در کنار هم گذراندند تا مبادا خدشه ای به تصویر این خانواده کامل و خوب و خوشبخت وارد شود.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«سلما هایک» در کنار ماتیلد، دختر همسرش در سوئیس؛ نامادری های مدرن خیلی با نامادری های دوره سیندرلا فرق دارند!
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«نورمن ریداس» با این عکس خبر فوت مادربزرگش را به هوادارانش داد و گفت که دلش برای او تنگ می شود؛ بالاخره هر کسی روش های خودش را دارد!
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«جرد پادالکی» چند ماهی باید صبر کند تا ابعاد سبیلش به مرحله رقابت با سبیل پسرهایش برسد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«نینا دوبرو» از دل این جمعیت شاد سال نو را به هوادارانش تبریک گفت.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«دایانه کروگر» با این عکس شخصیت مورد علاقه اش در سال 2017 را معرفی کرد؛ البته هنوز برای تصمیم گیری در مورد چنین مسئله مهمی خیلی زود است.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«کری آندروود» و همسر ورزشکارش، «مایک فیشر»، در میهمانی شب سال نو.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«لوئیس تاملینسون» با این عکس به سال 2017 سلام کرد و گفت که حالش بهتر است، هر چند که به قیافه اش نمی خورد حال روحیش زیاد خوب باشد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«لیندسی لوهان» با این قیافه خیلی خوشحال از هوادارانش خواست تا در اولین روز سال برای مردم داغ دیده ترکیه دعا کنند.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهاناز وضعیت صفحه شطرنج به نظر می رسد که «بری لارسون» این عکس را فقط برای ژستش گرفته باشد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«کیت هادسون» در جشن شب سال نو همراه با به قول خودش داداشیا.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«آنا کندریک» از جمله کسانی بود که به سراغ آرشیو عکس هایشان رفتند تا ضمن ابراز ناراحتی به همه بگویند چه رابطه صمیمانه ای با «کری فیشر» داشته اند.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهاندر حالی که هم سن و سال های «زندایا» شب سال نو را به دیوانه وارترین شکل ممکن خوش می گذراندند، او شبش را با پرستاری بچه گذراند.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«آدام لوین» و «بهاتی پرینسلو» که به قیافه اش می خورد جشن شب سال نو را با جشن هالووین اشتباه گرفته باشد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«برونو مارس» سال 2017 را با همراهان همیشگی اش به فالوئرهایش تبریک گفت.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«لیلی کالینز» هم از طرفداران پر و پا قرص هری پاتر و لوس بازی های مرتبط با آن است.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«مدونا» سال 2017 را در کنار چهار نفری که بیش از همه دنیا دوستشان دارد شروع کرد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«کیلی کوئوکو» بهار گذشته از همسرش جدا شد و حالا تعطیلات سال نو را همراه با خانواده عشق جدیدش «کارل کوک» می گذراند، به این می گویند سرعت عمل! البته این به هیچ عنوان با رکورد سرعت ستاره های دیگر هالیوود قابل مقایسه نیست.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«ریتا اورا» کلا منتظر نشسته ببیند کدام یک از هنرمندان فوت می کند تا عکس های یادگاری که با او دارد را به رخ دیگران بکشد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهانتعطیلات سال نو برای «استفن امل» از یک لحاظ دیگر هم لذت بخش هستند، آن هم این است که سالگرد ازدواجش هم در همین تعطیلات است.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهانیک عکس عشقولانه از کریسمس «جاش دوهامل» و «فرگی».
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«مارک والبرگ» و همسرش «رئا دورهام»که پس از چهار بار زایمان همچنان به فعالیت خود در زمینه مدلینگ ادامه می دهد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«کامیلا کابیو» ادعا دارد که این تاج گل را خودش درست کرده و به هیچ عنوان هم از فیلتر استفاده نکرده است.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«جرارد باتلر» با دیدن این آقا یاد اصل و نصبش افتاده و گفته مردهای ما ریش های بلندی داشته اند و نظرتان راجع به این که من هم ریش هایم را بلند کنم چیست؟ درست است که مد روز ایران هم همین است، اما ما که قطعا مخالفیم.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«سلمان خان» و «بینا کاک» سیاستمدار و هنرپیشه هندی که چند بار نقش مادر سلمان خان را ایفا کرده و رابطه خانوادگی نزدیکی نیز با او دارد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«پریانکا چوپرا» در مهمانی شب سال نو در منزل «مانیش مالهورتا» موفق ترین چهره دنیای مد هندوستان.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهانخود «شاهرخ خان» هم باورش نمی شد که روزی عکسش روی جلد مجله «GQ» قرار بگیرد، هر چند ورژن هندی مجله باشد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«سونام کاپور» زیر این عکسش گفت هدیه ای خالصانه است که از صمیم قلب به شخص درست، در زمان و مکانی درست و بی آن که هیچ چیزی در مقابل انتظار داشته باشیم داده شود. در مورد این که مخاطب این حرفش چه کسی بوده هم توضیحی نداد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«آلیا بهات» در انتظار فرا رسیدن سال 2017
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«رانویر سینگ» با شلوارکی که به رنگ سال 2017 است در عکس هایی که برای مجله «اسکوایر گرفته شده اند. 
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«گوکهان اوزن» در اینستاگرام اکانت ندارد، اما بالاخره موفق شدیم یک جایی یک عکسی از این خواننده و هنرپیشه محبوب ترک پیدا کنیم.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«نسلیهان آتاگول» جزء شیک پوش ترین زن های ترکیه در سال 2016 قرار گرفت.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«آراس بولوت اینملی» بار دیگر صحنه ای از سریال «icerde» را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهانتا به حال «چائاتای اولوسوی» چیزی در رابطه با این که به نقاشی علاقه دارد نگفته بود.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«گوکچه باهادر» و عشقش که به قول خودش بهترین هدیه سال 2016 به او بوده است در خیابان های میلان.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهانبه نظرتان «هادیسه» با رنگ جدید موها و ابروهایش خیلی جذاب تر نشده است؟!
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«یو یئون سوک» با این عکس از هوادارانش برای تمام عشق و حمایتی که به او هدیه کرده اند تشکر کرده و گفت که مطمئن است سال 2017 سال خیلی خوبی خواهد بود و برای همه آرزوی شادی و سلامتی کرد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«جی چانگ ووک» در یک مهمانی شام دوستانه؛ از آنجا که خانمی در مهمانی حضور نداشته کسی نبوده که مجبورشان کند قبل از خوردن شام و تا سفره قشنگ است عکسشان را بگیرند.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«پارک سئو جون» جلوی دوربین مجله «هارپرز بازار» کره.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهانعکس برعکس «او سه هون» و سگش.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«کریس»؛ در مورد کتش هم هیچ نظری نمی دهیم تا هوادارانش ناراحت نشوند.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان«کیم سو هیون» سر صحنه فیلمبرداری سریال «Ruler: Master of the Mask» که ماجرای آن در کره قرن هجدهم می گذرد و بهار 2017از تلویزیون پخش خواهد شد.
خبرهای داغ هالیوود و ستاره های مشهور جهان

 

مطالب مرتبط :

اخبار داغ بازیگران هالیوود و چهره های معروف دنیا

اخبار داغ ستاره های هالیوود و جهان در دی ماه

اخبار چهره های اینستاگرامی ستاره های خارجی

عکسهای داغ ستاره های خوش اندام و زیبای خارجی

اخبار داغ هالیوود و سوپر استارهای مشهور جهان

اخبار داغ هالیوود و بازیگران مشهور جهان در اینستاگرام