پارس ناز پورتال

تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایران

تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایران

تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایران

با هم ببینیم که بازیگران و چهره های معروف در صفحه های خود چه تصاویری به اشتراک گذاشته اند؟ بازیگران فیلم پر سر و صدای لانتوری همچنان در کانون توجه هستند و اخبار المپیکی هم همچنان ادامه دارد. 

 

عکس “پساکنسرتی” مهدی ماهانی با بابک جهانبخش پس از تماشای کنسرت اخیر بابک در تهران. برنامه روزانه مهدی از این چند حالت خارج نیست؛ یا در کنسرت است،

 

یا در استادیوم آزادی دارد گل های خورده استقلال را می شمارد، یا در باشگاه بدنسازی دارد از خود فیلم می گیرد و اگر در هیچ کدام از این حالات نباشد، مطمئن باشید در پالادیوم است و دارد “بیزنس پلن” جدید خود را برای چند “مارکتینگ مَنِ” کراواتی پِرِزِنت می کند.تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانباران کوثری در جشنواره هنرهای تجسمی نفس. باران همیشه خودش است، بی دغدغه و بی مقدمه در مقابل دوربین ژست می گیرد و در لحظه حضور دارد و نگران خوب و بد افتادن نیست، بخاطر همین هم هست که او یکی از خوش عکس ترین چهره های ما بحساب می آید.
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانرضا درمیشیان و نوید محمدزاده در پردیس زندگی در کنار مردم به تماشای فیلم موفقشان لانتوری نشستند.
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانعکس آتلیه ای خانم های هنرمند در آخرین روز مرداد. پانته آ بهرام، تهمینه میلانی و الناز شاکردوست. پیام ایرایی، یکی از قدیمی ترین عکاس های حرفه ای این حوزه زحمت عکس را کشیده و دستش هم درد نکند. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانسوشا مکانی هر بار که به خرید لباس میرود، با خود میگوید که: “خب این بار چی بخرم که چندش آور تر از قبلی ها باشه؟!” و با این تفکر و تصمیم، اعصاب و روان یک ملت را مورد عنایت قرار می دهد. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانوقتی می روم از آشپزخانه برای تماشای کُشتی تخمه بیاورم و وقتی باز می گردم، می بینم که داور دست کمیل قاسمی را بالا برده! 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانزندگی با آرشا اقدسی باید خیلی سخت باشد. فرض کن برمیگردی منزل و میبینی یک نفر به سقف اتاق چسبیده و دارد خرناس می کشد. و یا با وی سر موضوعی جر و بحثت می شود، ناگهان می بینی خودش را به آتش کشید! 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانتینا پاکروان به یک جشن خیریه رفته بود تا کار خیر کند که حضانت این توله ایگوانا را پذیرفت! طفلکی کودکی سختی داشته و وقتی یک ماهه بود، پدر و مادرش توسط یک سمور صحرایی کشته شدند… (اشک های خود را با گوشه دستمال پاک می کند).
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانسلفی شیرینِ عباس غزالی با خواهرزاده و برادرزاده هایش. دایی/خاله/عمو بودن خیلی لذت بخش و شیرین است. بله، عمه را از قلم انداختم. عمه بودن هم همچنین…
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانسلفیه پولاد کیمیایی و همکارانه عزیزش، همین الآن سره صحنِ فیلمبرداریه فیلمه جدیدشان، با دوستانه خوبه گشته ارشاده 2. آن عزیزی هم که موهایش را یخی کرده است، ترلان پروانه خودمان است. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانعلی زند وکیلی و مادر عزیزش در آتلیه.
“بیا بیا بیا بگو هوا هوایِ ماست، چرا چرا نگاه تو دعا برای ماست، مرا دعا کن…”
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایراننیما جان رئیسی، تولدت مبارک باشد آقای متشخص، هنرمند، محجوب و همه چیز تمامِ رادیو و تلویزیون.
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانمهدیار اون ظرف تخمه رو بیار، بازم دعوا!
ولی انصافاً و در عین اعلام بی طرفی باید عرض کنم که این تعابیر و صحبت ها به هر کسی بیاید، به هوشنگ گلمکانی اصلاً نمی خورد.
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانبه چنین حالتی، “بین السلفیِین” می گویند.
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانآیا میدانستید که مجید قناد 5 سال از حسین پاکدل بزرگ تر است؟!
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانگلاب گلاب کاشونه، ماشالا! تولد ویدا جونه، ماشالا! تبریک به خانم جوان، امیدواریم همیشه سلامت باشند و این موهای “تیموشنکو”یی شان هم همیشه سرحال و عاری از موخوره باشد!
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایران… در ادامه:

با این سلفیِ بد موقع و پوچ،

اعصاب فروشنده رُ تو …دی توش!

زود شاتَت گیر، یا باش خموش.
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانکمیل قاسمی عزیز شب گذشته اولین مدال نقره کاروان ورزشی کشورمان در المپیک را بدست آورد و همه را شاد کرد. البته کیفِ نقره مثل و طلا و برنز نیست، چون آن ها با پیروزی بدست می آیند و این با شکست، ولی خب با کشتی های جذاب و فوق العاده اش نشان داد که قهرمان واقعی دل هاست و نقره اش کم از طلا ندارد.

 

علی الخصوص وقتی کشتی گیر آمریکایی را مثل سیخِ جوجه روی آتش این ور و آن ور می کرد تا هر دو طرفش خوب بپزد! تبریک به جویباری ها که شهرشان تا الآن از خیلی از کشورهای دیگر حاضر در المپیک بیشتر مدال آورده است، امروز هم پلنگِشان رضا یزدانی قرار است ریودوژانیرو را به غوغاکده ای تبدیل کند!

پست تبریک رضا کیانیان را شاهد هستید.
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانعکسی قدیمی از المپیک 1972 مونیخ که آخرین حضور فوتبال ایران در این مسابقات بود. با حضور علی پروین، محمد نصیری وزنه بردار افسانه ای کشورمان، منصور رشیدی و محمد صادقی در کنار ورزشکاران کوبایی. کل المپیکِ مونیخ یک طرف، سبیل های علی اقا پروین یک طرف!
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانواکنش هادی ساعی به سطح مبارزات تکواندوکاران حاضر در المپیکِ 2016. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایراناین هم واکنش یوسف کرمی به نتایج تکواندوکاران مرد ایرانی در المپیک! 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانسلفی امیرمحمد زند و همکاران در پشت صحنه کار جدیدشان. خیلی گشتیم، جز افشین سنگ چاپ، عزیز شناخته شده دیگری در تصویر پیدا نکردیم!
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانخستگی بهداد با در آغوش گرفتن سلین خانم در فرودگاه امام (ره)، در رفت. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانسلفی سعید شیخ زاده با استاد پزشکیان (با نایب رئیس مجلس نسبتی ندارد!) پس از صرف صبحانه در کنار کمد های کارکنان صدا و سیما. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانسلفی و پست عشقولانه مهسا جاور در کنار همسرش. برخی ها بازیگری می کنند و مشهور می شوند، برخی ها خوانندگی می کنند و مشهور می شوند، یک عده ای هم از المپیک حذف می شوند و مشهور می شوند!
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانسلفی امیرحسن آرمان در جوار دریای مازندران.

امیر جان اینطوری نه، داری اشتباه میخوانی! رو به دریا بایست و چشمهایت را ببند (ترجیحاً عینک دودی بزن)، دستهایت را از آرنج باز کن و رو به آسمان بگیر و آنگاه شروع به خواندن کن.
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانعکسی که بیژن بنفشه خواه از برادرش پژمان در کنار دختر نازنینش یاسمین خانم در آشپزخانه به اشتراک گذاشته است. قضیه عکس چیست؟ لباسشویی جدید است؟! 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانبه گزارش پارس ناز تصاویری دردناک از حیوان آزاری والیبالیست مشهورِ تیم ملی +عکس.. باورنکردنیه (ایموجی فریاد و ایموجی گریه) 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانبا ادامه دوره های آموزش رقص آذری در خدمتتان هستیم. این بار با نازنین بیاتی در وسطِ خیابان ولی عصر که “شاباش خور” اش هم بالاست!
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانیه ماهی بود از دست سلفیاش راحت شده بودیم… بازم برگشت…
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایراناز عواقب خریده شدن منچستر سیتی توسط یک شیخ اماراتی. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانمریم پالیزبان با پست کردن یک مقاله تعریفی درباره خود، خودش را حسابی شرمنده کرد! 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایراندوستان و هواداران، شهرزاد کمالزاده را بلافاصله پس از بیدار شدن از خواب خفت کردند. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانعالم موسیقی امروز را فراموش نخواهد کرد، همانطور که عالم بشریت 6 آگوست 1945 میلادی را فراموش نکرد. دیگر کمر موسیقی راست نخواهد شد…
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانوقتی برای بار اول است که با او بیرون رفته ای و کلی معذبی و گیر داده که ازت عکس بگیرد!
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانسلفی خواهران توسلی با نوشین جعفری، در گالری عکس های فیلم لانتوری. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانعلی لینکولن یا آبراهام صادقی؟! :))
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایراننه خیر… مثل اینکه جناب نواب صفوی قصد ندارد حتی برای مدت اندکی روح الویس را آرام و بدون عذاب رها کند!
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانسلفی صمد نیکخواه بهرامی در کنار پدر عزیزش در حاشیه یک جشن یا میهمانی. روح آیدین عزیز همیشه شاد باشد. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانبه نظر من تا وقتی پشه ها نرفته اند، پاییز هنوز شروع نشده است. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانمهرداد میناوند یک عطر و ادکلن فروشی باز کرده و اینگونه با یک متن ادبی از هواداران درخواست کرده که از وی خرید کنند و چرک های کف دستشان را به او بدهند!
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانچقدر لذت بخش است وقتی سه ایرانی اولین قاضی های آسیایی فینال فوتبال المپیک باشند و به بهترین نحو قضاوت کنند. آفرین به علیرضا فغانی، رضا سخندان و محمدرضا منصوری. 
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایرانتبریک بی پایان به رضا مهماندوست عزیز، بهترین سرمربی تکواندوی جهان که سزاوارانه توانست تنها مدال طلای کاروان آذربایجان را بدست بیاورد. قطعا وقتی آقای پولادگر رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان ایشان را بخاطر بُردنِ مهدی خدابخشی “مزدور” نامید، فکرش را هم نمی کرد که تیم مردان ایران قرار است با تنها “یه دست به افتخارش” به کشور بازگردد و همین نابغه ی مزدورِ تکواندو، اینچنین بدرخشد.

 

آقای پولادگر یادش نیست که مهماندوست چگونه نسل ساعی و کرمی و باقری معتمد را پروراند تا قهرمانِ کشورش باشند. با ترکِش های یادگارِ جبهه در تنش و بیماری های ژنتیکی فرزندانش تا آخرین توان برای کشورش تلاش کرد، حتی به خاطر مشکلات مالی و عدم توانایی پرداخت هزینه های درمان پسرش به سوگ فرزندش نشست، ولی با زهم ماند. تا زمانی که از وطنش رانده شد و مطمئن شد

 

که دیگر جایی در کشورش ندارد، کاملاً حرفه ای سرمربی یک تیم دیگر شد و بار دیگر نبوغ خود را به رخ دنیا کشید. شما مزدور نیستی آقای مهماندوست، شما بهترینی و ما به داشتن چنین هموطنی افتخار می کنیم.

این شماره هم به پایان رسید. تا فردا مراقب خود باشید.

یا علی.
تصاویر داغ زنان و مردان بازیگر و ستاره های معروف ایران

 

منبع:برترین ها