پارس ناز پورتال

ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیون

مجموعه : دکوراسیون
ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیون

ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیون 

برای زیبایی خانه حرف اول را رنگ ها می زنند. شما ترکیب چه رنگ هایی را برای دکور خانه خود انتخاب کرده اید؟ رنگ سیاه با ترکیب شدن با رنگ های مختلف می تواند جلوه زیبایی را به خانه شما بدهد. شاید انتخاب رنگ سیاه برای دکوراسیون منزل کمی ناهنجار و خارج از عرف به نظر برسد.

 

اگر شما هم فکر می کنید رنگ سیاه به عنوان یک رنگ یاغی و سرکش و بد ترکیب در میان چرخه ی رنگ به شمار می آید و فضای شما را دل مرده و سرد می کند بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا با هم راه حل های بهترین چیدمان ترکیب با استفاده از رنگ سیاه در دکوراسیون منزل را با شما در میان بگذاریم.

 

ترکیب رنگ سیاه با خاکستری تیره

ترکیب رنگ سیاه با خاکستری تیره در واقع در فضای شما ایجاد یک تونالیته ی رنگی غنی می کند و بهترین اه حل برای از بین بردن تیرگی ایجاد شده به سبب رنگ سیاه می باشد، حضور رنگ هایی مانند سفید و سبز در چنین فضایی نه تنها تضاد در فضا به وجود می آورد بلکه فضای شما را سرزنده تر و پویا تر می کند.
ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیونترکیب رنگ سیاه با چوب طبیعی

تصویر زیر را بدون حضور رنگ سیاه تصور کنید! چیزی جز فضایی بی روح، رنگ پریده و دلسرد کننده خواهید دید؟ مسلما نه… اضافه شدن رنگ سیاه به این فضا به سادگی توانسته، گرما و روح و سرزندگی را در آن ایجاد کند وآن را تبدیل به آشپزخانه ای مدرن و منحصر به فرد کند، بازهم می توانید ردپای رنگ سبز را در این ترکیب فوق العاده ببینید که به زیبایی در فضا طنازی می کند.
ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیونترکیب رنگ سیاه با فلزات درخشان

وقتی در فضایی با دیوارهای سیاه رنگ قرار می گیرید ناخودآگاه نور موجود در فضای شما کمتر از آنچه که هست به نظر می رسد، بنابراین نیاز دارید با استفاده از اکسسوری های براق و درخشان مثل فلزات در این فضا روشنایی مجازی ایجاد کنید. علاوه بر آن، این انتخاب به شما کمک می کند تا دکوراسیون لوکس تر و چشمگیرتری داشته باشید.

ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیونترکیب رنگ سیاه با قرمز

رنگ قرمز و سیاه از گذشته های دور به عنوان دوستان همیشگی در طراحی ها به شمار می آمدند، اما باید بدانید کدام قرمز در ترکیب با رنگ سیاه ظاهر دکوراسیون شما را دلربا تر می کند؟! قرمز گوجه ای یا اناری یا حتی یاقوتی… باید بگوییم که قرمز های تند و براق در ترکیب با رنگ سیاه نه تنها جذاب نخواهند بود

 

بلکه ظاهر دکوراسیون شما را به سخره می گیرند، بهترین قرمز برای ترکیب با در رنگ سیاه در دکوراسیون همین قرمز کدر موجود در تصویر می باشد.
ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیونترکیب رنگ سیاه و سفید

 به گزارش پارس ناز ترکیب رنگ سیاه و سفید بهترین ترکیب برای سبک کلاسیک می باشد،این ترکیب به دلیل خنثی بودن می توانند با تمام رنگ های موجود در در چرخه ی رنگ که باب سلیقه ی شماست هماهنگ شوند و ظاهر ایده آلی را برای دکوراسیون شما ایجاد نماید.

ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیون

ترکیب رنگ سیاه با آبی فیروزه ای

همان طور که در تصویر می بنید حضور تک مبل فیزوزه ای رنگ تمام توجه ها را در این فضا معطوف خود کرده است و اصالت خاصی را در عین مدرن بودن به این دکوراسیون بخشیده است. پس در انتخاب تک رنگ ها با رنگ سیاه، آبی فیروزه ای را فراموش نکنید.
ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیونترکیب رنگ سیاه با سبز

به جرات می توانم بگوییم این ترکیب رنگ همان رنگی است که عاشقانه دوستش دارم! برای انتخاب رنگ سبز لازم نیست خودتان را زیاد به دردسر بیاندازید کافی است به طبیعت رجوع کنید و از رنگ سبز طبیعت برای ترکیب رنگی بی نظیر دکوراسیون خود استفاده نمایید.
ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیونترکیب بافت های متفاوت از رنگ سیاه

بافت ها در هر ترکیب رنگ و فضایی معجزه می کنند! وقتی فضای شما تمام سیاه است برای جلوگیری از اغتشاش بصری بهتر است از بافت های مختلف درست مانند تصویر استفاده کنید، کافی است بافت های متضاد مثل چرم و آجر، را برای بخش ها و لوازم مختلف خود در نظر بگیرید و ظاهر خاصی به دکوراسیونتان ببخشید.ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیونترکیب رنگ سیاه و زرد

رنگ زرد یکی از رنگ های جسورانه و منحصر به فردی است که در ترکیب با رنگ سیاه انرژی و پویایی را به دکوراسیون تزریق میکند. پس اگر می خواهید رنگ سیاه را برای فضاهایی مانند اتاق کار، آشپزخانه و یا فضاهایی که نیاز به تحرک دارند استفاده کنید بهتر است رنگ زرد را فراموش نکنید.
ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیونترکیب رنگ سیاه با لوازم براق

همان طور که گفته شد رنگ سیاه در فضا نور را جذب می کند و فضای داخلی تان را کم نور تر از آنچه که هست نشان می دهد برای جلوگیری از این امر بهترین راه حل استفاده از آینه، ششیه ، لوازم براق در فضاست تا بتواند نور موجود در فضا دو چندان کند و دکوراسیون شما را درخشان تر از قبل نماید.
ترکیب رنگ های مختلف با سیاه در دکوراسیون

 

سایت چیدانه