پارس ناز پورتال

تب سلفی گرفتن و ارتباط با شخصیت

تب سلفی گرفتن و ارتباط با شخصیت

تب سلفی گرفتن و ارتباط با شخصیت 

اکنون عکس های سلفی در تمام دنیا همه گیر شده اند و این یکی از مواردی است که توانست در مدت کوتاهی در میان همه مردم محبوب شود. چرا برخی افراد به سلفی گرفتن علاقه مند هستند تمایل آن ها به گرفتن سلفی چه ارتباطی با شخصیت آن ها دارد اشتراک گذاری تصاویر در اینستاگرام چه علتی دارد

تب سلفی گرفتن و ارتباط با شخصیت

و از چه عوامل شخصیتی در افراد مختلف پدید می آید روابط عاطفی و مشکلات روحی افراد مختلف در این زمینه کدامند از دیدگاه روانشناسان این افراد به چه عارضه ای دچار هستند آسیب روحی و کمبودهای عاطفی مهمترین دلیل گرفتن تصاویر سلفی به شمار می رود .

 

تا به حال اصطلاح ملکه سلفی به گوشتان خورده است؟ فکر می کنید این لقب به چه کسی داده می شود؟ احتمالاً درست حدس زده اید ملکه سلفی شخصی است که صفحه ­اش در اینستاگرام پر شده از عکس های سلفی. سؤال اینجاست که چه چیزی موجب گرایش افراد به سلفی ها می شود؟ سلفی دوستان چه ویژگی شخصیتی دارند که آنها را متمایز از دیگران می کند؟

 

در دوران ما هستند افرادی که نمی توانند یک روز را بدون گرفتن سلفی و اشتراک گذاری آن در اینستاگرام به شب برسانند. افرادی که گفته می شود خود شیفته هستند؛ اما خودشیفتگی تنها یک وجه ازماجراست چراکه این ماجرا از یکی از واقعیات زندگی امروز ما یعنی تنهایی خبر می دهد.

 

بنا بر یافته های به دست آمده ازآخرین تحقیقات انجام شده، وابستگی بیش از اندازه به سلفی علاوه بر تنهایی می تواند نشانه ای از وجود چالش در روابط عاطفی یا برخی مشکلات روحی باشد.در واقع، گروه علاقه مند به این شیوه از عکاسی به دنبال این هستند که خلأ وجود دیگری را با جلب توجه از طریق سلفی گرفتن جبران کنند.

 

این گروه از افراد به طور متوسط روزانه 50 درصد از وقت خود را به مشغولیت با تلفن های همراه­شان سپری می کنند؛ عکس گرفتن، اشتراک گذاری در اینستاگرام و نگاه کردن عکس های دیگران عمده فعالیت این افراد را تشکیل می دهد. به عقیده روان شناسان، سلفی دوستان افراطی به دنبال جبران تنهایی و خلأ دریافت تأیید از دیگران هستند.

 

بنابراین، اگر خودتان جزء معتادان به سلفی محسوب می شوید یا در اطراف­تان چنین فردی وجود دارد به سادگی از کنار این موضوع عبور نکنید. ممکن است این عادت به ظاهر ساده و همه گیر نشان از وجود یک آسیب روحی در شما یا دیگری باشد.