پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

جملات کلیدی و مهم درباره موفقیت از بزرگان

جملات کلیدی و مهم درباره موفقیت از بزرگان

جملات کلیدی و مهم درباره موفقیت از بزرگان 

منظور ما از بزرگان کسانی است که در زمینه موفقیت به حد اعلا رسیدند و توانستند روی کل جهان تاثیر گذار باشند.واقعا برخی از افراد موفق می توانند در تاریخ هم تاثیرگذار باشند. 

 

در مورد موفقیت

1. زمانی که شما شرکتی را راه‎اندازی می‌کنید، بیش از دانش به هنر احتیاج دارید؛ چون این کار واقعا کاری ناشناخته است. به جای آن که به حل مشکلات خیلی دشوار بپردازید، سعی کنید مساله‌ای کاملا شخصی در مورد خودتان را حل کنید. اگر شما فردی معمولی‌باشید و فقط مشکل خود را حل کنید، احتمالا مشکل میلیون‌ها نفر دیگر را هم حل کرده‎اید. برایان چاسکی، مدیرعامل شرکت ایربی‎ان‎بی

 

2. من هیچ وقت برنامه‌ای برای مدیرعامل‎شدن نداشتم. بلکه همیشه می‌خواستم یکی از اعضای خوب تیم و یک همکار خوب باشم. جان استامف، مدیرعامل شرکت ولزفارگو

 

3. هر بار که تصمیمی دشوار ولی درست اتخاذ می‌کنید، شجاعت بیشتری به دست می‌آورید و هر بار که تصمیم آسان و اشتباهی می‌گیرید، بیشتر ترسو و بزدل می‌شوید. اگر شما مدیریت یک شرکت را به عهده دارید، تصمیمات‎تان به شجاعت یا بزدلی شرکت‎تان می‌انجامد. بن هوروویتز، مدیرعامل شرکت اندرسون هوروویتر

 

4. برای این که بتوانید به وظیفه مدیریت خود عمل کنید و شرکتی عالی بسازید، باید گاهی بر خلاف خرد متعارف عمل کنید. کارلی فیورینا، مدیرعامل شرکت هیولت پاکارد

 

5. هیچ‎گاه هدف من این نبود که فقط یک شرکت بنا کنم. بسیاری از مردم به درستی متوجه این موضوع نمی‌شوند و فکر می‌کنند که من به درآمد یا سود اهمیت نمی‎دهم. اما منظور من از «نه فقط یک شرکت» این بوده که می‌خواستم چیزی بسیار بزرگ‎تر بنا کنم؛ چیزی که در دنیا تغییری ایجاد کند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیسبوک

 

در مورد همکاری گروهی:

6. استعداد اولویت شماره یک مدیرعامل است. اگر فکر می‌کنید که نگرش و استراتژی اهمیت دارند، باید بدانید که استخدام افراد مناسب از آن نیز مهم‎تر است. آندرین جانگ، مدیرعامل شرکت گارمین

 

7. آموزشِ مساله‌ای جدید به کارکنان‎تان باعث ایجاد ارتباطی سریع می‌شود و آن‎ها بدین خاطر به شما احترام خواهند گذاشت. اگر شما بتوانید این کار را در مصاحبه شغلی انجام دهید، مطمئن خواهید بود که باهوش‌ترین افراد را استخدام می‌کنید. پول برای بسیاری از افراد باهوش دنیا مساله خیلی مهمی نیست؛

 

آن‎ها بیشتر تمایل دارند هوش‎شان را ارتقا دهند تا جیب‎شان را! اگر به کارمندان نشان دهید که می‌خواهید به رشد آن‎ها در جایگاه شغلی‎شان کمک کنید، آن‎گاه آن‎ها به کار در شرکت شما علاقه‎مند خواهند شد. تاسو دو وال، مدیرعامل شرکت تپتال

 

8. مدیریت و قدرت‎نمایی مانند آب سردی‎ست که شور و اشتیاق کارمندان را خاموش می‌کند. در بیشتر شرکت‌ها قدرت به شکل آبشاری از مدیرعامل به سمت‌های پایین‎تر کاهش می‌یابد. نه تنها کارمندان از بسیاری از تصمیمات قانونی خود محروم هستند، بلکه حتی قدرت اعتراض به ناظرین خودخواه و مستبد را ندارند. گری همل، مدیرعامل شرکت مشاوره‌گری همل

 

9. کارمندانی که باور دارند مدیریت به خود آن‎ها به عنوان یک انسان (و نه فقط یک کارمند) اهمیت می‌دهد، کارایی و رضایت‎مندی بیشتری دارند. کارمندان راضی به معنای مشتریان راضی خواهد بود و به سوددهی بیشتر می‌انجامد. آن ام. مالکی، مدیرعامل سابق شرکت زیراکس

 

10. درسی که من از روزهای تیره و تار شرکت علی‎بابا گرفتم این بود که شما باید کاری کنید که تیم‎تان دارای ارزش، نوآوری و نگرش شود. همچنین، اگر تسلیم نشوید، کماکان شانس خواهید داشت. و زمانی که شرکت‎تان هنوز کوچک است، باید تمرکز زیادی داشته باشید و به مغزتان تکیه کنید، نه به قدرت‎تان. جک ما، مدیرعامل شرکت علی‎بابا

 

در مورد کسب سمت مدیریت‎عامل:

11. مسیر رسیدن به سمت مدیریت عامل نباید از مدیریت مالی بگذرد. همچنین از دپارتمان بازاریابی نیز نباید عبور کند. شما باید بخش مهندسی و طراحی را طی کنید. الون ماسک، مدیرعامل شرکت اسپیس‎ایکس

 

12. اگر تمایل دارید در سمت مدیریت عامل قرار بگیرید، باید با انتقام برای آن آماده شوید. دنیس موریسون، مدیرعامل شرکت سوپ کمپل

 

13. من همیشه معتقد بوده‎ام که در هنگام شروع باید مرحله به مرحله پیش بروید؛ هرچند که هدف و رویای بزرگی داشته باشید. بنابراین اگر از من بپرسید، باید راستش را بگویم که در زمان کارآموزی‎ام در رشته مدیریت هیچ‎گاه فکرش را نمی‌کردم که به سمت مدیریت عامل دست پیدا کنم. چاندا کوچار، مدیرعامل بانک ICIC

 

در مورد مدیرعامل بودن:

14. فقط به دلیل این که مدیرعامل شده‎اید فکر نکنید که همه چیز تمام شده است. شما باید به طور مستمر به افزایش آموخته‌های خود، روش تفکر خود و بهبود رویکردتان نسبت به سازمان بپردازید. من هیچ‎گاه از این امر غافل نشده‎ام. ایندرا نویی، مدیرعامل پپسی‌کو

 

15. من به عنوان مدیرعامل باید به کوتاه‎مدت، میان‎مدت و بلندمدت توجه داشته باشم. کارلوس غصن، مدیرعامل شرکت نیسان

 

16. من همانی‎ام که هستم و بر این موضوع تمرکز دارم. من مدیرعامل بزرگ شرکت اپل هستم. استیو جابز، اپل

 

17. برنامه من به عنوان همسر، فرزند، دوست و بنیان‎گذار و مدیرعامل LearnVest اصلا برنامه آسانی نیست. اما من خیلی زود آموختم که چطور می‌توانم وقتم را مدیریت کنم. الکسا فن‎تابل، مدیرعامل شرکت LearnVest

 

18. من به عنوان یک کارآفرین سعی کردم بر مرزها غلبه کنم و با بیشترین سرعت پیش بروم. تراویس کالانیک، مدیرعامل شرکت اوبر

 

19. یک تیم موفق فقط یک قلب دارد. مایکل گوکترک، مدیرعامل شرکت Payfirma

 

20. زمانی که شما به نوآوری دست می‌زنید، باید آماده باشید تا هرکسی که از راه می‌رسد شما را دیوانه بنامد. لری الیسون، مدیرعامل شرکت اوراکل

 

در مورد مشتریان:

21. نوآوری در زمینه نرم افزار، مانند هر نوع نوآوری دیگری نیازمند توانایی همکاری و در میان گذاشتن ایده‌ها با دیگر افراد است. همچنین باید با مشتریان صحبت کرد و نظر آنان را جویا شد و نیازهای آنان درک کرد. بیل گیتس، مدیرعامل سابق شرکت مایکروسافت

 

22. من همیشه کاری را انجام دادم که کاملا آماده انجام آن نبوده‎ام. به نظر من پیشرفت از این طریق قابل دستیابی‎ست. زمانی که لحظه‌ای فرا می‌رسد که با خودتان می‌گویید: «وای! من نمی‌توانم از پس این بر بیایم.» ولی بر آن حس غلبه می‌کنید، موفقیت بزرگی را تجربه خواهید کرد. مریسا می‌یر، مدیرعامل شرکت یاهو

 

23. ما مشتریان‎مان را به شکل مهمانان دعوت شده به یک میهمانی می‌بینیم که خودمان میزبان آن هستیم. وظیفه هر روز ما این است که بخش مهمی از تجربه مشتری را بهبود بخشیم. جف بزوس، مدیرعامل آمازون

 

24. هرگز از یاد نبرید که شما فقط یک موقعیت برای اولین تاثیرگذاری بر سرمایه گذار، مشتری و با دپارتمان‌های روابط عمومی و بازاریابی دارید. ناتالی ماسنت، مدیرعامل شرکت Net-a-Porter

 

25. مهربان بودن، قدردان بودن، خود را به جای مشتری گذاشتن و سعی در درک و کمک به آن‎ها داشتن نسبت به از بین بردن و سپس مرمت رابطه تان با مشتری کار آسان‌تری است. مارک کوبان، مدیرعامل AXS TV

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ