پارس ناز پورتال

تجاوز تهیه کننده مشهور به زن جوان بازیگر

مجموعه : اخبار سینما
تجاوز تهیه کننده مشهور به زن جوان بازیگر

تجاوز تهیه کننده مشهور به زن جوان بازیگر 

ماجرای افشای تجاوزها پایانی ندارد این بار در هالیوود جریان تجاوزهای یک تهیه کننده به زن هنرپیشه معروف خبرساز شده است. رز مک گوآن بازیگرزن سرشناس هالیوودی اعلام کرد که یک تهیه کننده معروف هالیوودی به وی تجاوز کرده است وی پس از مدت ها از ماجرای تجاوز یک تهیه کننده هالیوودی به خود پرده برداشت

 

پس از طرح ادعاهایی از سوی زنان مختلف مبنی بر فعالیت های غیراخلاقی دونالد ترامپ، رز مک گوآن (Rose Mcgowan ) ، بازیگر و فعال حقوق زنان اعلام کرد یک تهیه کننده رده بالای هالیوودی به او تجاوز کرده است.به نقل از کیوسک تایمز، رز مک گوان شب گذشته با انتشار موجی از توئیت ها درباره اینکه چرا زنان تعرض های جنسی را گزارش نمی کنند،

 

از ماجرای تجاوز یک تهیه کننده هالیوودی به خود پرده برداشت. او نام این تهیه کننده را فاش نکرده است اما نوشته: «این ماجرا، رازی بود که همه در هالیوود از آن باخبر بودند. آنها مرا نکوهش می کردند و عمل متجاوز را می ستودند.

 

مک گوآن در این توئیت ها همچنین مدعی شده همسر سابقش حقوق توزیع فیلم مشترکشان را به همان تهیه کننده فروخته است.رز مک گوآن که در دهه ۱۹۹۰ با بازی در فیلم هایی چون جیغ (Scream ) و سریال طلسم شده (Charmed ) شهرت رسید می گوید با یک کارشناس حقوقی درباره اقامه دعوی مذاکره کرده است.

 

اما او گفته چون مک گوآن پیش تر در فیلم هایش صحنه های احساسی زیادی بازی کرده، هیچ شانسی برای پیروزی بر استودیو در صحن دادگاه نخواهد داشت.او در ادامه تأکید کرده وقتش رسیده، در این دنیا کمی شاهد صداقت باشیم.

 

ادعاهای مک گوان در حالی مطرح می شود که دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری امریکا از سوی زنان مختلف، به رفتارهای جنسی نامتعارف متهم شده است و انتشار فیلمی مربوط به سال ۲۰۰۵ که در آن آشکارا از سوء استفاده از زنان سخن می گوید، تا حدود زیادی از محبوبیت او نزد افکار عمومی ایالات متحده کاسته است.