پارس ناز پورتال

تجاوز واقعی به بازیگر زن سر صحنه فیلم برداری

مجموعه : اخبار سینما
تجاوز واقعی به بازیگر زن سر صحنه فیلم برداری

تجاوز واقعی به بازیگر زن سر صحنه فیلم برداری

سر صحنه های فیلم های هالیوودی رابطه های همخوابی هم فیلم برداری می شوند اما در واقع عمل جنسی انجام نشده است. فیلمبرداری تجاوز جنسی واقعی مارلون براندو بازیگر سرشناس به مارلون براندو بازیگر زن جنجال ساز شد!

 

براساس صحبت های کارگردان فیلم آخرین تانگو در پاریس, مارلون براندو در صحنه ای از فیلم واقعا به بازیگر زن تجاوز کرده و آنها از این صحنه فیلمبرداری کرده اند.راز مارلون براندو که در صحنه فیلم آخرین تانگو در پاریس پیشنهاد داده بود به بازیگر زن تجاوز کند پس از 40 سال فاش شد.

 

سینمای هالیوود به رعایت نشدن اصول اخلاقی در آن مشهور استو در تازه ترین مورد پس از چهار دهه، رسوایی که چند تن از بزرگان این سینما در آن دخالت داشته اند فاش شده است.کارگردان فیلم “آخرین تانگو در پاریس” که درسال 1972 اکران شد،با اذعان به هتک حرمت بازیگر زن این فیلم اعتراض های گسترده ای در شبکه های اجتماعی به راه انداخت.

تجاوز واقعی به بازیگر زن سر صحنه فیلم برداری

موج جدید اعتراض ها طی هفته گذشته، مجددا انتقادات شدیدی را به همرا داشتهو گاردین با تیتر “رسوایی آخرین تانگو در پایس نشان دهنده قدرت مسموم مردان در صنعت فیلمبرداری است”به بازتاب موج جدید انتقادات از صنعت فیلمبرداری هالیوود پرداخت.

تجاوز واقعی به بازیگر زن سر صحنه فیلم برداری

“برناردو برتولوچی” کارگردان ایتالیائی و سازندۀ فیلم آخرین تانگو در پاریس اذعان کرد که با”مارلون براندو” بازیگر معروف جهانبرای تجاوز به “ماریا اشنایدر” بازیگر زن فیلمش تبانی کرده بود و مارلون هنگام فیلمبرداری به اشنایدر تجاوز کرد و این صحنۀ شرم آور فیلمبرداری شد!!

تجاوز واقعی به بازیگر زن سر صحنه فیلم برداری

برتولوچی در برنامه ای تلویزیونی گفت: مارلون به من پیشنهاد کرد که به اشنایدر (فرانسوی تبار) هنگام فیلمبرداری تجاوز کندو من هم موافقت کردم در حالی که اشنایدر از این موضوع کاملاً بی اطلاع بود.در واکنش به این اتفاق، بازیگران سینما در جهان شدیداً از برتولوچی انتقاد کرده اند.

 

ماریا اشنایدر 4 سال قبل از مرگش در مصاحبه ای مطبوعاتی گفته بودکه پس از هتک حرمت به وی احساس پستی و خواری می کردو مارلون از وی عذرخواهی نکرد و کارگردان هم فقط به او دلداری می داد.

 

مطالب مرتبط :

عکس های رابطه جنسی استاد و دختر دانشجو در چین

پخش فیلم رابطه جنسی خانم معلم همزمان با 4 دانش آموز

رابطه جنسی خانم معلم به دانش آموزانش

رابطه جنسی خانم معلم و دانش آموز در حمام مدرسه

رابطه جنسی خانم معلم 22 ساله با پسر 13 ساله

رابطه جنسی خانم معلم با دانش آموز 15 ساله اش