پارس ناز پورتال

این خانم خانه خود را تبدیل به جنگل کرده است

این خانم خانه خود را تبدیل به جنگل کرده است

این خانم خانه خود را تبدیل به جنگل کرده است 

برخی از انسان ها واقعا عاشق گیاهان هستند و بنابراین در خانه خود کلی گل و گیاه نگهداری می کنند اما این خانم نهایت وفاداری خود را به گیاهان نشان داده است. خانم سامر راین اوکز که در صنعت مدلینگ فعالیت می کند، بیش از 11 سال است که در یک ساختمان صنعتی 112 مترمربعی در بروکلین زندگی می کند و در طول این مدت توانسته این محل را تبدیل به یک جنگل زیبا با 500 نوع گیاه کند.

 

 خانم اوکز در مصاحبه با مجله کشاورز مدرن گفت:”من فکر می کنم تنها راهی که می تواند مرا قادر به زندگی در شهر نیویورک کند، احاطه کردن خودم با گیاهان است.”
این خانم خانه خود را تبدیل به جنگل کرده استپرورش 500 گیاه در آپارتمان شهری

 

با توجه به این حقیقت که وی در یک خانه روستایی در پنج جریب زمین در پنسیلوانیا بزرگ شده که اطراف آن را حیوانات اهلی و گیاهان زیادی احاطه کرده است، می توان دلیل این ابتکار را درک کرد. او برای فعالیت در حرفه مدلینگ مجبور به نقل مکان به این شهر بزرگ شد و علاوه براین به افزایش آگاهی درباره محیط زیست می پردازد.

 

سامر یک بوم شناس (فارغ التحصیل رشته علوم محیطی و حشره شناسی)، نویسنده کتاب، کار آفرین تجارت بومی، اداره کننده وب سایتی در زمینه نحوه سم زدایی از شکر و همچنین مسئول بازاریابی موادغذایی است.
زنی آپارتمان مسکونی خود در شهر را تبدیل به جنگل کرد
این خانم خانه خود را تبدیل به جنگل کرده استهیچ چیز به اندازه خانه او در بروکلین نمی تواند فلسفه سبک زندگی سالم و دوستدار محیط زیست وی را توصیف کند. او به نوعی توانسته از عهده محدودیت رشد گیاهان در یک آپارتمان شهری برآید و در حال حاضر 500 گیاه را در خانه پرورش می دهد.

 

شروع پروش گیاهان سامر، با یک گیاه انجیر برگ ویولونی (فیکوس لیراتا) شد ولی با گذشت 11 سال از زندگی در این محل، خانم سامر اوکز انواع مختلف گیاهان را به مجموعه خود اضافه کرد و منزل خود را تبدیل به یک باغ گیاهان کرد.
این خانم خانه خود را تبدیل به جنگل کرده استایده جالب یک خانم اهل روستا برای زندگی راحت در شهر بزرگ

 

همان طور که مطمئنا حدس زده اید، نگهداری صدها گیاه کار آسانی نیست، به گزارش پرشین وی این خانم جوان نیم ساعت هر روز را به آبیاری و یک ساعت و نیم از زمان خود را هر هفته یک بار به مراقبت های دیگر نظیر کوددهی گیاهان و قیچی کردن ساقه ها اختصاص می دهد. او به طور مداوم چشم از آنها برنمی دارد و آنها را در نقاط مختلف آپارتمان جا به جا می کند تا بهترین شرایط را برای آنها ایجاد کند.

 

همه اتاق های خانه 112 متری او از آشپزخانه گرفته تا سرویس بهداشتی پر از گیاهان مختلف است. اتاق کار او دیواری پوشیده از گیاهان زنده است که با یک سیستم آبیاری سفارشی کامل شده است. اتاق خواب او نیز خانه اولین گیاه اوست، درخت انجیری که اکنون آنقدر رشد کرده که قد آن به سقف رسیده و حتی کمد لباس او نیز یک باغچه ی دیگر است.
این خانم خانه خود را تبدیل به جنگل کرده استتمام اتاق های آپارتمان این خانم پوشیده از گیاهان است