پارس ناز پورتال

خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد

مجموعه : مدل لباس جدید
خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد

خانم های قدبلند و توصیه های تیپ و مد 

خانم های قد بلند می توانند با انتخاب تیپ و پوشش مناسب قد خود را بسیار زیبا و جذاب نشان دهند و بطور مناسبی در جامعه حضور داشته باشند. 

 

تصور بسیاری از ما این است که خانم‌های بلند قد راحت‌تر لباس مناسب اندام خود را پیدا می‌کنند و گزینه‌های بیشتری دارند. اما این موضوع همیشه هم صادق نیست. اتفاقا گاهی لباس مورد نظر خانم‌های بلند قد برای آنها کوتاه است. خانم‌های کوتاه قد می‌توانند مشکل ارتفاع را با کوتاه کردن لباس حل کنند اما چنین امکانی برای خانم‌های بلند قد وجود ندارد.

 

به همین دلیل آنها مجبور به خرید لباس‌های بزرگتر می‌شوند که در نتیجه آن اندام آنها بزرگتر به نظر می‌رسد. اما راهکارهایی وجود دارند که با استفاده از آنها می‌توان از بزرگ به نظر رسیدن اندام خانم‌های بلند قد جلوگیری کرد. برخی از آنها عبارتند از: 

 

عدم محدودیت برای انتخاب شلوار یا دامن

خوشبختانه، خانم‌های بلند قد، برعکس خانم‌های کوتاه قد، محدودیتی برای انتخاب شلوار یا دامن ندارند. استفاده از دامن یا شلوار کوتاه، بلند، تنگ و گشاد هیچ‌یک موجب برهم زدن توازن اندام خانم‌های بلند قد نمی‌شود. استفاده از شلواری بلند با یک بلوز ساده با جنسی لطیف اندام خانم‌های بلند قد را زیباتر نشان می‌دهد.

 

حتی استفاده از شلوارهای جیب دار و حجیم، هر چند در مورد خانم‌های کوتاه قد موجب چاق‌تر به نظر رسیدن آنها می‌شود، اما برای خانم‌های بلند قد هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. 

 

رنگ و طرح لباس

خانم‌های بلند قد برای استفاده از لباس‌های چند رنگ و طرح‌دار محدودیتی ندارند. معمولا به خانم‌های کوتاه قد توصیه می‌شود لباس‌های تک رنگ و ساده بپوشند، اما خانم‌های بلند قد می‌توانند لباس‌هایی با طرح‌های شلوغ، درشت و رنگی انتخاب کنند.

 

آنچه باید همواره مد نظر خانم‌های بلند قد باشد، این است که باید از مردانه به نظر رسیدن اندامشان جلوگیری کنند. به همین دلیل هم استفاده از لباس‌های ظریف با طرح‌های زنانه گزینه بهتری است. 

 

اندام‌تان را تقسیم بندی کنید

برعکس خانم‌ها کوتاه قد، اندام خانم‌های بلند قد گاه بیش از اندازه دراز و حتی بی‌انتها به نظر می‌رسد. به همین دلیل برای جلوگیری از این امر، باید تا حد ممکن در اینگونه اندام‌ها تعادل بصری ایجاد کرد. برای مثال استفاده از کمربندهای ضخیم می‌تواند گزینه خوبی برای تقسیم بالاتنه و پایین تنه شما باشد.

 

همچنین خانم‌های بلند قد باید از زیورآلات بزرگ و ضخیم، مانند گردنبندهای بزرگ استفاده کنند. با اینکار، گردن آنها بیش از حد بلند به نظر نمی‌رسد جذابیت‌های بصری بیشتری برای چشم اطرافیان ایجاد می‌شود. 

 

از کیف‌های کوچک پرهیز کنید

هر چه کیف شما کوچکتر باشد، اندام شما بزرگتر به نظر خواهد رسید. بعضی از خانم‌های بلند قد که از کیف‌های رودوشی خیلی کوچک استفاده می‌کنند، اندام خود را غول آسا جلوه می‌دهند. معمولا توصیه می‌شود خانم‌های بلند قد از کیف‌های بزرگ و دستی استفاده کنند. 

 

از کفش پاشنه بلند نترسید

برخی خانم‌های بلند قد تصور می‌کنند باید همیشه کفش‌های تخت بپوشند. اما این قاعده صحیح نیست. شما می‌توانید در میهمانی‌ها به تناسب پوشش کلی خود یک کفش پاشته بلند مناسب انتخاب کنید. البته بهتر است این کفش رنگی باشد و پاشنه آن بیش از 3 الی 4 سانتی‌متر نباشد. در غیر اینصورت، پاهای شما به شکل نامتوازنی بلند به نظر خواهد رسید.