پارس ناز پورتال

تجاوز به 15 دختر در پراید شیشه دودی

تجاوز به 15 دختر در پراید شیشه دودی

تجاوز به 15 دختر در پراید شیشه دودی 

روایت جوانی که به 15 زن و دختر در یک پراید شیشه دودی تجاوز کرده اکنون نقل محافل شده و خبر آن به شدت رسانه ای گشته است. 

 

رسیدگی به پرونده دو جوان پرایدسوار معروف به «شیاطین‌پایتخت» که ۱۵ زن و دختر را در تهران ربوده‌اند در دستورکار قضات دیوان‌عالی کشور قرار گرفت. این دو جوان با خودرویی که شیشه‌های دودی داشت شبانه زنان و دختران جوان را ربوده و آنها را به بیابان های حاشیه‌شهر می‌کشاندند.

 

روز ششم فروردین امسال دختر جوانی با مراجعه به مأموران پلیس آگاهی راز جنایت های سیاه دو شیطان‌صفت را فاش کرد.او به مأموران گفت: ساعت ۱۰ شب در میدان هفت‌تیر منتظر تاکسی بودم که یک پراید شیشه دودی مقابلم توقف کرد.

 

پس از اعلام مسیر سوار شدم، اما ناگهان دو سرنشین پراید با تهدید و کتک مرا به بیابان های شرق تهران بردند و در آنجا پس از سرقت پول و طلاهایم و بدون توجه به التماس هایم نقشه شیطانی‌شان را اجرا کردند.

 

پس از این شکایت تحقیقات کارآگاهان آغاز شد و دو پسرجوان به نام های فرهاد و سعید دستگیر شدند.همزمان با دستگیری متهمان ۱۴ زن و دختر دیگر نیز با مراجعه به پلیس آگاهی تبهکاران را شناسایی کرده و گفتند: توسط این دو جوان ربوده شده‌اند.

 

بررسی‌ شکایت‌ها نشان داد فرهاد و سعید علاوه بر سرقت پول و اشیای قیمتی دختران ۵ نفر از قربانیان خود را نیز مورد آزار و اذیت قرار داده‌اند.سپس دو پسر جوان در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده محاکمه شدند. در این جلسه شاکی‌ها، خواستار مجازات دو متهم پرونده شدند.

 

سعید و فرهاد نیز با رد اعتراف‌های قبلی‌شان مدعی شدند فقط زنان را ربوده و طلاهایشان را سرقت کرده‌اند.پس از آخرین دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها قضات وارد شور شدند و دو متهم را به خاطر آدم‌ربایی به ۱۵ سال حبس، به اتهام سرقت به ۱۰ سال حبس و به دلیل صدمات وارده به ربوده‌شدگان به پرداخت دیه محکوم کردند.

 

همچنین فرهاد به اتهام تعرض به زنان به اعدام محکوم شد و قضات سعید را به خاطر رابطه نامشروع به ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند. با اعتراض متهمان به حکم دادگاه پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شد تا رسیدگی نهایی به آن توسط قضات دیوان عالی کشور انجام شود.