پارس ناز پورتال

جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)

جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)

جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)

عکس های بازیگران و ستاره های ایرانی که در اینستاگرام برای طرفداران به اشتراک گذاشته شده است را می توانید در مطلب زیر مشاهده کنید.

 

مهتاب خانم کرامتی، هنرمند ارزنده سینما و تئاتر و سفیر و حامی کودکان در یونیسف در حاشیه مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم “حقیقت” که جشنواره تخصصی فیلم های مستند است و با حضور تعداد قابل توجهی از آثار داخلی و خارجی در تهران در حال برگزاری است.

جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)همانطور که گفته بودیم الناز حبیبی برای بازی در فیلم “زاپاس” برنده جایزه ای از جشنواره فیلم “ماکائو” شده است که این عکس مربوط به لحظه اهدای جایزه است. نه! مثل اینکه آنقدر ها هم که میگفتند جشنواره پرتی نیست. حداقل نورپردازی و طراحی صحنه شان خوب و شیک است!
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)علیرضا عصار به دیدار رفیق صمیمی اش مهران مدیری در پشت صحنه فیلم سینمایی “ساعت 5 عصر” رفته بود که این عکس مربوط به این دیدار است.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)سلفی هواپیمایی علی رام نورایی در کنار عبدالرضا اکبری، علی اوسیوند، کاوه خداشناس و شهروز ابراهیمی که احتمالاً برای حضور در یک مراسم به گرگان دعوت شده اند. ممنون از علی رام که شرکت هواپیماییِ سفرشان را هشتگ کرده است تا به دغدغه و سوال مهم و حیاتی بسیاری از مخاطبان پاسخ گفته باشد!
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)سوال روز: این اسکیموی قرمزکلاه، کدام بازیگر عزیز است؟! 
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)فقط یک ایرانی میتواند بخاطر 50 گرم وزن کمتر 300 دلار بیشتر خرج گوشی کند و سپس یک قاب و محافظ یک کیلویی تنِ گوشی بدبخت بپوشاند!
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)واقعاً این امیر تتلو همیشه حرف حق را میزند. تا کِی باید خودمان با دستان خودمان استعداد های بالقوه را از شکوفا شدن محروم کنیم؟! مگر عمو تتلِ ما از این قناری چه کم دارد که او مدام در تمرین بارسا وِل است ولی تتلو را به هیچ زمین تمرینی راه نمی دهند؟!

جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)ولی الله شیراندامی بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر بخاطر جلوگیری از عوارض بیماری دیابت مجبور به قطع انگشتش شده است. خبری که با کلی بغض و انتظار از زبان خودش منتشر شده است و هیچ رسانه و همکاری از ایشان یاد نکرده است. آرزوی سلامتی داریم برای جناب شیراندامی

 

و همچنین امیدواریم شرایط رسیدگی و توجه به پیشکسوت های عزیز بهتر از شرایط موجود باشد تا خدایی نکرده دل های تعداد بیشتری از موسپیدکرده های هنر کشورمان، نشکند.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)هر دم از این باغِ نفیسه روشن، بَری تازه میرسد، هر سری هم شوکه کننده تر و عجیب تر از قبلی می رسد!
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)5 میلیون نفر ایرانی ایشان را فالو کرده اند. میدانم که می دانید، ولی لازم بود در خلوت خود باز هم این موضوع را مرور کنیم.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)سلفی لادن طباطبایی و دختر نازنینش سها خانم. لادن جان لایک کردنِ عکس خودت واقعاً کار ضایعیست. شما که اینهمه فالوئر و لایک داری دیگر چرا؟!
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)عکسِ هنری – کافه ایِ فلور نظری در یکی از کافه های خارج. البته با اطمینان نمیشود از خارجی بودن این کافه گفت، چون ماشاالله نمونه های جدید وطنی طوری کافه ها را بزک میکنند که آدم فکر میکند در ناف پاریس است و هر لحظه ممکن است فرانتس کافکا و آلبر کامو در کنار هم وارد کافه شوند!
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)معمولا داداچی های خوش هیکل و سیکس پک دار در مقابل پوشیدن لباس گرم و کاپش در فصل سرما مقاوت میکنند، سیاوش جان شما دیگر چرا با این ایربگِ باز شده ات؟!
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)عکسی جامانده از مراسم افتتاح کافه پوریا پورسرخ در برج میلاد. با حضور عارف لرستانی، الهام پاوه نژاد، بهرنگ علوی، هادی کاظمی، محسن افشانی، لیلا بلوکات، آزاده زارعی، علی اوجی و سایر دوستان. 
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)کمال کامیابی نیا، خسرو حیدری و علیرضا رمضانی در پشت صحنه برنامه اینترنتی “سرخابی” ساخته امیر علی نبویان و با اجرای خودش در کنار استاد بهزاد فراهانی. 
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)عکس یادگاری لیندا کیانی و علی قمصری در کنار استاد کیهان کلهر پس از تماشای کنسرت شب گذشته ایشان. 
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)فیلمبرداری پروژه “بوف کور” هم به پایان خود رسید و حالا باید دست به سینه منتظر بماند تا ببیند کِی مجوز پخشش صادر میگردد. با حضور حامد کمیلی، اندیشه فولادوند، احمد مهرانفر و سایر عزیزان. 
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)پست عجیب و حرفهای بودار بهنوش طباطبایی که احتمالاً صدایش بعداً درخواهد آمد! عزت و ذلت آدمی فقط دست خداست بهنوشِ عزیز، این را همیشه یادت باشد.

جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)نسیم ادبی، سارا خوئینی ها و کمند امیرسلیمانی صرفا بخاطر اینکه برای ما عکس و سوژه تولید کنند با هم یک سر تا پارک سر کوچه رفتند و این عکس را گرفتند. دستشان درد نکند.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)ممنون از ماهایا پطروسیان که با این عکس قدیمی یاد بانو فریماه فرجامی را زنده کرد. امیدواریم هر کجا که هستند سلامت باشند. 
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)ماله ی مستبدانه ی هومن سیدی بر شکلِ بی روح و زشتِ زندگی این روزهایمان.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)علی جان هوا اینچنین هم که شما میگویی گرم نیست! حتما یک آزمایش تیروئید و سایر غدد بده! 
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)پرستو صالحی آنقدر فیلم بازی نکرده و بیکار بوده که حالا پس از مدت ها یک نقش فکستنی به او داده اند، از ذوق دارد سکانس به سکانس اش را در اینستاگرام پوشش میدهد! کمی به خودت مسلط باش پرستو جان!
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)وحید جان یادت رفت با هشتگ شرکت هواپیمایی خود را مشخص کنی. 
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)پستی که همسر وحید طالبلو برای وحید نوشته است.
من یک دقیقه بروم تا یک جایی سریع برگردم! شما هم میتوانید بروید!
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)خاطره بازی با عکسی قدیمی از پشت صحنه فیلم ماندگار “دو زن” ساخته تهمینه میلانی، با بازی ماندگار محمدرضا فروتن و درخشش مریلا زارعی و نیکی کریمی. از فیلم های برجسته و دغدغه مندِ دهه هفتاد که در کارنامه خانم میلانی همیشه درخشان است.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)سلفی آسانسوری آنا نعمتی بدون هیچ توضیحی. آنا جان تا از این دیرتر نشده 6 را 7 کن تا از دوستان عقب نمانی. برای شما که این چیز ها عدد و رقمی نیست!
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)بی سوژگیِ مطلب را با این عکس از کودکی های جمشید خان آریا ادامه میدهیم.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)به به جناب مهندس! آهنگِ جدید چه خبر؟! هر وقت تصمیم به ساخت آهنگ جدید داشتی خبر بده که به شاهرخ استخری و سام درخشانی اطلاع دهیم تا خود را برای سریال جدید تلویزیون آماده کند.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)وقتی استاد علوم اجتماعی با نصایح بدیهی و کسل کننده اش سعی در هدایت شما دارد و وقت لعنتی هم نمی گذرد. (عکس مربوط به جلسه نقد و بررسی فیلم سیانور در شب گذشته است)
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)اگر هم می خواهید شلوار پاره پوره بپوشید مثل یاس مراعات کنید و با آستر پایتان کنید!
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)کاوه آفاق، راکر خوب و آینده دار موسیقی کشورمان در حال عکاسی با تیپی تلفیقی از عینک جان لنون، محاسنِ سیدجواد هاشمی و جلیقه ی خشایار مستوفی.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)رضا کیانیان و گلاب آدینه هم در کنسرت شب گذشته کیهان کلهر حضور داشتند.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)سارا خادم الشریعه پس از افتخار آفرینی در مسابقات جهانی و عنوان کردن نام خود به عنوان یکی از با اخلاق ترین ورزشکاران روز دنیا، به وطن بازگشت و با استقبال پدر و مادر عزیزش رو به رو شد. تبریک به این پدر و مادر بخاطر پرورش چنین نابعه ای.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)دیدیم اوضاعِ سوژه های امروز خوب نیست، زنگ زدیم به سیدمهدی که جان عزیزت یک عکس فوری بگیر و بفرست که دست و بالمان خالی نباشد. او هم زحمت این عکسِ زورکی را کشید.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)عکسی دیگر از عزیزان در ماکائو. الناز حبیبی، جواد عزتی و سایر همکارانشان در فیلم زاپاس.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)نمایی از فیلم “مالاریا” آخرین ساخته پرویز شهبازی کارگردان خوب سینما که معلوم نیست چرا اکرانش انقدر با “لِفت” همراه بوده است! با بازی ساعد سهیلی، آزاده نامداری، آذرخش فراهانی و سایر عزیزان.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)عکسی بدون مناسبت از شجاع ترین مسعودِ دنیا. همینجوری خواستیم از او یاد کنیم 🙂
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)ذوقِ خفیف ترانه علیدوستی از انتشار کتابی که او زحمت ترجمه اش را کشیده است. آفرین بر دختر فرهیخته ی سینما.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)کیمیا جان مراقب باش خیلی درگیر استوری و لایک و این چیزها نشوی. خانمان سوز است! ما روی تو حساب ویژه ای باز کرده ایم دخترِ خوب!

جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)امروز 15 آذر سالگشت درگذشت استاد علی حاتمی است. نویسنده و کارگردان بی بدیل و تکرار نشدنی سینمای کشورمان که یادگاری های شاهکارش تا ابد در ذهن و قلب سینما و سینما دوستانِ ایرانی ماندگار خواهند ماند. علی حاتمی زنده است، تا سینمای یران زنده است.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)قدیمتر ها با این کلاه ها می رفتند دزدی، ولی گویا امروزه به عنوان عناصر زیبایی شناختی در عکس های ابنستاگرامی استفاده می شود.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)عکسی عالی و خاطره انگیز مربوط به روزهای خوشِ دوران “ساعت خوش”. از آن قبیل برنامه هایی که بعید است باز هم مانندشان ساخته شود و آن نشاط و علاقه را از طریق تلویزیون به خانه ها منتقل کند. ممنون از امیرغفارمنش بابت کشیدن زحمت اسم عزیزان. مطلب امروز با همه کاستی هایش به انتها رسید. تا فردایی بهتر و به امید سوژه هایی بیشتر. ممنون از درکتان، یا حق.
جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان مشهور ایران (164)

 

برترین ها

 

مطالب مرتبط :

اخبار جدید بازیگران و هنرمندان سرشناس ایران (163)

اخبار داغ چهره ها و بازیگران در اینستاگرام (162)

جدیدترین اخبار چهره ها و هنرمندان معروف ایران (161)

خبرهای داغ جدید از هنرمندان و بازیگران (160)

اخبار چهره ها و هنرمندان معروف ایرانی (159)

اخبار جدید چهره ها و هنرمندان ایرانی (158)