پارس ناز پورتال

حتما به این مکان ها سفر کنید

حتما به این مکان ها سفر کنید

حتما به این مکان ها سفر کنید 

برخی از مکان ها هستند که هر گردشگری باید یکبار هم که شده به آنجا برود و بازدید کند چون واقعا بی نظیر و زیبا هستند. برخلاف باور درصد بالایی از مردم، سفر تنها به معنای بازدید از مکان های شناخته شده و مورد پسند عموم نیست بلکه بهتر است همچون فرصتی ویژه برای جست و جوی نقاط خارق العاده و هیجان انگیز دنیا،

 

به آن نگاه شود. از این رو لیستی از مکان هایی که کمتر مورد بازدید قرار می گیرند را ارائه می کنیم، دسته ای از این ها ممکن است مناظر طبیعی باشند و یا ساخته ی دست بشر و حتی دیدنی های پنهان.لازم به ذکر است که محل های اشاره شده در این لیست از گزارشی به نقل از TripAdviser برداشت شده اند و از بیشترین شمار بازدید کنندگان تا کمترین آن ها رتبه گرفته اند.

 

100. به گشت و گذار در مونیخ؛ آلمان بروید. علاقه مندان به ورزش های آبی همراه با تخته های موج سواری خود، ساعات زیادی را در رودخانه ساخته ی دست انسان آیسباخ که از میان پارک جنگلی ایلشا گاتن عبور می کند، می گذرانند.

حتما به این مکان ها سفر کنید99. نوشیدن یک فنجان چای در هنرستان هنر های زیبای مرکز باربیکان لندن، خالی از لطف نخواهد بود. این مرکز شامل بیش از 2000 گونه گیاهی و درخت علاوه بر پرندگان مختلف و انواع ماهی ها است که در مساحتی به اندازه 2100 متر مربع جای گرفته اند.

حتما به این مکان ها سفر کنید98. تجربه تفریح در بلند ترین هزار توی دنیا و کشف راه خروج آن را تنها در باغ لانگلیت شهرستان ویلتشر در جنوب غربی انگلستان، کسب خواهید کرد.

حتما به این مکان ها سفر کنید97. اگر سری به پراگ، پایتخت جمهوری چک بزنید، علاوه بر لذت بردن از رایحه خوش باغ های گل رز، می توانید از برج ایفل کوچک پراگ به نام برج پترین که سازه ای فولادی است نیز دیدن کنید.

حتما به این مکان ها سفر کنید96. اگر به شنا علاقه مند باشید، می توانید خاطره ای بکر را با آبشار های جمهوری کرواسی در پارک ملی Krka در دالماتیا رقم بزنید.

حتما به این مکان ها سفر کنید95. باغ گیاه شناسی ون دوسن در کانادا یکی دیگر از مناطق دیدنی جهان با هزار تویی جذاب است.

حتما به این مکان ها سفر کنید94. شنا در کنار آبشار های اسکای؛ بزرگ ترین و شمالی ترین جزیره در گروه جزایر هبرید های داخلی اسکاتلند، در آب های زلال و شفاف این منطقه را از دست ندهید.

حتما به این مکان ها سفر کنید93. کلبه های روستای شیراکاواگو در شمال غرب ژاپن، به سبک مینکا که یک الگو از خانه های سنتی ژاپنی است، ساخته شده اند. کل این روستا به عنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

حتما به این مکان ها سفر کنید