پارس ناز پورتال

تسریع در کاهش وزن با داروهای خانگی

تسریع در کاهش وزن با داروهای خانگی

تسریع در کاهش وزن با داروهای خانگی 

شما برای کاهش وزن خود می توانید از موادی که دورن خانه دارید هم استفاده کنید تا سریع تر به وزن ایده آل خود دست پیدا کنید. اکثر افراد برای کاهش وزن به ورزش کردن یا مصرف قرص های رژیمی روی می آورند،اما تا بحال داروهای خانگی را امتحان نکرده‌اند. ثابت شده که برخی از قوی‌ترین داروهای خانگی کاهش وزن،

 

چربی‌ها را آب کرده و از اضافه وزن جلوگیری می‌کنند. این داروهای خانگی شگفت انگیز را با یک رژیم غذایی کم کالری و ورزش منظم ترکیب کنید تا در مسیر دستیابی به اندام رویایی‌تان، پیشرفت قابل توجهی داشته باشید:

 

آب لیمو

آیا می‌دانستید که آب لیمو بدون شک یکی از مؤثرترین داروها برای چاقی است؟ به غیر از خواص قلیایی آن، آب لیمو به هضم و سم زدایی کمک می‌کند. آب لیمو به دفع سموم بدن که سرعت سوخت و ساز را کند می‌سازند نیز کمک می‌کند. آب لیمو، توانایی بدن برای سوزاندن چربی را نیز افزایش می‌دهد.

 

برای استفاده از آب لیمو به عنوان یک داروی کاهش وزن، فقط کافی است حدود سه قاشق چای‌خوری آب لیمو را با یک قاشق چایخوری عسل و نصف قاشق چای‌خوری black powder در یک لیوان آب مقطر مخلوط کنید. آن را به خوبی به‌هم بزنید و سپس این تونیک را هر روز صبح با معده‌ی خالی بنوشید. برای دستیابی به بهترین نتایج، این کار را حداقل سه ماه انجام دهید.

 

سرکه‌ی سیب خام

سرکه‌ی سیب خام، به طور سنتی به عنوان درمانی برای وزن ناخواسته به کار می‌رود. سرکه سیب که از سیب‌های تخمیر شده ساخته می‌شود، سرشار از آنتی اکسیدان‌ها و مواد مغذی ضروری است که بدن را سالم نگه می‌دارند. مواد مغذی موجود در سرکه‌ی سیب، چربی‌ها را در هم می‌شکنند و از ایجاد چربی شکم جلوگیری می‌کنند.

 

برای استفاده از سرکه‌ی سیب به عنوان یک داروی کاهش وزن، حدود دو قاشق چای‌خوری سرکه سیب را در یک لیوان آب بریزید و مخلوط کنید. این تونیک را هر روز صبح با شکم خالی و قبل از هر وعده‌ی غذایی بنوشید. برای دستیابی به بهترین نتایج، این کار را حداقل ۳ ماه انجام دهید. توجه داشته باشید

 

که شما فقط می‌توانید تا ۲ قاشق غذاخوری سرکه‌ی سیب در روز مصرف کنید. بیش از این مقدار باعث می‌شود سطوح پتاسیم در خون‌تان کاهش یابد.

 

ژل آلوئه ورا

به غیر از درمان پوست ملتهب و آفتاب سوخته، آلوئه ورا دارای توانایی خارق العاده‌ای برای افزایش سوخت و ساز، انرژی دادن به بدن و سوزاندن چربی ذخیره شده است. علاوه بر این، ژل آلوئه ورا حاوی پروتئین‌های کلاژن طبیعی است که جذب مؤثر مواد مغذی را افزایش می‌دهند. یک مزیت دیگر این است که آلوئه ورا،

 

یک سم زدای طبیعی نیز هست.آ لوئه ورا با از بین بردن سموم مضری که فرآیندهای گوارشی و متابولیک را کند می‌سازند، به پاکسازی روده‌ی بزرگ و دستگاه گوارش کمک می‌کند.برای استفاده از آلوئه ورا به عنوان یک داروی کاهش وزن، ژل آلوئه ورای تازه را از ساقه‌های آلوئه ورا خارج کنید.

 

ژل را در یک مخلوط کن بریزید و به آن یک فنجان آب گریپ فروت یا آب اضافه کنید و سپس برای دو دقیقه مخلوط کنید. برای دستیابی به بهترین نتایج، این تونیک کاهش وزن را هر روز به مدت حداقل ۳۰ روز بنوشید.

 

چای سبز

به واسطه توانایی شگفت انگیز چای سبز برای سوزاندن چربی ذخیره شده در بدن، یک صنعت کامل ساخته شد. مطالعه‌ی دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا نشان داد که اپی گالوکاتچین ــ ۳ ــ گالات یا EGCG درچای سبز به کند کردن روند افزایش وزن و کاهش تجمع چربی در بدن کمک می‌کند.

 

به علاوه، چای سبز سرشار از ویتامین C، کاروتنوئیدها، زینک، سلنیوم، کروم و آنتی اکسیدان‌هایی است که بدن را سالم نگه می‌دارند. برای استفاده از چای سبز به عنوان یک داروی کاهش وزن، هر روز حدود ۴ فنجان چای سبز بنوشید. برای بیشتر کردن تأثیر چای سبزتان، می‌توانید به آن فلفل قرمز، آب لیمو یا زنجبیل خرد شده اضافه کنید.