پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

با زن های آشنا شوید که روی مردها را کم کرده اند + عکس با زن های آشنا شوید که روی مردها را کم کرده اند + عکس چطور با مرگ نزدیکان خود کنار بیاییم؟ چطور با مرگ نزدیکان خود کنار بیاییم؟ بیماری که صورت این دختر آمریکایی را عجیب کرده بیماری که صورت این دختر آمریکایی را عجیب کرده جوان ترین مدرس دانشگاه دنیا + عکس جوان ترین مدرس دانشگاه دنیا + عکس توصیه هایی مناسب برای سفر در فصل سرما توصیه هایی مناسب برای سفر در فصل سرما عکس عجیب ترین دختر دنیا معروف به دختر گربه ای عکس عجیب ترین دختر دنیا معروف به دختر گربه ای پیتزایی بر فراز آسمان (عکس) پیتزایی بر فراز آسمان (عکس) دخترانی که به فکر شوهران کرایه ای هستند + عکس دخترانی که به فکر شوهران کرایه ای هستند + عکس رونمایی ملکه جدید اسکیت روی یخ + عکس رونمایی ملکه جدید اسکیت روی یخ + عکس ازدواج یک پسر با زن پلاستیکی زیبا و خوش اندام + عکس ازدواج یک پسر با زن پلاستیکی زیبا و خوش اندام + عکس هنرپیشه شدن کوچکترین و کوتاه ترین زن جهان + عکس هنرپیشه شدن کوچکترین و کوتاه ترین زن جهان + عکس پولدارترین دختران جوان ایرانی با شهرت میلیاردرهای جهانی پولدارترین دختران جوان ایرانی با شهرت میلیاردرهای جهانی اختراع چادر سقفی برای اسکان روی سقف اتومبیل اختراع چادر سقفی برای اسکان روی سقف اتومبیل مشکلات لنگ درازترین دختر جهان (عکس) مشکلات لنگ درازترین دختر جهان (عکس) parsnaz در مورد زندگی خصوصی موفق ترین خانم مانکن آسیایی رنگ لباس بر اساس سال تولد + عکس رنگ لباس بر اساس سال تولد + عکس آیا واقعا ریشه انسان از شامپازه است آیا واقعا ریشه انسان از شامپازه است این آدمها خودشونو تو هر سوراخ سمبه ای جا میدن این آدمها خودشونو تو هر سوراخ سمبه ای جا میدن parsnaz خیابان ویژه باریک اندام ها (عکس) مطالبی جالب درباره معروف ترین زن قبیله آوا + عکس مطالبی جالب درباره معروف ترین زن قبیله آوا + عکس

تقویت عضلات بازو با این ورزش ها

تقویت عضلات بازو با این ورزش ها

تقویت عضلات بازو با این ورزش ها 

برای مردان تقویت عضلات بازو بسیار مهم است و یکی از ملاک های جذابیت مردانه هم به شمار می رود. برای تقویت این عضله ها ورزش های فردی می تواند مناسب باشد. در مقابل بسیاری از تمرینات وزنه برداری که فقط روی گروه‌های عضلانی خاصی کار می‌کنند، تمرینات وزن بدن معمولا شامل عضلات بیشتری هستند، و به شدت روی ساختمان عضلانی مرکز بدن شما کار می‌کنند.

 

آنها از حرکاتی استفاده می‌کنند که در فعالیت‌های شما در زندگی روزانه تان (مانند بلند کردن یا هل دادن) کاربردی و قابل استفاده هستند. به گزارش پارس ناز  بجای شلوغ کردن خانه‌تان با تجهیزات مختلف، می‌توانید برای تقویت عضلات دوسر و سه سر بازوهایتان،

 

با چند صندلی و یک میله بارفیکس، تمرینات وزن بدن انجام دهید. شما می‌توانید با تغییر دادن فرم و به خرج دادن خلاقیت، به آسانی بر میزان سختی تمرینات وزن بدنتان بیفزایید.

 

مبتدی

گام ۱

برای کار کردن روی عضله‌ی سه سر، دیپ با صندلی انجام دهید. روی لبه یک صندلی یا نیمکت محکم بنشینید. دست‌هایتان را روی لبه صندلی در کنار باسنتان قرار دهید، کف دست‌ها به سمت پایین و انگشتان به سمت جلو باشند. پاهایتان را کنار هم و زانوها را خم نگه دارید. باسنتان را به آرامی به سمت جلو ببرید

 

و از صندلی جدا کنید. آرنج‌هایتان را خم کنید و باسنتان را به سمت زمین، پایین بیاورید و سپس بدنتان را به سمت بالا فشار دهید تا به وضعیت شروع برگردید. ۱۰ تا ۱۵ تکرار را برای یک یا دو ست انجام دهید.

 

گام ۲

برای تقویت عضلات دوسر و سه سرتان، شنای سوئدی را در ارتفاع کوتاه‌تری انجام دهید. در مقابل یک سکوی بلند، میز، نیمکت یا صندلی که هم سطح ران تان هست بایستید. دستها را به اندازه عرض شانه باز کرده و با بازوهای کشیده روی سکو قرار دهید. برای تقلید از وضعیت شنای سوئدی،

 

یک قدم به عقب بروید، در حالیکه پاهایتان کاملا کشیده هستند، بدنتان در یک خط مستقیم و وزنتان روی انگشتان پاهایتان قرار دارد. آرنج‌هایتان را خم کنید، قفسه سینه‌تان را به سمت سکو پایین بیاورید و سپس بدنتان را به سمت بالا هل دهید، تا به وضعیت شروع برگردید. دو ست شامل ۱۰ تکرار انجام دهید.

 

گام ۳

برای تقویت عضله دو سرتان، بارفیکس دست عکس اصلاح شده را امتحان کنید. میله بارفیکس را در سطح قفسه سینه تان قرار دهید و میله را با از زیر بگیرید و دست‌ها را کمی نزدیکتر از عرض شانه‌هایتان قرار دهید. در حالیکه ساق‌هایتان کنار هم قرار دارند و پاهایتان روی زمین هستند،

 

از میله آویزان شوید (این کار باعث می‌شود بار کاهش یابد). بدنتان را بالا بکشید، تا زمانیکه چانه‌تان درست بالای میله باشد، و سپس پایین بیایید تا به وضعیت شروع برگردید. سعی کنید دو ست شامل ۱۰ تا ۱۵ تکرار انجام دهید.

 

متوسط

گام ۱

درحالیکه به سمت راست تان دراز کشیده اید و پای چپ را روی پای راست قرار داده اید، یک پشت بازو با یک دست انجام دهید. دست راست‌تان را روی شانه چپ‌تان و دست چپ‌تان را روی زمین در مقابل قفسه سینه‌تان قرار دهید. با فشار آوردن به عضله سه سر بازوی چپ، بالاتنه تان را از زمین بلند کنید،

 

ران‌ها و پاهایتان را بی حرکت نگه دارید. بدنتان را پایین بیاورید تا به وضعیت شروع برگردید. ۱۰ تا ۱۵ تکرار برای یک یا دو ست انجام دهید.

 

گام ۲

برای تقویت عضله دو سرتان، بارفیکس دست عکس اصلاح شده را به یک بارفیکس دست عکس معمولی ارتقا دهید. میله را در ارتفاعی قرار دهید که پاهایتان در هنگامیکه بطور مستقیم از میله آویزان می‌شوید، از زمین جدا شوند. از همان فرم بارفیکس دست عکس اصلاح شده استفاده کنید اما قبل از پایین آوردن بدنتان، وضعیت بالا را برای ۱ یا ۲ ثانیه حفظ کنید. ۸ تا ۱۰ تکرار برای ۲ یا ۳ ست انجام دهید.

 

گام ۳

با افزایش دادن اندازه اهرمتان، شنای سوئدی اصلاح شده را به شنای سوئدی استاندارد ارتقا دهید. از همان فرم شنای سوئدی اصلاح شده استفاده کنید اما دست‌هایتان را روی زمین قرار دهید. سعی کنید ۲ یا ۳ ست شامل ۸ تا ۱۰ تکرار انجام دهید.

 

پیشرفته

گام ۱

برای انجام دادن یک تمرین فوق العاده سخت برای عضله سه سر، ارتفاع و بی ثباتی را به یک دیپ صندلی اضافه کنید. از همان وضعیت بازو و بدن دیپ صندلی معمولی استفاده نمایید اما پاهایتان را روی یک توپ یوگا قرار دهید. ران‌هایتان را کاملا کشیده و مچ پاهایتان را خم شده، نگه دارید. سعی کنید ۸ تا ۱۰ تکرار برای ۲ یا ۳ ست انجام دهید.

 

گام ۲

با استفاده کردن از تنها یک بازو، یک شکل سخت از بارفیکس دست عکس را انجام دهید. میله را در همان ارتفاعی که برای بارفیکس دست عکس معمولی گذاشته بودید قرار دهید. میله را با دست راستتان بگیرید. مچ دست راستتان را با دست چپتان نگه دارید. از فرم بارفیکس دست عکس استاندارد استفاده نمایید. ۶ تا ۱۰ تکرار برای ۲ یا ۳ ست انجام دهید. دست‌ها را عوض کنید و تمرین را با دست چپ تکرار کنید.

 

گام ۳

وضعیت دست و بازو در یک شنای سوئدی استاندارد را برای انجام دادن یک شنای سوئدی مثلثی (سه گوش) تغییر دهید. این نوع شنای سوئدی، فشار بیشتری روی عضله سه سر شما وارد می‌کند. با وضعیت شنای سوئدی استاندارد شروع کنید، اما دست‌هایتان را نزدیک بهم قرار دهید.

 

با انگشتان شست و اشاره‌تان، یک مثلث تشکیل دهید. آرنج‌هایتان را خم کنید، بطوریکه آنها به سمت بیرون باز شوند، و با بدنتان یک زاویه ۴۵ درجه تشکیل دهند. بالاتنه‌تان را تا جایی که ممکن است به دست‌هایتان نزدیک کنید، و سپس بدنتان را به سمت بالا هل دهید، تا به وضعیت شروع برگردید. ۲ یا ۳ ست شامل ۸ تا ۱۰ تکرار انجام دهید.

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ