پارس ناز پورتال

حمله زن 43 ساله به دوست پسرش در اتاق خواب

حمله زن 43 ساله به دوست پسرش در اتاق خواب

حمله زن 43 ساله به دوست پسرش در اتاق خواب 

زن 43 ساله که با دوست پسرش در اتاق خواب بودند ناگهان اقدام به قتل دوستش با چاقو می کند و ضربات متعددی را به دوست پسرش وارد می کند.“بابی آموس کاماچو” ۴۳ ساله اواخر شنبه شب به اتهام قتل دوست پسر ۴۲ ساله اش “جیمز رو جونیور” بازداشت شد. گرچه قاتل با تماس با اداره پلیس اذعان داشته نمی داند قربانی چگونه خود را با ضربات چاقو زخمی کرده است.

 

با اعزام پلیس و اورژانس به محل، عملیات احیا برای نجات جان جیمز انجام شد که متاسفانه بی نتیجه ماند و وی جان باخت. طبق اظهارات سخنگوی پلیس، بابی به اتهام قتل دوست پسرش با سلاح سرد دستگیر شده و تحت بازجویی قرار گرفته است.

 

طبق گزارش واصله، پلیس هنگامی که وارد آپارتمان شده قربانی را با آثار چندین ضربه چاقو روی بدن اش در اتاق خواب پیدا شده است. قربانی در حالی که نفس نمی کشیده چندین بار تلاش برای احیای اش انجام شده که ثمره ای نداشته است.

 

قاتل برای بازجویی به اداره پلیس انتقال داده شده و تحت بازجویی قرار دارد، هنوز انگیزه بابی از این اقدام هولناک مشخص نشده است. خانواده مقتول از این اتفاق بسیار ناراحت و عصبانی هستند و به گزارش پارس ناز  خواستار پیگیری پرونده پسرشان به جد هستند و اذعان داشتند متهم باید بسزای عمل اش برسد.

حمله زن 43 ساله به دوست پسرش در اتاق خواب

 

خبرگزاری بین المللی کاسپین