پارس ناز پورتال

حمام شیر و تضمین زیبایی و سلامت

حمام شیر و تضمین زیبایی و سلامت

حمام شیر و تضمین زیبایی و سلامت 

حمامی از شیر می تواند سلامت و زیبایی پوست شما را به طور قطع تضمین کند. در زیر آموزش درست کردن این حمام را برای شما قرار داده ایم. یک حمام شیر تسکین‌دهنده و آرامش بخش، راهی عالی برای پایان دادن به یک روز سخت و طولانی است. در حالیکه محصولات حمام متنوعی در فروشگاه محلی شما وجود دارند،

حمام شیر و تضمین زیبایی و سلامت

اما آن‌ها اغلب گران بوده و سرشار از عطرهای مصنوعی می‌باشند. یک حمام شیر طبیعی، یک روش سازگار با زمین و مقرون به صرفه برای متنعم کردن پوست‌تان و آرام کردن ذهن‌تان است. درست کردن محصولات حمام برای خودتان جالب، آسان و کم‌هزینه است، همچنین یک ایده عالی برای هدیه به هر مناسبتی می‌باشد. در ادامه یاد می‌گیرید که چطور یک حمام شیر درست کنید:

 

موادی که نیاز دارید:

شیر‌خشک
کاسه متوسط
بلغور جو دوسر
ریشه زنبق زرد خشک شده
بادام
آرد ذرت
توری نازک

کپسول ویتامین E

 

ــ ۳ فنجان شیر خشک را پیمانه کنید و آن را در یک کاسه با سایز متوسط بریزید. شیر سرشار از اسید لاکتیک، عنصری که به تسکین و مرطوب کردن پوست خشک کمک می‌کند، می باشد. اسید لاکتیک به پاک کردن منافذ و کاهش ظاهر خطوط ریز و چروک‌ها نیز کمک می‌کند.

 

ــ یک چهارم فنجان بلغور جو دوسر به کاسه اضافه کنید. اضافه کردن بلغور جو دوسر به حمام شیرتان، یک لایه بردار طبیعی خواهد ساخت و می‌تواند به تسکین پوست خشک و خارش‌دار کمک کند. بلغور جو دوسر، ضد حساسیت است و دارای مقدار زیادی اسید آمینه التیام بخش می‌باشد در نتیجه برای افرادی که از اگزما رنج می‌برند یا آبله مرغان دارند، ایده آل می‌باشد.

 

ــ یک چهارم فنجان ریشه زنبق زرد خشک شده را در این مخلوط بریزید. بهتر است ریشه زنبق زرد به شکل پودر استفاده شود که به طور گسترده در فروشگاه‌های مواد غذایی بهداشتی موجود است. ریشه‌ی زنبق زرد، بوی ملایم بنفشه می‌دهد و به سم زدایی پوست و افزایش قابلیت ارتجاعی آن کمک می‌کند.

 

ــ یک چهارم فنجان بادام را در مخلوط کن آسیاب کنید تا به شکل پودر درآید و بادام پودر شده را به مخلوط اضافه کنید. بادام یک مرطوب کننده و مسکن درد طبیعی است که یک عنصر التیام بخش به حمام شیر شما اضافه می‌کند.

 

ــ یک سوم فنجان آرد ذرت به مخلوط اضافه کنید و کاملا هم بزنید. ذرت یک عامل التیام بخش طبیعی است که به تسکین پوست پوسته پوسته و ترک خورده، تسکین آفتاب سوختگی‌ها و مرطوب کردن پوست شما کمک می‌کند.

 

ــ این مواد را به سه بخش مساوی تقسیم کنید. توری نازک را به شکل سه مربعی ۱۰ سانتی‌متری ببرید و مواد تشکیل دهنده‌ی حمام شیر را در وسط هر یک از پارچه‌ها بریزید. این کیسه ها را با باندهای لاستیکی یا نخ ببندید.