پارس ناز پورتال

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

شما می توانید امکانات فناوری و تکنولوژی جدید و روز را برای خودرو لوکس خریداری کنید که واقعا لذت بخش خواهد بود البته هزینه بسیار بالایی را هم باید پرداخت کنید. ارتباطات داخل خودرویی برای خودروهای گران‌تر بازار استفاده می‌شد. هم‌اکنون، تقریباً هر خودرویی برخی جنبه‌های ارتباطی نظیر بلوتوث و وای-فای

 

و سیستم‌های اطلاعات سرگرمی را دارد؛ اما حتی در این زمانه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات، شما مجبورید برای وارد شدن به بازی پول بپردازید. اینجا هزینه‌های ارتباطات و اتصالات در 8 خودروی سدان لوکس را برشمرده‌ایم.

 

ب‌ام‌و سری 3

 

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روزسری 3 معروف تجهیزات تکنولوژی استاندارد و در دسترس فراوانی را پیشنهاد می‌دهد. مدل پایه‌ی 320i که بهای آغازی 34145 دلاری برای مدل‌های 2016 و 2017 دارد به‌صورت استاندارد با بلوتوث،USB و سیستم iDrive با صفحه‌نمایش 6.5 اینچی عرضه می‌شود.

 

با 350 دلار بیشتر شما می‌توانید همگام‌سازی گوشی هوشمند را به خودرو اضافه کنید که به شما امکان دسترسی به برنامه‌های حمایت شده از قبیل ناوبری، فیسبوک و Spotify را می‌دهد. در مدل قدرتمندتر 328i که بهای آغازی 39345 دلاری دارد شما می‌توانید بسته‌ی 2750 دلاری تکنولوژی را سفارش دهید

 

که دربردارنده‌ی ناوبری، ترافیک آنی و برنامه‌های ب‌ام‌و است. برای مدل سال 2017، مدل 330i جایگزین 328i خواهد شد.

 

مرسدس بنز C کلاس

 

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روزC کلاس سطح تریمی برابر برای رقابت با مدل پایه‌ی ب‌ام‌و 320i ندارد (این وظیفه به CLA واگذار شده) بنابراین کار با C300 با قیمت 39875 دلاری آغاز می‌شود. با این قیمت شما سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 7 اینچی به دست می‌آورید که با صفحه لمسی استاندارد و دسته‌ی چرخان هماهنگ است.

 

این خودرو همچنین دارای اتصالات بلوتوث و دو پورت USB می‌باشد. پکیج مولتی‌مدیای 2690 دلاری مواردی از قبیل صفحه‌نمایش 8.4 اینچی و سیستم ناوبری و ترافیک آنی و آب‌وهوا با اشتراک 5 ساله را به خودرو اضافه می‌کند. همچنین وای-فای نیز در دسترس است.

 

آئودی A4

 

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روزA4 جدید برای مدل دیفرانسیل جلوی ممتاز بهای 38250 دلاری طلب می‌کند و به‌صورت استاندارد با بلوتوث، سیستم اطلاعات سرگرمی MMI با صفحه 7 اینچی و اینترفیس گوشی هوشمند آئودی با حمایت از اپل کارپلی و اندروید اتو عرضه می‌شود. پکیج 2400 دلاری ناوبری MMI مواردی از قبیل ناوبری با کنترل صدا و وای-فای، جست‌وجوی صوتی گوگل، ترافیک آنی و… را در بردارد.

 

اینفینیتی Q50تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روزاین خودرو برای مدل پایه‌ی 2016 پیشرانه‌ی جدید 2 لیتری توربو را دریافت کرده و قیمت آغازی 34855 دلاری دارد. با این قیمت شما صاحب سیستم اطلاعات سرگرمی با دو صفحه‌نمایش 7 و 8 اینچی، بلوتوث، برنامه‌های InTouch اینفینیتی و پورت‌های دوگانه‌ی USB می‌شوید.

 

اگر خواهان سیستم ناوبری و ارتباطات تلماتیک هستید باید مدل ممتاز با قیمت 38555 دلاری را انتخاب کنید. ارتباطات دوربرد دربردارنده‌ی دستیار شخصی اینفینیتی، تقویم گوگل و… می‌باشد.

 

لکسوس IS

 

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روزمدل IS 200t نسخه‌ی پایه‌ی لکسوس IS برای سال 2016 است و با قیمت پایه‌ی 38275 دلاری تجهیزات استاندارد زیادی دارد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش رنگی، ارتباطات بلوتوث و USB و دسترسی به ترافیک آنی و وضعیت آب‌وهوا اشاره کرد.

 

پکیج 1505 دلاری ناوبری نیز مواردی همچون ناوبری با فعال‌سازی صوتی، بلوتوث نسخه‌ی 2.0 با همگام‌سازی دفترچه تلفن، راهنمای سوخت و برنامه‌های لکسوس را به خودرو اضافه می‌کند.

 

کادیلاک ATS

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

مدل پایه‌ی ATS با پیشرانه‌ی 2.5 لیتری تنفس طبیعی و قیمت 34210 دلاری عرضه می‌شود. با این قیمت شما می‌توانید مالک سیستم اطلاعات سرگرمی CUE کادیلاک با صفحه‌نمایش 4.2 اینچی، بلوتوث، مالکیت سه‌ماهه‌ی آزمایشی سرویس آن استار جنرال موتورز با اتصالات وای-فای و پورت‌های دوگانه‌ی USB می‌شوید.

 

پکیج صدای محیطی کادیلاک موارد اضافه‌تری همچون صفحه‌نمایش 8 اینچی، اتصال بلوتوث بهتر، شارژ وایرلس و سازگاری با اپل کارپلی و اندروید اتو را با قیمت 1575 دلاری در بر دارد. سیستم ناوبری تنها در تریم لوکس با قیمت 38355 دلاری در دسترس است. این مدل به‌صورت استاندارد از یکپارچه‌سازی گوشی هوشمند و صفحه‌نمایش 8 اینچی سود می‌برد. پکیج ناوبری 1345 دلار ارزش دارد.

 

آکورا TLX

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روزاین خودرو بهای آغازین 32635 دلاری دارد و به‌صورت استاندارد دارای سیستم اطلاعات سرگرمی با دو صفحه‌نمایش، بلوتوث، پورت USB آیفون، سیستم Siri با امکان فرستادن پیام و کنترل صوتی است. با انتخاب یک تریم بالاتر از مدل پایه شاهد اضافه شدن پکیج تکنولوژی خواهید بود که دربردارنده‌ی ناوبری با نمایش سه‌بعدی، ترافیک آنی، ارتباطات تلماتیک آکورا لینک با اشتراک سه‌ماهه‌ی رایگان است.

 

ولوو S60

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

تکنولوژی و امکانات ماشین های لوکس روز

این خودرو در انتهای عمر خود قرار دارد اما هنوز هم تجهیزات خوبی را در برابر رقبا عرضه می‌کند. مدل پایه‌ی دیفرانسیل جلوی T5 بهای آغازی 35090 دلاری دارد و با سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش 7 اینچی، ارتباطات بلوتوث و USB و سرویس‌های تماس اضطراری ولوو با اشتراک 6 ماهه و همچنین وای-فای عرضه می‌شود.

 

تریم ممتازتر این خودرو دارای قیمت اضافه‌ی 2650 دلاری است و سیستم ناوبری ولوو با نقشه‌های به‌روز را به خودرو اضافه می‌کند. مدل 40390 دلاری T6 به‌صورت استاندارد از سیستم ناوبری سود می‌برد.

 

سایت پدال