پارس ناز پورتال

ترفند برای پر کردن داخل ابروی خانم ها

ترفند برای پر کردن داخل ابروی خانم ها

ترفند برای پر کردن داخل ابروی خانم ها 

وقتی وسط ابروی شـما خالی باشد چه کاری انجام میدهید تا پرتر بـه نظر برسد؟ ما برای شـما پیشنهادهایی داریم. یکی از مهم ترین نکات در زیبایی مرتب بودن ابروهاست. بدونیم می خواهد با چند نکته مهم بـه شـما یاد بدهد بدون رفتن بـه سالن هـای زیبایی ابروهایی زیبا برای خودتان در خانه درست کنید.

 

قبل از شروع

مهم ترین هدف طبیعی جلوه دادن ابروهاست. روش هـای زیادی برای آرایش ابروها مثل میکروبلیدینگ یا هاشور ابرو بـه صورت کاملا طبیعی وجود دارد که این روش ها کاملا سلیقه ای هستند. اما اگر هیچ کدام از این روش ها برای شـما مناسب نبود پیشنهاد می کنم خودتان در خانه ابروهایی طبیعی برای خود درست کنید.

 

اولین گام این است که از ضخامت ابروها اطمینان حاصل کنید. اگر بـه اندازه کافی پهن نیستند بـه خودتان نگرانی راه ندهید. می توانید برای حل این مشکل چند کار انجام دهید: شب ها قبل از خواب با روغن کرچک، زیتون و روغن بادام ابروها را ماساژ دهید. برنامه غذایی سالم داشته باشید

 

تا هم ابروها و مو هـای سالمی داشته باشید و هم بدنی سالم. غذاهایی چون ماهی، آجیل، سویا، کشمش رشد موها را بالا برده و فولیکول مو را تقویت میکند.

 

مدل ابروی مناسب صورت خود را پیدا کنید

اگر صورت گردی دارید ابروهای قوس دار کمانی و بلند برای شـما مناسب است. مدل ابروها نباید گرد باشد چون صورت را گردتر نشان می دهد.

 

برای صورت مربع مدل ابروی منحنی و ابروهای با زاویه کم یا زیاد مناسب است. از ابروهای نازک و کوتاه فاصله بگیرید.

 

خانم هایی که صورت هـای قلبی شکل دارند ابروهای گرد و با انحنای کم برایشان مناسب است. این مدل ابرو صورت را طبیعی تر نشان می دهد. از مدل ابروهای با انحنای زیاد بپرهیزید چون صورت را کشیده تر نشان میدهد.

 

در صورتی که مدل صورت شـما تخم مرغی باشد مدل ابرو با انحنای کم مناسب شماست.

 

برای این‌که قسمت هـای ابرو را برای برداشتن مشخص کنید از یک عدد مداد استفاده کنید. ابتدا برای مشخص کردن سر ابرو مداد را در راستای بینی قرار دهید. سپس مداد را بـه صورت اریب بـه سمت مردمک چشم قرار دهید تا قسمت میانی و یا همان کمان ابرو را مشخص کنید. در انتها مداد را بـه سمت گوشه خارجی چشم نگه دارید تا انتهای ابرو را مشخص کنید.

ترفند برای پر کردن داخل ابروی خانم ها

چگونه ابروهایی زیبا برداریم

پس از این‌که با این مسائل تئوریکی آشنا شدید وارد قسمت عملی کار می شویم. موچین را بردارید و شروع بـه برداشتن ابروها کنید. فقط این نکات را هنگام برداشتن ابروها حتما رعایت کنید:

باید جای راحت و نور خوبی داشته باشید. موچین با کیفیت باشد تا ابروها را خوب بگیرد.

 

کمی یخ بـه دور ابرو بمالید تا از قرمزی، التهاب و درد آن کم شود. یا این‌که مرطوب کننده استفاده کنید.

 

هنگام تمیز کردن بالای ابرو خیلی مراقب باشید. اگر بیش از حد بردارید ابروها خیلی نازک می شوند.

 

با استفاده از برس ابرو ابروها را شانه بزنید تا مو هـای اضافی را با قیچی بردارید.

ترفند برای پر کردن داخل ابروی خانم ها

چگونه داخل ابروها را پر کنیم

اکنون باید مهم ترین و مشکل ترین قسمت که همان پر کردن ابروهاست را انجام دهیم. اگر ابروها روشن تر از موی سر هستند با رنگ ابرو آن را  رنگ کنید. باید رنگ ابروها خیلی بـه رنگ موها نزدیک باشد. اگر ابروها از موها تیره تر باشد کمی غیرطبیعی نشان میدهد.

 

میتوانید ابروها را با مداد ابرو، سایه ابرو یا ریمل ابرو پر کنید. مداد ابروها را طبیعی تر نشان میدهد و کم پشتی آن را برطرف میکند. سایه ابرو ابروها را ضخیم تر نشان میدهد و ریمل ابرو یکی از لازمه هـای آرایشی برای خانم هاست.

 

در کل مراحل برداشتن ابروها بـه یک شکل است مهم نیست آن را با مداد پر کرده باشید یا سایه و یا ریمل.

 

ابتدا با برس ابروها را برس بکشید. سپس زیر قسمت کمانی ابرو را خط بکشید و قسمت هـای خالی را پر کنید.

 

در صورت لزوم دم ابرو را هم بکشید و لبه هـای زیر ابرو را خیلی کم رنگ مداد بکشید. اگر میخواهید شکل ابرو کاملا برجسته و مشخص باشد بین ابروها و پلک ها را روشن کنید. برای این کار میتوانید کمی کانسیلر و روشن کننده استفاده کنید.