پارس ناز پورتال

تیپ زیبای پاییزی جنیفر لوپز در نیویورک +عکس

تیپ زیبای پاییزی جنیفر لوپز در نیویورک +عکس

تیپ زیبای پاییزی جنیفر لوپز در نیویورک +عکس

جنیفر لوپز بازیگر و خواننده مشهور هالیوودی است که به خاطر اندام جذابش هم بسیار مورد استقبال همه قرار گرفته است. این بازیگر خوش سلیفه و خوش اندام هالیوود تیپ و استایل جدید زمستانی اش را به نمایش گذاشت با ما  باشید با بهترین ها

 

جنیفر لوپزپروسه طولانی را از کودکی از سر گذراند تا بازیگر شد . او نقش کوچکی در فیلم «دختر کوچکم» (محصول ۱۹۸۶)داشت، با توجه به مخالفت شدید والدینش، تصمیم گرفت که فعالیت در دنیای هنری را به شکل حرفه‌ای دنبال کند.

 

 به گزارش پارس ناز  اولین نقش اساسی جنیفر لوپز در فیلم «در رنگ‌های زنده» (محصول ۱۹۹۱) رقم خورد و چندی بعد نیز اولین فیلم نقش اولی‌اش با نام سلنا روانه سینماها شد. این فیلم در خصوص هنرمند آمریکایی، سلنا، ساخته شده بود. فیلم بعدی‌اش که بر شهرت وی افزود، خارج از دید بود که بابت بازی در آن دستمزدی معادل یک میلیون دلار دریافت کرد.

 

جنیفر لوپز با این درآمد یک میلیون دلاری تبدیل به اولین بازیگر زن لاتین‌تبار تاریخ سینما شد که تا آن سال چنین دستمزد بالایی را برای بازیگری دریافت کرده بود. وی در سال ۱۹۹۹ فعالیت در دنیای موسیقی را شروع کرده و اولین آلبوم خود را با نام آن د سیکس روانه بازار کرد.

 

در کنار فعالیت در دنیای هنری، جنیفر لوپز از فعالان تجاری موفق نیز قلمداد می‌شود. وی از نام و شهرت جهانی‌اش در جهت ساخت امپراطوری تجاری خویش استفاده نمود. لوپز در زمینه تولید پوشاک، لوازم زینتی، عطر و ادکلن و همچنین تولید برنامه‌های تلویزیونی فعالیت گسترده‌ای دارد.

تیپ زیبای پاییزی جنیفر لوپز در نیویورک +عکس

استایل جدید زمستانی جنیفر لوپز در نیویورک

رابطه‌های جنیفر لوپز با افراد دیگر نیز از موضوعاتیست که بسیاری از رسانه‌های جهان پیگیر آن هستند. اولین رابطه جنیفر لوپز با شان کامز بود که جنیفر را در مراسم جوایز گرمی سال ۲۰۰۰ همراهی نیز کرد.

 

جنیفر لوپز سپس در عین حال که همسر کریس جاد، بازیگر آمریکایی، بود، وارد رابطه‌ای عاشقانه با بن افلک شد. رابطه لوپز با مارک آنتونی، از رابطه‌های طولانی وی بود. این رابطه در سال ۲۰۰۴ شروع شده و در سال ۲۰۱۱، بعد از ۷ سال ازدواج، با طلاق پایان گرفت. در فوریه ۲۰۰۸ جنیفر لوپز فرزندان دوقلوی خود را به نام‌های «اما» و «ماکسیمیلیان» به دنیا آورد.