پارس ناز پورتال

حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)

مجموعه : اخبار سینما
حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)

حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)

همراه با عوض شدن فصل و امدن پاییز می توانید فیلم های جدید را هم مشاهده کنید که این فصل اکران خواهند شد و در دسترس قرار خواهند گرفت. فیلم هایی همچون “Sully”، “Snowden “، “The Magnificent Seven” و “The Birth of a Nation” که نوید بخش روزهایی خوب در فصل جشنواره های بین المللی بویژه اسکار خواهد بود.

 

قسمت اول این مطلب در لینک زیر

 

پاییز امسال حتما این فیلم های زیبا را ببینید قسمت (1)

 

در این مطلب بخش سوم و پایانی این فهرست را مورد ارزیابی قرار می دهیم:

 

“The Girl on the Train”

امیلی بلانت که برای بازی در فیلم “Sicario” با تحسین بسیاری مواجه شد، در این فیلم نقش زنی را بازی می کند که به تازگی از همسر خود جد شده و در کش مکش عقل و احساس، درگیر پرونده گم شدن فردی می شود که فضای ذهنی او را بطور کل تغییر خواهد داد.
حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)این فیلم از رمان پرفروشی با همین نام اقتباس شده است.

 

“Mascots”

کریستوفر گست که پیش از این او را بخاطر کمدی های موفقی همچون “Waiting For Guffman” و “Best In Show” می شناختیم، اخیرا با این فیلم داستانی توانسته اندکی به روزهای اوج خود باز گردد.

حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)

درون مایه اصلی فیلم “Mascots” داستان افرادی است که در داخل لباسهایی خاص به رقابت با یکدیگر برای تصاحب جام طلا مشغولند.

 

“The Accountant”

بن افلک دیگر ستاره هالیوود پس از فیلم بت من این بار در فیلم “حسابدار” نقشی پیچیده را بازی می کند. در حالیکه شبکه ای از مجرمان برای سروسامان دادن به مشکلات مالی خود به سراغ افلک می روند، او حتی پا را از وضائف محول شده فراتر گذارده و ماموریت های هیجان انگیز را بر عهده می گیرد.
حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)“In a Valley of Violence”

بسیاری تای وِست را بخاطر کارگردانی فیلم هایی در ژانر وحشت می شناسند اما او اینبار با فیلم “در دره خشونت” داستانی خونین و البته جالب را به تصویر می کشد که به گفته برخی منقدین نیمی از آن شبیه فیلم “John Wick” و نیمی دیگر شبیه فیلم “Unforgiven” است.
حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)ایثان هاک و جان تراوُلتا ستاره های اصلی این فیلم وسترن هستند.

 

“Jack Reacher: Never Go Back”

در نسخه دوم این فیلم، تام کروز که پیشتر افسر ارتش آمریکا بوده و اکنون بیکار و سرگردان است؛ خود را در میان ماجراهایی غیر قابل حل می بیند که گویی تنها خود او می تواند به آنها سر و سامان دهد.
حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)تیپ فیلم هایی که تام کروز شاید بهترین گزینه برای محوریت در آنهاست

 

“A Monster Calls”

پسر بچه ای برای مقابله با بیماری سخت مادرش از درختی غول پیکر کمک می گیرد. فیلمی بنظر دیدنی با بازی هنرمندانی بزرگ همچون لیام نیسِن، سیگوری ویوِر و فلستی جونز ستاره فیلم”Rogue One” .

حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)

“The Eagle Huntress”

شکارچی عقاب محصول مغولستان را بی تردید باید یکی از مهیج ترین مستند های چند سال اخیر و پاییز امسال دانست.این فیلم مستند، روایتگر داستان دختری ۱۳ ساله است که تلاش می کند به اولین زن خانواده طی ۱۲ نسل گذشته تبدیل شود که توانسته عقاب شکار کند.
حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)ترانه ای بسیار زیبا نیز در این فیلم وجود دارد.

 

“Inferno”

تام هنکس در این فیلم بار دیگر در نقش رابرت لانگدون ظاهر می شود که پیش از این آن را در فیلم “The Da Vinci Code” بخاطر می آوریم. نسخه جدید این سری فیلم ها مملو از مفاهیم فتنه انگیز و باورهای اعتقادی است.

حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)

“Arrival”

امی ادامز دیگر ستاره برنده اسکار در این فیلم علمی تخیلی ایفای نقش می کند؛ فیلمی که تا همین جا هم توجهات بسیاری را به خود جلب کرده و ادامز را به یکی از بخت های اصلی جایزه بهترین هنرپیشه نقشه اصلی زن در اسکار پیش رو مبدل کرده است.
حتما این فیلم ها را در پاییز امسال ببینید (2)