پارس ناز پورتال

توصیه های طلایی برای اولین قرار ملاقات

توصیه های طلایی برای اولین قرار ملاقات

توصیه های طلایی برای اولین قرار ملاقات 

اگر برای اولین بار است که سر قرار حاضر می شوید میتوانید از نکته هـای زیر استفاده کنید تا بهترین ظاهر و شخصیت را در ذهن طرف مقابل از خودتان ثبت کنید. اگر هنوز مجرد هستید و میخواهید برای اولین بار سر قرار با خانم مورد علاقه تان بروید، ما بـه شـما کمک می کنیم تا بهترین باشید. اگر نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم را رعایت کنید، حتما دل طرف مقابل تان را بـه دست خواهید آورد.

توصیه های طلایی برای اولین قرار ملاقات

اعتماد بـه نفس داشته باشید

طبیعی است که شـما در قرار ملاقات اول تان، کمی عصبی و نگران باشید اما باید سعی کنید که اعتماد بـه نفس خود را بالا نگه دارید.هنگام صحبت کردن با طرف مقابل تان آرامش خود را حفظ کنید و موضوعاتی را برای صحبت کردن انتخاب کنید که هم نسبت بـه انها احساس راحتی میکنید و هم اطلاعات تان در موردشان کامل است،

 

اما مراقب باشید که در این راه زیاده روی نکنید. بـه عنوان مثال هیچ کس دوست ندارد در مورد کتابی که تنها شـما بـه آن علاقه دارید، ساعت ها حرف بشوند. پس اعتدال را در هر کاری رعایت کنید.شاید بـه نظر ساده باشد اما انتخاب فردی که مشترکات زیادی با شـما داشته باشد، اصلا کار ساده ای نیست. اما در هر شرایطی سعی کنید که خود واقعی تان باشید و هیچگاه بـه غیر خود تظاهر نکنید.

 

چشم هایتان را بـه او بدوزید
یادتان باشد که قرار ملاقات شـما فرصتی برای شناخت و جذب کردن طرف مقابل تان است، بنابراین شـما باید تمام تمرکزتان را بـه او بدهید. از او در مورد خودش سوال کنید و سوالات او را با حوصله پاسخ دهید و بـه شدت از نگاه کردن مدام بـه تلفن همراه یا اطراف تان بپرهیزید. در غیر این صورت طرف مقابل تان احساس خواهد کرد که بـه او اهمیت نمیدهید.

 

ساده باشید

اگر برای اولین بار می خواهید فردی را بـه مکانی دعوت کنید، پیشنهاد میکنیم که مکانی را انتخاب کنید که بـه خوبی می شناسید و از کیفیت فضا یا حتی غذاهایی که سرو می‌شوند، اطمینان کامل داشته باشید تا شرمنده طرف مقابل تان نشوید. بـه علاوه مکان قرار ملاقات تان باید برای هر دویتان مناسب و راحت باشد.

 

بـه عنوان مثال اگر رستورانی را انتخاب کرده اید که بـه شـما نزدیک است و بـه راحت و بدون ترافیک میتوانید بـه آنجا بروید، باید بـه فکر طرف مقابل تان هم باشید تا در رسیدن بـه آنجا دچار مشکل نشود.این نکته را هم خاطر نشان کنیم که اگر قرار ملاقات اول و دوم تان در اواسط هفته بوده، حتما قرار سوم را در تعطیلات آخر هفته بگذارید

 

زیرا ممکن است این سوتفاهم برای طرف مقابل تان بوجود آید که شـما آخر هفته ها سرتان بـه کار خودتان یا با دوستان تان گرم است و او را فراموش کرده اید.

 

آماده باشید
حتما شـما هم شنیده اید که دیدار اول بیشترین تاثیر را در طرف مقابل تان می‌گذارد و او از همان نگاه اول برداشت هـای زیادی از شـما و شخصیت تان خواهد کرد. بـه عنوان مثال اگر شـما با ظاهری خواب آلود و خسته سر اولین قرارتان ظاهر شوید، این فکر را در ذهن او تداعی میکنید که بـه این رابطه اهمیت زیادی نمی دهید

 

و طرف مقابل تان آنقدر برای شـما ارزش ندارد که کمی بیشتر بـه خودتان برسید. پس سعی کنید بـه ظاهر خود اهمیت دهید. اگر موهایتان بلند و بهم ریخته است، بـه آرایشگاه بروید و انها را مرتب کنید یا تمییز ترین لباس هایتان را بپوشید.بـه دندان هـای خود توجه کنید که کثیف نباشند یا دهان تان بو ندهد،

 

ناخن ها را نیز فراموش نکنید. حتی سعی کنید که کمی زودتر از ساعت مقرر سر قرار حاضر شوید، در این صورت وقت کافی خواهید داشت که یک‌بار دیگر خودتان را در آینه ببینید و از زیبایی تان اطمینان حاصل کنید.هنگام سفارش غذا نیز بهتر است غذایی را سفارش دهید که قبلا تست کرده اید.

 

نظر دیگران را در مورد تیپ تان بخواهید
اگر نسبت بـه ظاهر خود شک دارید، می توانید نظر دیگران را در مورد آن بپرسید. از انها بپرسید که در مورد تیپ شـما چه فکری میکنند یا چه پیشنهادهای بهتری برای جذاب تر شدن تان دارند. این کار زاویه دید شـما را گسترش و تغییر میدهد، در نتیجه میتوانید بهتر تصمیم بگیرید و زیباتر از همیشه بدرخشید.

 

صورت حساب را پرداخت کنید
اگر اولین بار است که با فردی قرار ملاقات می‌گذارید، حتما هنگام حساب کردن، شـما پیش قدم شوید. این کار شـما تاثیر مثبت زیادی بر طرف مقابل تان خواهد داشت. پس اگر میخواهید که رابطه خود را ادامه دهید، از پرداخت صورت حساب غافل نشوید.