پارس ناز پورتال

تجاوز مرد مشهدی به دختر ناتنی 13 ساله اش

تجاوز مرد مشهدی به دختر ناتنی 13 ساله اش

تجاوز مرد مشهدی به دختر ناتنی 13 ساله اش 

طی چند روز گذشته اقدامات ضربتی برای دستگیری شرورها در شهر مشهد انجام شد که یکی از این افراد شرور به دختر ناتنی خود بارها تجاوز کرده است. در پی اجرای چهار عملیات ضربتی پلیس، هفت سارق حرفه‌ای و زورگیر به عنف در مشهد دستگیر و روانه دادسرا شدند.

 

مردی جوان که در محدوده کال زرکش مورد زورگیری سارقی خشن قرار گرفته بود، با مراجعه به کلانتری کاظم‌آباد شکایت خود را تنظیم کرد که تیمی از ماموران این کلانتری وارد عمل شدند.طبق بررسی‌ها مشخص شد متهم اصلی این پرونده که مردی جوان و معروف به «بلند» بود، از چندی پیش مرتکب زورگیری از چندین شهروند شده است.

 

ماموران پس از تکمیل تحقیقات با هماهنگی مقام‌قضایی وارد عمل شده و این سارق حرفه‌ای را در محل اختفایش دستگیر کردند. بازجویی از این زورگیر خشن ادامه داشت که گزارش خانمی میانسال به پلیس، برای دومین بار پای ماموران کلانتری کاظم‌آباد را به محل حادثه Incident کشاند.

 

در این حادثه نیز یکی از سارقان حرفه‌ای منطقه توس که معروف به «پلنگ» بود، نقش داشت و طبق گزارش اعلامی از سوی همسر دومش مشخص شد این فرد طی چند مرحله دختر ١٣ساله ناتنی‌اش را مورد آزار و اذیت قرار داده است.درحالی‌که پرونده این متهم فراری برای سرقت‌های ارتکابی‌اش مفتوح بود، لکه سیاه دیگری نیز به پرونده او اضافه شد و ماموران با ردزنی‌های میدانی این مرد ۴٠ساله را دستگیر کردند.

 

 به گزارش پارس ناز هم‌زمان با اجرای عملیات دستگیری این سارق میانسال تیم دیگری از ماموران کلانتری کاظم‌آباد حین گشت‌زنی در یکی از خیابان‌های منطقه توس سه سارق حرفه‌ای خودرو را حین ارتکاب جرم Crime شناسایی و دستگیر کردند.فرمانده انتظامی مشهد در این باره گفت: در این سه عملیات چهار متهم سابقه‌دار که از سارقان معروف در منطقه توس بودند،

 

شناسایی و دستگیر شدند که ماموران از محل اختفای آنان چهار دستگاه خودروی سواری مسروقه، تعداد زیادی لوازم مسروقه شامل قطعات خودرو و لوازم خانگی را کشف کردند.سرهنگ محمد بوستانی در ادامه از اجرای عملیات ضربتی دیگر در منطقه ابوطالب پرده برداشت و افزود: در پی اعلام اخباری مبنی بر سرقت‌های سریالی خودرو در حوالی بیمارستان ابن سینا، و بولوار ابوطالب تیمی از ماموران کلانتری شفا نیز وارد عمل شدند.

 

وی تصریح کرد: ماموران با انجام ردزنی‌های میدانی یکی از متهمان این پرونده را دستگیر کردند، این سارق حرفه‌ای در بازجویی‌ها به ده‌ها سرقت Stealing از خودروهای سواری با استفاده از شاه‌کلید با همکاری یکی از دوستانش اعتراف کرد.بوستانی با بیان اینکه متهم این پرونده زندانی Prisoner است و در مدت مرخصی‌هایش مرتکب این سرقت‌ها می‌شده، اظهار کرد: همدست این سارق نیز دستگیر شد

 

مطالب مرتبط :

تجاوز جنسی شوم به دختر خاله برهنه روی تختخواب

خودکشی آنلاین این دختر به خاطر تجاوز جنسی

تجاوز مرد به دختر 21 ساله در داخل تاکسی در آبادان

تجاوز مرد 73 ساله به دو دختر نوجوان و باکره

تجاوز همزمان دو مرد هوس باز به فاطمه 20 ساله