پارس ناز پورتال

ترفندهای جالب خانه داری برای شما

ترفندهای جالب خانه داری برای شما

ترفندهای جالب خانه داری برای شما 

برای خانه خود همیشه بهترین ترفندهای خانه داری را بکار ببرید تا آسان تر زندگی کنید و از فضای خانه خود هم لذت ببرید. در مقاله امروز بـه بخشی از ترفندها یا بـه عبارتی خلاقیت ها اشاره کرده ایم کـه بـه کارتان می‌آید. بطور قطع با کمی خلاقیت میتوانید از هزینه ها کم کنید وخود را از شر لوازم بدون استفاده خلاص کنید.

 

گاهی برای انجام یک کار ساده زمان زیادی صرف میکنیم  و وادار می‌شویم از وسایل زیادی استفاده کنیم یا بعضی مواقع بـه ناچار وسایل اضافه اي میخریم، درحالی کـه با کمی خلاقیت وبه کار گیری از ابزار ساده می‌توانیم وسیله اي کار آمد برای خود و خانواده مان فراهم کنیم و تلف هزینه و وقت رابه حداقل برسانیم.

 

تعداد زیادی از ابزار و لوازم پیش پا افتاده در مواقع ضروری آنقدر بکار می‌آید کـه تصورش برایمان سخت اسـت و مصداق این ضرب المثل میشود کـه هر آن انچه خوار آید روزی بکار آید و کافی اسـت تنها کمی ذهن خودرا فعال و بـه اشیا از زاویه اي دیگر  هم نگاه کنید. این کاری اسـت کـه افراد خلاق انجام میدهند.

 

در مقاله امروز بـه بخشی از ترفندها یا بـه عبارتی خلاقیت ها اشاره کرده ایم کـه بـه کارتان می‌آید. بطور قطع با کمی خلاقیت میتوانید از هزینه ها کم کنید و خودرا از شر لوازم بدون استفاده خلاص کنید.

 

تزئین با شلوار لي یا کتان
شـما می‌توانید از شلوارهای کتان و لي کـه بدون استفاده مانده اسـت، بـه سلیقه خودتان کیف تهیه کنید درست مثل همان کیف هاي وارداتی در بازار خودمان. شلوار را برش میزنیم و از اضافه هاي آن بـه اندازه کف کیف برمی داریم و داخلش لایه می‌گذاریم و بـه قسمت پایین کیف می چسبانیم.

 

تزئین کیک و کلوچه

از سرنگ برای تزیین کردن روی کیک یا کلوچه بـه‌ طور ماهرانه استفاده کنید و لذت ببرید.

 

اتوی لباس ها
برای این‌کـه بتوانید لباس ها را حتی با دمای پایین خیلی خوب اتو بزنید یک ورقه فویل آلومینیم روی میز اتو بکشید. البته بجز لباس هایي کـه برق میوفتد.

 

نظم دادن بـه کشوی لباس
برای این‌کـه هر وقت کشوی لباستان را باز میکنید، سردر گم نشوید و بـه اسانی لباستان را پیدا کنید با مقوای کارتن ها حلقه هایي هم اندازه تهیه کنید و داخل کشو بچینید و هر لباس را داخل یکی از این حلقه ها قرار دهید.

 

پیش گیری از چسبیدن کیک بـه قالب

برای پیشگیری از چسبیدن مایه کیک بـه قالب، مخلوطی از روغن مایع،کره و آرد ته قالب بریزید.

 

جاکفشی زیر پله
پله هاي چوبی منزل میتواند بعنوان کشو مورد استفاده قرار بگیرد؛ کشوهایی کـه بعنوان جاکفشی استفاده  می‌شود.