پارس ناز پورتال

جدیدترین تصاویر ویکتوریا بکهام در مجله vogue

جدیدترین تصاویر ویکتوریا بکهام در مجله vogue

جدیدترین تصاویر ویکتوریا بکهام در مجله vogue 

ویکتوریا بکهام همسر دیوید بکهام است و این زوج در تمام دنیا طرفداران خاص خود را دارند و در زمینه مد و مدلینگ هم فعال هستند.

 

 ویکتوریا بکام Victoria Beckham یکی از معروف ترین خواننده ها و طراحان لباس هالیوودی است که این روزها با مجله ووگ Vogue همکاری داشته است. به همین بهانه جدیدترین عکس هایی که برای مجله ووگ Vogue گرفته است را گردآوری کرده ایم.

 

عکس های جدید ویکتوریا بکام Victoria Beckham روی مجله ووگ Vogue
ویکتوریا کَرولاین بکام  Victoria Caroline Beckham، با نام کوتاه ویکتوریا بکام Victoria Beckham متولد ۱۷ آوریل ۱۹۷۴ یک خواننده، ترانه سرا، نویسنده، مدل، بازیگر، طراح مد و بازرگان انگلیسی است که به خاطر عضویتش در اسپایس گرلز مشهور شد. او چندین آلبوم تکی نیز منتشر کرده است.

 

او در ایالت شرقی انگلستان به دنیا آمد و با فوتبالیست مشهور دیوید بکام ازدواج کرده‌است. آن‌ها سه فرزند پسر و یک دختر دارند.

 

مجله وُگ Vogue نخستین مجلهٔ مصور ویژه مد و شیوه زندگی و یکی از مشهورترین و تاثیرگذارترین مجلات مد در جهان است. این مجله در ابتدا به صورت یک هفته‌نامه اجتماعی در سال ۱ میلادی، انتشار یافت و اکنون در نه کشور جهان ( آمریکا، استرالیا، برزیل، بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، مکزیک و اسپانیا) بطور همزمان منتشر می شود و ساختمان مرکزی آن در شهر نیویورک قرار دارد.

جدیدترین تصاویر ویکتوریا بکهام در مجله vogue

جدیدترین تصاویر ویکتوریا بکهام در مجله vogueجدیدترین عکس های ویکتوریا بکام روی مجله ووگ Vogueجدیدترین تصاویر ویکتوریا بکهام در مجله vogue

جدیدترین تصاویر ویکتوریا بکهام در مجله vogueتصاویر ویکتوریا بکام روی مجله ووگجدیدترین تصاویر ویکتوریا بکهام در مجله vogue

جدیدترین تصاویر ویکتوریا بکهام در مجله vogueتصاویر ستارگان روی مجله ووگجدیدترین تصاویر ویکتوریا بکهام در مجله vogue

جدیدترین تصاویر ویکتوریا بکهام در مجله vogueعکس های جدید ویکتوریا بکام