پارس ناز پورتال

خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)

خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)

خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)

شما می توانید آخرین اخبار و تصاویر بازیگران و چهره های معروف ایرانی را در مجموعه زیر مشاهده نمایید. این تصاویر امروز به اشتراک گذاشته شده اند. 

 

شروع میکنیم با عکسی تقریبا تکراری از فرهاد مجیدی، ستاره محبوب آبی های پایتخت. همین که فرهاد در این عکس جوراب پوشیده خودش گامی بزرگ رو به جلو و پیشرفتی عالی محسوب میشود و میتوان در آینده بیشتر به او امیدوار باشیم! چه معلوم، شاید هم برخی از عکس هایش را لایک کردیم!
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)عکس خانوادگی زیبا از مریم کاویانی که بخش قابل توجهی از انرژی و وقت روزانه خود را برای پیدا کردن کپشن های دشوار و سنگین برای عکس های روزانه اش میکند. کلا با این که حرفش را راحت و بی آلایش بزند، مشکل جدی دارد.
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)پست شیرین فقیه سلطانی در روزهای سخت گندمداری. کشاورزان و گندمکاران عزیز، اشتباه برداشت نکنید، دخالتی در کشت و کار شما توسط اهالی سینما انجام نگرفته است، فقط بچه دار شده اند!
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)فرشته کریمی با این پست تولد کاپیتان تیم ملی فوتسال بانوان را تبریک گفت.
(از سری پست های “مطلب پرکن” مناسب مطلب آخر هفته)
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)این عکس به صورت واضح و مبرهن نشان میدهد که در طول این سال ها هیچ چیزی از کدورت و خصامت یک طرفه رسول نسبت به دایی کم نشده است!
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)واقعا چگونه دلتان می آید اینطوری سو استفاده کنید؟! کاری با غیر حرفه ای بودن این کار ندارم، واقعاً قساوت قلب می خواهد! بنده خدا در طول این همه سال کلاً یک فیلم بازی کرده بعد شما می آیید از همان یک فیلم سو استفاده تبلیغاتی میکنید؟! با گفتن اش هم اشک در چشمان آدم جمع میشوید.. خیلی بی انصافید…
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)
فرزاد حسنی و ساناز سماواتی در یک جایی. راستی خبری از ساناز سماواتی دارید؟! کجاست و چه میکند؟ به شبکه جِم که نرفته؟! 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)دیروز از عکس آفتابی پریناز ایزدیار انتقاد کردیم امروز عکس مهتابی گذاشته تا جوابی دندان شکن به ما بدهد. پریناز جان یادت باشد که خودت شروع کردی! 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)روشنک گرامی، ستاره جوان و آینده دار سینما که مطمئناً در آینده از او بیشتر خواهید شنید. (البته اگر سقّ سیاه من بگذارد)  
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)سلفی پوریا پورسرخ در کنار یک کوچولوی نازنین در سفری که اخیرا به شهر گل و زیبایی، یعنی محلات داشت. 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)عکسی که مستانه مهاجر از همسر چهل ساله و سرحالِ سینمایی خود به اشتراک گذاشته است. عشقشان پایدار. (ایموجی قلب) 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)چهار قطعه عکس 4*6 و فتوکپی از صفحات پاسپورت. این یعنی سولماز غنی درخواست ویزا داده و به زودی باید شاهد عکس های خارجکی ایشان باشیم.
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)– شاهرخ استخری؟ 
+ نه داداش هوا سرد بود نرفتم، جاش رفتم افتتاحیه یه فیلم.
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)مجید مظفری این عکس نه چندان قدیمی از خود در کنار استاد عزت الله انتظامی به اشتراک گذاشت. یک نفر زحمت بکشد و کپشن جناب مظفری را به زبانی قابل فهم و رایج ترجمه کند. ممنون. 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)رضا رویگری و همسر جان در کنار دوستان عزیزشان در یک فروشگاه آثار هنری. خدا میداند هر بار ورود عمو رضا به این فروشگاه چند برای حساب بانکی اش آب میخورد. (سختی ها و زیبایی های زندگی مشترک)
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)از لایک کردنِ این عکس داغ بدون دستگیره و دستکشِ ضخیم، خودداری فرمایید.  
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)امید حاجیلی و کسب و کار های گذشته اش. 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)خلاصه طومار عجیب و غریب بهروز افخمی خطاب به اصغر فرهادی در یک جمله: “مردم، التماس میکنم که من را هم ببینید و به من هم توجه کنید!” 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)سارا منجزی و پیام الهام بخش این هفته. همین طوری فکر میکنید که اوضاع سینما و تلویزیون اینی که میبینیم شده است! گاهی هم لازم است به توانایی های خود شک کنیم، شاید این شک تلاش و مطالعه بیشتری به دنبال داشته باشد، تلاشی برای بهتر شدن و بهتر شدن.
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)مبارک باشد مجید جان، انشاالله همیشه سلامت باشی و سمندَت توسط نازنین خانم، زین شده باشد! جُمجمک برگ خزان ات هم همیشه رو به راه باشد. 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)مهرناز دبیرزاده، نوازنده ای که تعداد طرفداران اش از طرفداران گروه های موسیقی ای که در آن ها فعالیت میکند (مجموع گروه ها) خیلی بیشتر است! امیدواریم قدر این محبوبیتش را بداند. 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)درست در این بخش از مطلب که شاهد عکس نیوشا ضیغمی و الهام حمیدی در اکران خصوصی فیلم “ما همه گناهکاریم” هستید، عکسی از رویا میرعلمی و خاطره اسدی در پشت صحنه تئاترشان داشتیم که بنا به توصیه ی “بالا” مجبور به حذف آن شدیم. یعنی میخواهم از سختی ها و محدودیت های کارمان بگویم! 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)اگر استادِ فتوشاپ پسر آرش میراحمدی این پست را میبیند، از او خواهش میکنم که عذر بچه را بخواهد، چون هنوز پدرش جنبه استفاده از این هنر را پیدا نکرده است و از بچه سو استفاده میکند! 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)لاله اسکندری، محمد اصفهانی، محمد علیزاده و سیدمحمد موسوی، به ترتیبِ قد، در مراسم رونمایی از آلبوم محمد علیزاده.
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)هادی جان کمی به دکمه # کیبردت استراحت بده! پدرش را در آوردی!
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)اعلام لوکیشن که فقط بصورت مستقیم نمیشود، برخی ها مثل ویدا جوان که ذکاوت بیشتری دارند، با استفاده از عناصر موجود در عکس لوکیشنِ خود را اعلام میکنند و مثلا میگویند که در حال حاضر در لندن هستند. خوش بگذرد.
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)سلفی متبسمانه ی علیرضا جهانبخش در استوری اینستاگرام. علیرضا جان ابرو ها را هم مثل ریش ها خودت آنکات میکنی؟ یا میبری پیش اکرم بندانداز؟! خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)امیر جعفری با گذاشتن این عکس میخواسته تصویری از پسر عزیزش ببینیم، ولی نمیداند که حواسمان بیشتر جذب یخچال منزل و اوضاع غریبِ آن شده!
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)حتی اگر کسی که دمپایی توالت را خیس میکند را ببخشم، کسی را که ایده استوریِ اینستاگرام به ذهنش رسید و آن را مطرح کرد را نخواهم بخشید.
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)

خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)عشوه ی دلبرانه تیارا خانم صادقی برای دوربین بابا رضا.
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)«به علت ضیق مکان» نام تئاتر کمدی جدید نرگس محمدی است و ربطی به این پست ندارد. تئاتری که سرانجامِ آن یک مقدار مبهم به نظر می رسد. تئاتر در مشهد؟؟ آن هم کمدی؟! عجیباً غریبا!
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)آنا نعمتی در حال رفتن به سوی سرویس بهداشتیِ پردیس چارسو بود که توسط عکاس موقعیت شناس، سورپرایز شد!
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)عکس باشگاهی پویا امینی و پسرش آقا ایلیا.
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)محسن چاوشی و پستی که خطاب به یک پرنده غمگین نوشته است. حق بدهید کمی نگرانش شویم!
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)اَوفشییین پیروووانییی و ساویر دووستاون در کنسرررت حااومد هماویووون! ای های های هووی هووی واییی! عاوشق شدم عاوووشق! 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)سلفی عالیِ زانیار و گربه ی خنگ اش. اگر بخواهیم عکس های این هفته را رتبه بندی کنیم، بدون شک این عکس جزو سه تای اول است!
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)نیکی کریمی و مارال فرجاد در جشن تولد کافه ای یکی از دوستانشان.
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)ابراز عشق به خدا، حتی هنگام سلفی گرفتن با هم تیمی ای که دارد پیتزا میخورد. رضا عنایتی همه معادلات عشق بنده به خدا را به هم زده است. امیدواریم خداوند متعال نگهدارش باشد.
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)الناز شاکردوست و خواهرش ساعت اپل خریده اند. موضوعی مهم که باید به اندازه کافی اطلاع رسانی شود تا همه ملت ایران از آن باخبر شوند. 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)برادران هنرمند و دوست داشتنیِ غزالی و عزیزانشان در یک عکس خانوادگی. 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)سلفی رامین پرچمی در کنار استاد بهزاد فراهانی و نصرالله رادشِ بی قرار (!) پس از تماشای یک تئاتر. 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)با این سلفی خانوادگی سیاوش مفیدی در کنار همسر و فرزندانش در جوار مقبره بوعلی سینا در همدان، مطلب امروز را هم به پایان میبریم. امیدوارم آخر هفته ی خوبی در انتظارتان باشد. یا حق. 
خبرهای جنجالی اینستاگرام بازیگران و هنرمندان (192)

 

مطالب مرتبط :

اخبار داغ اینستاگرامی از بازیگران و هنرمندان مشهور (191)

اخبار جدید بازیگران و هنرمندان معروف ایرانی (190)

اخبار چهره ها و هنرمندان سرشناس ایران (189)

خبرهای جالب از بازیگران و ستاره های مشهور (188)

سوژه های خبری از بازیگران و هنرمندان مشهور ایران (187)

اخبار چهره ها و شخصیت های هنری ایران (186)