پارس ناز پورتال

تجاوز جوان 19 ساله به دختر دانشجو در خانه مجردی

تجاوز جوان 19 ساله به دختر دانشجو در خانه مجردی

تجاوز جوان 19 ساله به دختر دانشجو در خانه مجردی 

پسری که در خانه مجردی به دختر دانشجو تجاوز کرده بود از این رابطه فیلم هم تهیه نمود تا از دختر اخاذی نماید. دختر دانشجو گول حرفای او را خورد. پسر 19 ساله معتادی که دختر مورد علاقه اش را به «لانه کثیف» کشانده و پس از گرفتن فیلم از صحنه های شرم آور آزار و اذیت، قصد اخاذی از دختر دانشجو را داشت،

 

پس از گذشت یک هفته با صدور دستورات ویژه قضایی، به همت کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شد.حدود یک هفته قبل دختر 23 ساله‌ای با تسلیم شکواییه ای به دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی مدعی شد که توسط خواستگارش ربوده شده و هدف آزار و اذیت قرار گرفته است.

 

این دختر همچنین ادعا کرد: جوان 19 ساله (خواستگار) او را با توسل به حیله و نیرنگ و به بهانه صحبت کردن درباره آینده به منزلی در منطقه شهر جدید گلبهار کشانده و با همدستی یکی دیگر از دوستانش از صحنه های شرم آور فیلم تهیه کرده است و هم اکنون نیز قصد اخاذی از وی را دارد.

 

در پی اعلام این شکایت و با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، رئیس شعبه چهارم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی با صدور دستورات ویژه ای از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی خواست تا با به کارگیری شیوه های اطلاعاتی و پلیسی برای دستگیری متهم مورد ادعای دختر جوان تلاش کنند.

 

بدین ترتیب این پرونده با دستور سرهنگ «حمید رزمخواه» (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) به دایره جرایم مهم سپرده شد تا گروه تخصصی کارآگاهان عملیات پلیسی را برای دستگیری متهم و کشف زوایای پنهان پرونده آغاز کنند. بنابراین گزارش کارآگاهان در همان بررسی های مقدماتی و با توجه به مشخصاتی که شاکی پرونده در اختیار آنان گذاشت دریافتند

 

که متهم به دلیل برخی مسائل خانوادگی با مادرش زندگی می کند و هم اکنون نیز به مکان نامعلومی گریخته است.اما طولی نکشید که بهره گیری از شیوه های علمی و تخصصی برای ردیابی متهم، با راهنمایی های قضات با تجربه دادگاه کیفری یک خراسان رضوی نتیجه داد و این جوان 19 ساله دوشنبه گذشته در چنگ قانون گرفتار شد.متهم جوان که به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد

 

در بازجویی ها اعتراف کرد: چند روز قبل به همراه مادرم به خواستگاری دختر 23 ساله ای رفتیم اما چند روز بعد از خواستگاری از آن دختر خواستم تا کمی با یکدیگر صحبت کنیم. به همین منظور او را به منزل مجردی در منطقه گلبهار بردم و از برخی صحنه های زشت نیز با گوشی تلفن دختر مذکور فیلم گرفتم ولی در آن لحظه دوستم را که در منزل حضور داشت بیرون فرستادم.

 

متهم 19 ساله همچنین ادعا کرد: مموری مربوط به فیلم مذکور را نیز شکسته ام و گوشی تلفن دختر مورد علاقه ام را که به او نداده بودم با خودم به زابل بردم ولی در آن جا گم شد!اظهارات این متهم در حالی است که شاکی پرونده ادعا دارد جوانی که به همراه خواستگار ش در منزل حضور داشت از صحنه های شرم آور فیلم گرفته است. بررسی های قضایی در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی در این باره ادامه دارد.

 

مطالب مرتبط :

عکس های رابطه جنسی استاد و دختر دانشجو در چین

پخش فیلم رابطه جنسی خانم معلم همزمان با 4 دانش آموز

همخوابی دختر و پسر دانشجو در خانه و اسیدپاشی

تجاوز جنسی همزمان دو مرد به دختر دانشجو در پراید

رسم تجاوز و همخوابی با دختران باکره در مالاوی

داماد تهرانی فهمید زنش بازیگر فیلم پورن است