پارس ناز پورتال

تجاوز روان شناس قلابی به پسر 15 ساله

تجاوز روان شناس قلابی به پسر 15 ساله

تجاوز روان شناس قلابی به پسر 15 ساله 

ارتباط با افراد غریبه در فضای مجازی عاقبت خوبی برای پسر 15 ساله نداشت و در انتها مورد تجاوز جنسی قرار گرفت. پسر جوان خود را روانپزشک جا زد تا با فریب دوست خانوادگی‌شان نقشه سیاه خود را عملی کند.متین مدت‌ها بود که در مدرسه مورد تمسخر دوستان و همکلاسی‌هایش قرار می‌گرفت.

 

آنها به طرز لباس‌پوشیدنش، عینکش و حتی رفتارش می‌خندیدند و همین باعث شده بود که او منزوی و گوشه‌گیر شود. تنهایی باعث شده بود که پسر۱۵ساله اوقات فراغتش را به جای بودن در کنار دوستان، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی بگذراند تا اینکه در یکی از همین شبکه‌های اجتماعی با فردی آشنا شد که مدعی بود روانپزشک است.

 

دوستی متین و مرد روانپزشک ادامه داشت تا اینکه پسر نوجوان تصمیم گرفت سفره دلش را نزد روانپزشک باز کند و از او برای حل مشکلش کمک بگیرد. متین از دوستانش گفت و اینکه چطور منزوی و گوشه‌گیر شده. او حتی رویاها و جزئی‌ترین مسائل خصوصی‌اش را با فردی که نه وی را دیده بود

 

و نه هویت واقعی‌اش را می‌شناخت در میان گذاشت و از او برای حل مشکلات اخلاقی و شخصیتی‌اش راهنمایی خواست. روانپزشک مجازی نیز هر روز به او مشاوره می‌داد که البته با مشاوره‌های روانپزشکان تفاوت داشت. او از متین ‌می‌خواست که برای حل این مشکلات با فردی رابطه نامشروع داشته باشد و می‌گفت که تنها با این روش است که می‌تواند به مشکلاتش چیره شود.

 

مدتی از این ماجرا گذشت و مشاوره‌های روانپزشک قلابی بدجوری روی نوجوان ۱۵ساله تأثیر گذاشته بود تا اینکه یک روز مورد آزار و اذیت یکی از دوستان خانوادگی‌شان به نام هاشم قرار گرفت و تازه آنجا بود که متوجه شد هاشم احتمالا همان کسی است که خودش را در شبکه اجتماعی روانپزشک معرفی کرده

 

و به او مشاوره می‌داد. متین که فهمیده بود در دام سیاهی گرفتار شده است ماجرا را با خانواده‌اش در میان گذاشت و آنها با حضور در پلیس فتا خراسان رضوی از روانپزشک قلابی شکایت کردند.

 

با این شکایت تیمی از مأموران وارد عمل شدند و در بررسی‌های تخصصی موفق شدند فردی را که مدعی بود روانپزشک است شناسایی و دستگیر کنند. او همان جوان ۱۸ساله به نام هاشم بود که متین را مورد آزار و اذیت قرار داد. پسر جوان وقتی دستگیر شد در بازجویی‌ها لب به اعتراف گشود و گفت:

 

مدتی بود که نقشه آزار و اذیت متین را در سر داشتم. برای همین به دروغ خودم را روانپزشک معرفی کردم و با هویت جعلی و از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با متین دوست شدم. پس از آن همه اطلاعات خصوصی‌ زندگی‌اش را به‌دست آوردم و تصمیم گرفتم از آن سوءاستفاده کنم. من با مشاوره‌هایی که به او دادم سعی کردم زمینه را برای اجرای نقشه‌ام فراهم کنم تا پس از آن متین از من شکایت نکند.

 

از آنجا که ما دوست خانوادگی بودیم و به خانه آنها رفت‌وآمد داشتم، یک روز که به آنجا رفتم و متین در خانه تنها بود، نقشه‌ام را عملی کردم اما در نهایت او به من شک‌کرد و به این ترتیب دستگیر شدم.سرهنگ جهانشیری، رئیس پلیس فتا خراسان‌رضوی با بیان این خبر گفت: متهم پس از اعتراف به فریب پسر نوجوان با قرار قانونی راهی زندان شد.

 

وی در این پرونده ۲نکته را حائز اهمیت دانست و گفت: نکته اول هویت پنهان مجرمان در فضای سایبری است. متأسفانه بسیاری از کسانی که قربانی مجرمان اینترنتی می‌شوند، افرادی هستند که به این مسئله توجهی نمی‌کنند؛

 

اینکه هرگز نمی‌توان به افراد در شبکه‌های اجتماعی اعتماد کرد چرا که هویت‌ها در این فضا به‌راحتی قابل‌پنهان‌سازی است و هرکس می‌تواند با نقاب فرد دیگری وارد این فضا شود. پس اینکه صرفا به‌خاطر دوستی اینترنتی با فردی، همه اسرار زندگی را در اختیار قرار دهید بزرگ‌ترین اشتباه است.

 

اما نکته دوم اینکه خانواده‌ها نباید تصور کنند همین‌که همه لوازم و ابزار مادی را برای آسایش فرزندانشان فراهم کنند، کافی است. آنها باید تلاش کنند که از مشکلات فرزندانشان باخبر شوند. اجازه ندهند که آنها منزوی و گوشه‌گیر شوند و برای استفاده از فضای مجازی، آموزش‌ها و کنترل‌های لازم را انجام دهند تا خدای نکرده فرزند آنها در دام مجرمان گرفتار نشود.

 

مطالب مرتبط :

این مرد به دوستانش گفت در حمام به زنش تجاوز جنسی کنند

تجاوزهای جنسی مکرر دو پسر به دختران دبیرستانی

دختری که 4 سال با پدرش همخوابی می کرد

تعرض جنسی 8 مرد همزمان به دختر 17 ساله

ازدواج دختر 8 ساله و مرگ بخاطر فشار رابطه جنسی

دختر قربانی تعرض جنسی درخواست مرگ کرد

ارتباط جنسی با مادر دوست دختر و عاقبت کار

همخوابی با زن برادر و عاقبت قتل خانوادگی

سفیر عربستان در رومانی به منشی خود تجاوز کرد

تجاوز مرد 27 ساله به زن 100 ساله چینی

رابطه جنسی و پنهانی زن شوهردار و قتل در چیتگر