پارس ناز پورتال

عکس,گالری عکس,سایت عکس,عکس های خنده دار,عکس های دیدنی,عکس های روز,عکس جدید,عکس عاشقانه مدل مو,مدل مو مردانه,مدل مو زنانه,مدل آرایش,زیبایی صورت,مدل آرایش عروس,مدل مو کوتاه,مدل موی بافتنی,مدل شینیون مدل لباس,مدل مانتو,مدل لباس مجلسی,لباس نامزدی,کت و دامن,مدل دامن کوتاه,مدل تیشرت,مدل لباس زنانه و مردانه,لباس جدید پیش بینی وضعیت آب و هوا,هواشناسی,وضعیت آب و هوا,پیش بینی وضع هوا,وضعیت آب و هوای شهرهای کشور,سازمان هواشناسی کشور فال روز,طالع بینی,فال حافظ,انواع فال,فال قهوه,فال تاس,فال عشق,فال ازدواج,فال قران,فال بوسه,فال چای,فال عطسه

مطالب داغ

اندام دختر لاغر 20 کیلویی و عاقبت کارش +عکس اندام دختر لاغر 20 کیلویی و عاقبت کارش +عکس parsnaz گلادیاتور ها شصت بالا یا شصت پایین + عکس نجات معجزه آسای مرد در حال سقوط از ساختمان +عکس نجات معجزه آسای مرد در حال سقوط از ساختمان +عکس عاقبت ازدواج دختر زیبای جوان با پیرمرد فریبکار +عکس عاقبت ازدواج دختر زیبای جوان با پیرمرد فریبکار +عکس جشن دونفره دختر کوچک و پلیس که همه جا پخش شد جشن دونفره دختر کوچک و پلیس که همه جا پخش شد کار عجیب این خانم برای بدست آوردن شغل + تصاویر کار عجیب این خانم برای بدست آوردن شغل + تصاویر فرش قرمز گوگل برای یک دختر نابغه و ایرانی فرش قرمز گوگل برای یک دختر نابغه و ایرانی روشی غیر عادی از ابراز عشق به همسر معلولش روشی غیر عادی از ابراز عشق به همسر معلولش دختری 23 ساله پدیده جدید موسیقی دنیا نام گرفت + عکس دختری 23 ساله پدیده جدید موسیقی دنیا نام گرفت + عکس عجیب ترین آزمایش های زندگی بر روی انسان (عکس) عجیب ترین آزمایش های زندگی بر روی انسان (عکس) زنان صورتی پوش برای مقابله با تجاوز جنسی زنان صورتی پوش برای مقابله با تجاوز جنسی خوشگلترین دختر جهان وارد دنیای مد میشود + عکس خوشگلترین دختر جهان وارد دنیای مد میشود + عکس سرشناس ترین شاهزاده خانم های ایرانی + تصویر سرشناس ترین شاهزاده خانم های ایرانی + تصویر 5 روش عالی برای کاهش اضطراب در حین سخنرانی 5 روش عالی برای کاهش اضطراب در حین سخنرانی تابلوی عجیب قبل از مرگ (عکس) تابلوی عجیب قبل از مرگ (عکس) زندگی عجیب این خانم در کلبه تنهایی + عکس زندگی عجیب این خانم در کلبه تنهایی + عکس لیدی گاگا بدون آرایش و گریم + عکس لیدی گاگا بدون آرایش و گریم + عکس parsnaz عجیب ترین دختری که تاحالا دیده‌اید + تصویر این زوج در عین ناباوری صاحب دو قلو شدند این زوج در عین ناباوری صاحب دو قلو شدند از 77 عروسی در روز و یک تصادف عجیب + عکس از 77 عروسی در روز و یک تصادف عجیب + عکس

تبلیغات و ترفند بازاریابی تلفنی و جذب مشتریان

تبلیغات و ترفند بازاریابی تلفنی و جذب مشتریان

تبلیغات و ترفند بازاریابی تلفنی و جذب مشتریان

در بازاریابی تلفنی جذب مشتریان حتما بستگی به لحن گفتگوی شما دارد.توجه داشته باشید که فقط صدای شما در میان است و دیگر هیچ! بازاریابی تلفنی یکی از بهترین راه ها برای کسب درآمد و جذب مشتری است. به همین بهانه قصد داریم در این مطلب شما را با 8 نکته برای موفقیت در بازاریابی تلفنی آشنا می کنیم

 

رمز موفقیت در بازاریابی تلفنی چیست؟
خیلی از فروشنده ها تلفن را مثل لنگری سنگین می بینند که هنگام تماس با یک مشتری بالقوه باید به سختی آن را بالا بکشند. تلفن بعضی از آنها آنقدر بی‌استفاده مانده که تار عنکبوت بسته است و بعضی دیگر هم فکر می‌کنند اگر به گوشی دست بزنند، دچار برق‌گرفتگی می‌شوند. همه‌ی آنها از این می‌ترسند

 

که مشتری تلفن را به رویشان قطع کند.به نظر می‌رسد افراد خیلی کمی آنقدر شجاع باشند که خود را در این شرایط قرار دهند. این افراد به خاطر کسب چنین تجربیات دردناک اما زودگذری توانسته اند منافع پایداری را کسب نمایند.با داشتن نگرش مثبت و توجه کافی به اتفاقات، هر تلفنی که به روی شما قطع می‌شود با تجربه‌ای آموزنده همراه خواهد بود. می‌آموزید که چه بگویید و کِی زنگ بزنید.

 

شما با هر پاسخ منفی باید تحلیلی سریع از وضعیت داشته باشید تا از این تجربه سود ببرید. به جای اینکه بگذارید نگرشتان آسیب ببیند، باید با خود بگویید «خب، این روش جواب نداد، روش بهتر برای برقراری ارتباط چیست؟»

 

شما همگام با ایجاد تغییرات رفتاری صحیح خیلی زود تماس های تلفنی خوبی برقرار خواهید کرد و کمتر تلفن را به روی‌تان قطع می‌کنند. برای اینکه زمان کمتری صرف یادگیری کنید، در اینجا به ۸ نکته که باید هنگام برقراری تماس کاری در نظر داشته باشید، اشاره می کنیم.

 

مثل یک حرفه ای سلام و احوال پرسی کنید
با یک سلام خشک و خالی، یک نفس بدون اینکه به طرف مقابل اجازه‌ی صحبت بدهید، وارد بحث ارائه‌ی تلفنی خود نشوید. نحوه‌ی سلام کردن شما بر رسمیت بخشیدن به کارتان تاثیر می‌گذارد. به جای اینکه مثل بقیه تنها به گفتن سلام اکتفا کنید، در ابتدای مکالمه، با اشاره به نام فرد مقابل، خود را متفاوت و حرفه‌ای نشان بدهید. برای مثال بگویید «صبح بخیر، آقای اسمیت» یا «عصر بخیر، خانوم جونز».

 

خود و شرکت تان را معرفی کنید
«من سالی اسمیت از شرکت اِی‌بی‌سی هستم. ما یک شرکت محلی هستیم که تخصص‌مان این است به کسب‌وکارهایی مثل شما کمک کنیم پول کمتری خرج کنید.» خیلی به جزئیات نپردازید و به محصول خود اشاره نکنید. چون با این کار به طرف مقابل اجازه می‌دهید که بگوید

 

«ما از چیزی که داریم راضی هستیم، به هر حال ممنون.» و تلفن را قطع کند. شما با ارائه‌ی یک معرفی کلی و اشاره به یکی از منافع استفاده از محصول‌تان، حس کنجکاوی مشتری را تحریک می‌کنید و او را بیشتر روی خط نگه می‌دارید.

 

قدردانی خود را نشان دهید
همیشه از مشتری بالقوه‌ی خود به خاطر زمانی که از یک روز کاری پرمشغله به شما اختصاص داده است تشکر کنید، به شکلی به او بفهمانید که با این گفتگوی تلفنی وقتش تلف نخواهد شد. بگویید «می‌خواهم از اینکه پاسخگوی تماس من بودید تشکر کنم. این تماس بسیار کوتاه خواهد بود و بعد می‌توانید

 

به برنامه‌های خود برسید.» نگویید که فقط یک لحظه از وقت‌شان را خواهید گرفت چون این احساس به شنونده تلقین می‌شود که شما کاملا وقت‌شان را خواهید گرفت و دلشان می‌خواد شما را از سر باز کنند.

 

هدف تماس خود را بیان کنید
بهترین کار این است که هدف‌تان را با طرح یک پرسش بیان کنید: «اگر ما بتوانیم روشی برای بهبود کیفیت محصول شما با هزینه‌ای پایین‌تر نشان دهیم، آیا مایل هستید راجع به آن بیشتر بدانید؟» به احتمال فراوان پاسخ پرسش شما بله است. در اینجا، این فرصت به شما دست خواهد داد

 

تا با مشتری قرار ملاقات بگذارید یا از او اجازه بگیرید که اطلاعات بیشتری را پشت تلفن در اختیارش قرار دهید. در این مرحله شما هنوز در فرایند بازاریابی محصول خود قرار نگرفته‌اید بلکه در حال عرضه‌ی چیزی هستید که محصول شما انجام می‌دهد.

 

قرار یک ملاقات را بگذارید
از مشتری تاییدیه‌ی یک ملاقات رو‌ در رو یا ویدئوکنفرانس را بگیرید تا محصول خود را به طور کامل ارائه نمایید. اگر او علاقمند به این ملاقات در اسرع وقت بود، به سرعت شرایط را فراهم آورید.

 

اگر ملاقات رو در رو مناسب ترین راه در قدم بعدی بود، از استراتژی پیشنهاد گزینه‌ی جایگزین بهره بگیرید

 

به مشتری دو وقت را پیشنهاد دهید «آقای جانسون، من می‌توانم ساعت دو و ربع امروز در دفتر شما باشم یا اگر با برنامه‌های شما تداخلی ندارد نظرتان با فردا ساعت نه و چهل و پنج چطور است؟» هرگز نگویید «کی می‌توانیم با هم ملاقات داشته باشیم؟» وقتی از استراتژی گزینه‌ی جایگزین استفاده می‌کنید،

 

بر زمان قرار ملاقات کنترل پیدا خواهید کرد. و به این نکته توجه کنید که درخواست ملاقات در خارج از ساعات کاری توجهات را به شما جلب خواهد کرد. با این کار شما خود را فروشنده‌ای وقت‌شناس نشان خواهید داد که برای وقت خود احترام قائل است. کافی است امتحان کنید.

 

به خاطر گفتگوی تلفنی و قرار ملاقات از آنها تشکر کنید
مجددا تاییدیه‌ تاریخ، زمان و محل ملاقات را بگیرید. در صورت لزوم آدرس محل ملاقات را درخواست کنید. به اطلاع مشتری برسانید که برای استفاده‌ هر چه بهتر از زمانی که با هم خواهید داشت چه مقدماتی فراهم خواهید آورد. اطلاعات تماس را به این شکل در اختیارشان قرار دهید: « اگر پیش از ملاقات موضوعی پیش آمد که لازم بود به من اطلاع دهید، با شماره‌ی … تماس بگیرید.»

 

پیگیر باشید
اگر قرار ملاقات در چند روز آینده خواهد بود، به سرعت یک نامه‌ی تاییدیه‌ی ملاقات بفرستید. اگر قرار ملاقات فردا بود، یک ایمیل تاییدیه‌ی کوتاه و با لحنی بانشاط بفرستید.

 

پنج پرسش مهم برای اجرای بازاریابی تلفنی موثر و موفق

در شرکت های مختلف که به عنوان مشاور بازاریابی فعالیت می کردم سوالات زیادی در مورد نحوه اجرای این نوع بازاریابی از من پرسیده می شد که در این مطلب سعی می کنم به کاربردی ترین سوالات اشاره کنم.

 

1. برای فروش یک محصول چند دقیقه توضیح کافی است؟ (فردی که قبلا ارتباطی با او نداشته ایم)

 

وقتی شما برای اولین بار با فردی تماس می گیرید، به دلیل عدم شناخت او نسبت به شما و محصولتان، آن شخص دلیلی برای خرید از شما ندارد، بنابراین اولا بهتر است که تماس اول فقط یک معرفی کوتاه از محصول و شرکت شما باشد و ثانیا حتما سایت یا بروشور یا منبعی را به مشتری معرفی کنید

 

که بتواند راجع به خود شما، شرکت تان یا محصولتان اطلاعات لازم را کسب کند و پس از آن در تماس دوم بیشتر راجع به محصول صحبت کنید. میزان مدت زمان لازم برای تماس اول بستگی به نوع کالا یا خدمات دارد. پیشنهاد من حداکثر زمان 4 دقیقه است اگر زمان بیشتری نیاز دارید بگذارید برای ارتباط بعدی.

 

2. من تازه استخدام شده ام و هنوز اطلاعات کامل راجع به محصول ندارم آیا می توانم بازاریابی تلفنی را شروع کنم؟

 

خیر. یکی از شروط موفقیت در بازاریابی تلفنی دانستن اطلاعات کامل راجع به محصول است. وقتی با کسی راجع به محصول صحبت می کنید میزان تسلط شما به جزئیات محصول، در تصمیم گیری او برای خرید بسیار سرنوشت ساز است. هیچ کس دوست ندارد از یک واسطه کالایی را خرید کند.

 

3. آیا با افرادی که در تماس اول تمایلی به خرید ندارند مجددا تماس بگیریم؟

 

بله! رفتار افراد در یک روز و در یک ساعت خاص ممکن است تحت تاثیر عوامل بسیاری از جمله ترافیک، مشکلات کاری،مشکلات خانوادگی،بیماری و … بسیار متفاوت باشد. در صورتی که در تماس تلفنی اول ،شخص تمایلی به شنیدن صحبتهای شما یا خرید محصول نشان نداد.

 

چند توصیه مهم:
ایمیل او را بگیرید و بگویید اگر روزی احتیاج پیدا کردید اطلاعات محصول ما را داشته باشید.

 

به او بگویید در زمان دیگری با او تماس خواهید گرفت.
آدرس او را یادداشت کنید و بگویید کاتالوگ محصول را رایگان برای او ارسال می کنید.

 

پیامکی برای او ارسال کنید و خودتان را معرفی کنید و بگویید که هر وقت اطلاعاتی خواستید در خدمتم.

 

او را در محل شرکت خودتان به یک چای دعوت کنید و بگویید به صورت رایگان راجع به محصول به او مشاوره می دهید.

 

سایت شرکت را یا به صورت تلفنی یا پیامکی برای او ارسال کنید و بگویید اطلاعات محصول را اگر دوست داشت بررسی کند.

 

اگر واقعا نیازی به محصول شما ندارد به او نفروشید!!!

 

4. تماس روزانه با افرادی که برخوردهای متفاوتی دارند و ممکن است تعداد اندکی از آنها خرید کنند کار خسته کننده ای است و صرفه اقتصادی برای بازاریاب ندارد آیا نظر شما هم همین است؟

 

خیر. در سرتاسر جهان بسیاری از افراد از این شغل به درآمدهای بسیار بالایی دست یافته اند.اگر قرار باشد هر روز با افرادی که نمی شناسید تماس گرفته و بخواهید که محصول شما را بخرند احتمالا تا آخر عمر به نتیجه ای نخواهید رسید.

 

سه توصیه مهم:
سعی کنید این نوع بازاریابی را با بازاریابی اینترنتی و بازاریابی حضوری ترکیب کنید.ترکیب روش های بازاریابی با یکدیگر (انجام چند ارتباط متفاوت با مشتری) در اعتمادسازی شما برای مشتری بسیار موثر است.از مشتریان که خرید کردند بخواهید کسانی را که احتمالا محصول را خرید می کنند به شما معرفی کنند.

 

هر مشتری برای شما یک دوست است از دوستانتان بخواهید دوستانشان را به شما معرفی کنند شما با این روش پس از فروش مثلا 20 کالا دیگر با شخص ناشناس تماس نمی گیرید بلکه با دوستان دوستانتان تماس می گیرد که احتمال فروش به آنها نیز بسیار بیشتر است و پس از یکسال شما شبکه گسترده ای از دوستان (در واقع مشتریان) خواهید داشت.

 

بازاریابی به طور کلی ارتباط مستقیم با میزان تلاش بازاریاب دارد و اگر شما اطلاعات لازم راجع به بازاریابی و خود محصول داشته باشید و به اندازه کافی تلاش کنید عدم موفقیت شما در این شغل محال است!!

 

5. محصول ما قیمت بیشتری نسبت به رقبا دارد به نظر شما بهتر نیست ابتدا قیمت محصول را کاهش دهیم؟

 

خیر! فقط یکی از شاخصه های خرید یک محصول قیمت آن است. اگر شما بتوانید ارزشهای محصول خود را به درستی به مشتری تفهیم کنید شاید اهمیت موضوع قیمت برای مشتری بسیار کم رنگ شود. وقتی شما با یک محصول بتوانید بسیاری از نیازهای مشتری را برطرف کنید و مشتری مطمئن شود که شما در رفع این نیازها موفق خواهید بود قیمت آنقدرها هم که فکر می کنید مهم نخواهد بود.

 

توصیه مهم:
به هیچ وجه قیمت محصول را قبل از دادن اطلاعات کامل به مشتری نگویید و در صورت امکان در تماس و ارتباط بعدی راجع به قیمت صحبت کنید!

 

جهت تبلیغات اینترنتی در سایت پارس ناز و مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

پورتال جامع سایت پارس ناز با چندین سال تجربه و آمار بازدید بالا آماده انجام کارهای تبلیغاتی شما می باشد. موقعیتی بسیار مناسب برای تبلیغات ، کالا – سایت و… برای شما عزیزان باشد جهت اطلاعات کامل با ما در تماس باشید.

 

تماس با ما از طریق ایمیل : parsnaz.ir@gmail.com

 

شماره تماس : 09138200931

میلاد متقی

 

جهت مشاهده پلن های تبلیغاتی ما اینجا کلیک نمایید

 

 

تبلیغات

سفر،مسافرت،تور کیش

Xبستن تبلیغ
تبلیغات
Xبستن تبلیغ