پارس ناز پورتال

تجاوز جنسی 30 مرد به طور مکرر به دختر 12 ساله

تجاوز جنسی 30 مرد به طور مکرر به دختر 12 ساله

تجاوز جنسی 30 مرد به طور مکرر به دختر 12 ساله 

دختری که در چنگال مردان بود و بطور پیاپی از سوی آنان مورد تجاوز های جنسی قرار می گرفت اکنون بزرگ شده است. داستان تجاوز و رابطه جنسی چندین مرد پولدار قاچاقچی که دختر 12 ساله را به منظور خوشگذرانی و رابطه جنسی خریده بودند و در طی 30 سال تمام این مردان به دختر کم سن و سال تجاوز می کردند.

تجاوز جنسی 30 مرد به طور مکرر به دختر 12 ساله

صحبت های زن جوان برای بازسازی خاطرات و ماجراهای تلخ سوژه ی خبرنگار mirror شد.یک قربانی قاچاق انسان ، زن 24 ساله مکزیکی آمار باورنکردنی از تعرض های وحشیانه منتشر کرد.

تجاوز جنسی 30 مرد به طور مکرر به دختر 12 ساله

عکس زنی که توسط 30 مرد مورد تجاوز قرار گرفت

 

” کارلا جاسیتنو ” اهل مکزیک در یک گفتگوی تکان دهنده پرده از واقعیتی تلخ برداشت . او می گوید در سن 12 سالگی ازدواجکرده و از سن 16 سالگی تا کنون 43000 بار مورد تعرض و تجاوز قرار گرفته است.این زن جوان در توضیح این امار وحشتناک می گوید :12 ساله بودم که توسط یک قاچاقچی انسان با پول از خانواده ام خریداری شدم . خانواده ای بی مسئولیت که مرا به هدایای ناچیز فروخت .

 

 به گزارش پارس ناز قاچاقچی مرا به شهر Guadalajara برد و روزگار تلخ تن فروشی من آغاز شد . او مرا مجبور کرد تا در سن 12 سالگی نقش یک فاحشه را برای گروهی از مردان شیطان بازی کنمدر سن 16 سالگی به بدترین شرایط زندگی رسیدم . مردی که مرا خریداری کرده بود مجبورم کرد تا هر روز با 30 مرد سکس داشته باشم .

 

بدین ترتیب در طول 4 سال که مرد شیطان صفت برای من با دیگر مردان قرار داد بسته بود چندین هزاز بار مورد تجاوز قرار گرفتم. این زن 24 ساله در سال 2008 توسط نیروهای مبارزه با قاچاق انسان از چنگال آنها نجات یافتم. 

 

مطالب مرتبط :

رسم تجاوز و همخوابی با دختران باکره در مالاوی

عاقبت رابطه نامشروع دختر 15 ساله با دو مرد مسن

عاقبت این خانم متاهل که از رابطه نامشروع بچه دار شد

روزی 30 بار به من تجاوز می شد + عکس

حاملگی حرام و نامشروع مادر از پسرش

رابطه جنسی برادر شوهر با عروس خون به پا کرد

زن و مردی به علت رابطه جنسی در اتوبوس محکوم شدند