پارس ناز پورتال

خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان

خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان

خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان

ستاره های خارجی در شبکه اجتماعی اینستاگرام هر پست جالبی که گذاشته باشند می توانید در زیر مشاهده کنید. گلچین عکس هایی از اینستاگرام ستاره های خارجی. 

 

«کریستن استوارت» در مراسم افتتاحیه فیلم «بیلی لین» با لباسی از کلکسیون بهار و تابستان 2017 «رودارته» که با هر معیاری که بسنجید چندان زیبا به نظر نمی رسد.

خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان

«ناتالی پورتمن» سعی دارد بزرگ شدن شکمش به خاطر بارداری را با پوشیدن لباس های گشاد مخفی کند. او با این حال و روزش رفته تا برای هیلاری کلینتون تبلیغ کند، خود هیلاری هم راضی به این همه زحمت نیست.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«اما استون» با این موهای خیلی کوتاه قرمز و صورت کک و مکی شبیه پسر بچه های دبیرستانی ایرلندی شده است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«جرمی رنر» در حال تبدیل شدن به جانور خاصی نیست، فقط تحت تأثیر شکوه و زیبایی سالنی که می بینید این قیافه عجیب و غریب را به خودش گرفته است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهانهیچ تغییری در هویت جنسی «لیام همزورث» ایجاد نشده است، او ناخنش را فقط به منظور مبارزه با خشونت علیه کودکان لاک زده است. این هم مد جدیدی است که آقایان راه انداخته اند، اگر در کوچه و خیابان با چنین موردی مواجه شدید بدانید دلیل آن فقط حمایت از کودکان بیگناه است!
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«مایلی سایرس» و «لیام همزورث» برای اولین بار در سال گذشته همراه با هم در یک مراسم رسمی شرکت کردند.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«شایا لباف» و «میا گاث»که سابقه همکاری با یکدیگر را نیز دارند، همین چند روز پیش با یکدیگر ازدواج کردند.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«شایلین وودلی» به خاطر شرکت در یک تظاهرات خیابانی علیه پروژه احداث یک خط لوله از داکوتا دستگیر شد، البته او خیلی زود هم آزاد شد. امان از دست استکبار!
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«زین مالیک» هم وارد عرصه طراحی مد و لباس شده و قرار است یک کلکسیون برای برند ایتالیایی «ورساچه» طراحی کند.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«نیکی میناژ» به عنوان یکی از 50 زن قدرتمند روی جلد مجله «مری کلر».
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهانیک نفر باید «گوئن استفانی» را در رابطه با سنش توجیه کند. درست است که دل باید جوان باشد، ولی این اداها زیاد برای یک زن 47 ساله جالب به نظر نمی رسند.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهانطرفداران «هری پاتر» به زودی «ادی ردمین» را در فیلم «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها» که فیلم نامه آن بر اساس کتابی به همین نام از «جی.کی. رولینگ» نوشته شده است خواهند دید. این فیلم قرار است 18 نوامبر امسال اکران شود.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان11 اکتبر تولد سی و نه سالگی «مت بومر» بود؛ درست است که او دارد چهل ساله می شود، اما این موضوع هیچ چیزی از جذابیت و ارزش های او کم نمی کند!
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«بیانسه» در حالی که به شدت تحت تأثیر گروه آرایشگران و میکاپ آرتیست های خود قرار گرفته در آینه به خود خیره شده است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«جاستین تیمبرلیک» در کنسرتی که برای نتفلیکس اجرا کرده است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«تام هیدلستون» چنان قیافه ای به خودش گرفته که انگار دارد اتم می شکافد، ولی اگر صفحه کامپیوترش را ببینید به احتمال زیاد دارد بازی می کند، آن هم از توع استراتژیک!
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«ایان سامرهلدر» از همه جا و همه کاری سر در می آورد و هر روز درگیر یک کار است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«پال وسلی» هیچ توضیحی در مورد این که چرا خودش، «ایان سامرهلدر» و «کندیس کینگ» اینطور شیک و پیک کرده اند توضیحی نداده، ولی دیدن این سه در کنار هم برای طرفداران «خاطرات خون آشام» باید خوشحال کننده باشد.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«آرون پل» در کنار دختر سریالی اش «ایمه لارنس» که خیلی از داشتن او و بودن در کنار او لذت می برد.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهانشنون، برادر «جرد لتو»، کلی ذوق و هنر به خرج داده و در وان حمام از برادرش عکس گرفته است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«جنسن اکلس» در روز اول از فیلم برداری قسمت 250 «سوپرنچرالز»!
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«جرد پادالکی» طوری ژست گرفته که می توانید مغزش را از طریق بینی اش مشاهده بفرمایید.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«آیرینا شایک» چطور توانسته دهانش را تا این حد باز کند؟!
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«زک افرون» هم جزء جنبش حامیان کودکان علیه خشونت است، اما انصافا لاک ناخن به او از همه آقایان بیشتر آمده است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«جیسون استتهام» و «لی بینگ بینگ» هنرپیشه چینی که این روزها در فیلم «مگ» در کنار هم مشغول ایفای نقش هستند.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهانباز هم «کریس رونالدو» و ماشینش.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«اما واتسون» در حال رقص و پایکوبی در کنار مردم مالاوی.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهانعکسی قدیمی از «جیمز فرانکو» که در آن نقش هنرپیشه آمریکایی، «جیمز دین» را بازی می کند.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«هیلاری داف» از حالا خوردن شکلات های هالووین را شروع کرده است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«هیو جکمن» در صبح روز تولدش حسابی خودش را تحویل گرفته است. البته خودش معتقد است کالری هایی که روز تولدتان می خورید حساب نیستند.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«نیکول شرزینگر» در فرودگاه و در حال بازگشت به لندن، با لباسی که بیشتر به درد اجرا در سیرک می خورد تا مسافرت با هواپیما.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«کریس همزورث» جزء اولین افرادی بود که به این جنبش حمایت از کودکان علیه خشونت پیوست و ناخنش را لاک زد، اما آخر چطور با لاک زدن می توان این خشونت را کاهش داد؟!
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«ترزا پالمر» هنرپیشه پا به ماه فیلم «ستیغ اره ای» در کنار کارگردان آن، «مل گیبسون» در مراسم افتتاحیه این فیلم.خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«لیدی گاگا» سفرهای تبلیغاتی برای آلبوم جدیدش به نام «جوآن» را شروع کرده است. این پنجمین آلبوم گاگا است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«سوشانت سینگ» در کنار «آمیتا باچان»، مرد افسانه ای بالیوود.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«نوازالدین صدیقی» سر صحنه فیلمبرداری، احتمالا بعد یا قبل از کتک کاری و کشتن صدنفر با دست خالی و به تنهایی در یکی از سکانس های فیلم.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«دیپیکا پادوکونه» که فراتر از مرزهای بالیوود رفته و در هالیوود هم محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهانعکسی از چهار سال پیش «کاجول» که مثل قالی کرمان روز به روز بهتر و جوانتر می شود.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«آنوشکا شارما» در خیابان های پایتخت زیبای مجارستان.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«دنیز چاکر» با این که بیشتر از شش سال از سریال «برگ ریزان» می گذرد انگار دارد روز به روز جوانتر هم می شود.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهانعکسی از «سرنای ساری کایا» و «هازار ارگوچلو» که به روزگار بازی در سریال «جذر و مد» برمی گردد.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«سیلا گنچ اوغلو» در ایستگاه اتوبوسی که از کد شماره تلفن ها مشخص است در لندن قرار دارد.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«سینم کوبال» و توپ صورتی اش در ماه آگاهی بخشی در رابطه با سرطان سینه.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«مصطفی ججلی» همراه با برادر تازه از سفر رسیده اش «سینان».
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهاننظرتان در مورد ترکیب بلوز گل گلی و کت و شلوار آبی «تای یانگ»؟!
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«لی جونگ شین» با لباس هایی کاملا بی ربط که انگار از روی دیوار مهربانی جمعشان کرده است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«ژومی» با این لباس ها بیشتر شبیه دیپلمات هاست تا یکی از اعضای گروه «سوپر جونیور»!
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهانیک سلفی نه چندان دلبرانه از «لی هونگ کی».
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان«کیم ته یون» با این لباس و تلی که به موهایش زده به موجودی بین گربه و پلنگ تبدیل شده است.
خبرهای داغ از بازیگران و سوپراستارهای خارجی جهان

 

برترین ها