پارس ناز پورتال

جنیفر لوپز درباره مشکلی که دخترش داشت حرف زد!!

مجموعه : اخبار سینما
جنیفر لوپز درباره مشکلی که دخترش داشت حرف زد!!
 

این خواننده مشهور هالیوود در مصاحبه ای که با سی ان ان انجام داد درباره مشکلی که برای دخترش پیش آمده بود صحبت کرد. فقط چند روز از تولد دوقلوهای جنیفر گذشته بود که این خواننده موفق روی سر دخترش ، امی ، یک برآمدگی کشف کرد.
او گفت:خیلی خوب به یاد دارم که وقتی احساس کردم فرزندم یک مشکل بزرگ دارد از شدت ناراحتی دلم می خواست بمیرم .
به گزارش پارس ناز وقتی متوجه شدم که روی سر دخترم یک برآمدگی وجود دارد با نگرانی به مارک نگاه کردم و به او گفتم : ما باید یک دکتر خبر کنیم. من واقعا ترسیده بودم و مارک هم وحشت زده بود زیرا هر دوی ما فکر می کردیم که وقتی ما در کنار بچه ها نبودیم حتما یک نفر دخترمان را روی زمین انداخته است …خیلی خوب به یاد دارم که با ترس و نگرانی مارک را نگاه کردم و به او گفتم: اگر امی خوب نشود هیچ وقت خودم را نمی بخشم . مارک هم گفت:من هم هرگز خودم را نمی بخشم … . اگر این مشکل حل نمی شد هیچ کدام از ما نمی توانستیم خودمان را ببخشیم و به زندگی عادی برگردیم.
جنیفر گفت:خوشبختانه این مشکل خیلی زود حل شد.
همیشه با خودم فکر می کنم که اگر من متوجه این مشکل نمی شدم چه اتفاقی می افتاد ؟اگر ما به امکانات پزشکی عالی دسترسی نداشتیم چه بلایی سرمان می آمد؟ اگر به عنوان یک مادر متوجه می شدم که مشکل بزرگی برای فرزندم پیش آمده اما کاری از دستم بر نمی آمد و نمی توانستم این مشکل را حل کنم ، چه می شد؟