پارس ناز پورتال

تبلیغات جذاب و تاثیر در ذهن مردم

تبلیغات جذاب و تاثیر در ذهن مردم

تبلیغات جذاب و تاثیر در ذهن مردم 

قطعا تبلیغات جذاب می تواند توججه بسیاری را به سوی خود جلب کند. تبلیغات حاصل ایده پردازی و تفکر خلاقانه افراد است. همه ی ما تبلیغاتی را که باعث جلب توجه مان می شود، خواهیم دید. اما به همین ترتیب تبلیغاتی که ما را متعجب می کنند و روش هایی که تبلیغ کنندگان برای جذابیت آن چه انجام می دهند به کار می گیرند،

 

را می بینیم. پس چگونه یک متن یا بنر تبلیغاتی ایجاد کنیم که بتواند مخاطبان خود را جذب کند؟بدون شک، این کار با نوشتن یک تیتر تاثیر گذار آغاز می شود. کلید نوشتن یک تبلیغ آنلاین و موفق، این است که خودتان را به جای افرادی که قرار است تبلیغ شما را بخوانند، قرار دهید. تصور کنید آن ها چگونه احساس می کنند.

 

نقاط درد آن ها را لمس کنید. این که چرا آن ها ناامید هستند را بفهمید. یک بار که به فکر آن ها نفوذ کنید، می توانید تبلیغاتی بنویسید که توجه آن ها را جلب کند و با شما و محصول مورد ارائه ی شما احساس راحتی کنند.تبلیغات خوب فراتر از کلمات است. تبلیغات خوب، یک داستان را تعریف می کند

 

و یا یک تجربه ی فراموش نشدنی را خلق می کند و به شما انگیزه می دهد تا در مورد آن بیشتر بدانید، نه این که فقط بخواهید آن را بخوانید.

 

۱ – کنجکاوی
ما به طور طبیعی کنجکاو هستیم و می خواهیم تا درباره ی آن چه به آن علاقه مندیم، بیشتر بدانیم. اگر شما عنوان تبلیغ خود را با عباراتی چون «چه طور می توانم…» و یا «چه طور می شود…»، آغاز کنید؛ خواننده کنجکاو خواهد شد و می خواهد تا تمام عنوان را بخواند. شما همچنین می توانید از تناقص در عنوان تبلیغتان استفاده کنید

 

تا خواننده را درگیر کنید. بدین ترتیب می توانید توجه آن ها را جلب کنید. در این جا چند نمونه عنوان، که با استفاده از برانگیختن حس کنجکاوی باعث جلب توجه می شود، وجود دارد:

 

•«چگونه می توانم در بدترین شرایط اقتصادی، کسب و کار خودم را داشته باشم؟»

 

•«چگونه می توانم بیشترین نرخ جست و جو در گوگل برای کسب و کارم را بدون صرف هیچ هزینه ای داشته باشم؟»

 

•«رسانه های اجتماعی، تنها راه شما برای داشتن ترافیک وب نیست.

 

۲ – سود

با فراهم کردن یک سود واضح در عنوان تان، مردم روی تبلیغات شما کلیک خواهند کرد تا دریابند که چگونه می توانند از آن چه شما به آن ها پیشنهاد داده اید، بهره مند شوند. شما باید اشاره کنید که آن ها چیزهایی جدید خواهند آموخت که می تواند به آن ها یک مزیت رقابتی را ارائه دهد. مثال هایی از بعضی عناوین سود محور، در زیر آورده شده است:

 

•«سه راه ساده برای افزایش نرخ بازدید از تبلیغتان حداقل تا ۴۰ درصد.»

 

•«چه طور می توانید بازدید کنندگان بیشتری از مشتریان خاص خود را داشته باشید.»

 

•«چه طور کمتر کار کنید و بیشتر پول به دست آورید؟»

 

۳ – هیجان
مردم به کلمات خاص پاسخ می دهند، به خصوص وقتی باعث برانگیختگی احساس و هیجان آن ها می شود. کلمات درست، مردم را تشویق می کند که روی تبلیغات شما کلیک کنند و مطابق آن عمل کنند. اگر یک آگهی را تماشا می کنید، قطعا یک رشته از کلمات که باعث تحریک احساسات شما می شوند

 

را مثل فوق العاده، باور نکردنی، معرکه،‌ عالی، رایگان و … خواهید دید و شنید. شما ممکن است چیزهایی شبیه تیتر زیر را شنیده و جذب آن شده باشید. به عنوان مثال: «این فرمول فوق العاده، به شما احساس عالی بودن و ظاهری معرکه می دهد و شما را کاملا قوی و قدرتمند می کند. چه کسی می خواهد این محصول را خریداری کند؟»

 

در این جا چند نمونه عنوان و تیتر هیجانی را بیان کرده ایم:
•« ۸ راه باور نکردنی و ساده برای بالا بردن فروش، حداقل تا ۲۵ درصد.»

 

•«۱۰ توصیه ی رایگان رسانه ی اجتماعی که می تواند نظراتی باور نکردنی در مورد وبلاگ شما را به وجود آورد.»

 

•« به سادگی، یک زبان دیگر را تنها با صرف ۲۰ دقیقه وقت در روز بیاموزید.»

 

۴ – اعتبار
بیشتر مردم ایده های واقعی و ملموس را دوست دارند. چرا که با آن ها احساس نزدیکی و ارتباط تنگاتنگ دارند. وقتی می شنوید « ۲ = ۱+۱»، این برای شما قابل لمس است. زیرا شما می دانید که درست است. اما وقتی می شنوید «این فضا خیلی بزرگ است»، شما احساس راحتی نمی کنید.

 

زیرا هیچ پاسخ واضحی برای آن وجود ندارد. بعضی از کارشناسان یک راه ساده برای تبدیل عنوان تبلیغتان به عنوانی ملموس و واقعی ارائه داده اند. بعضی از مثال های عناوین واقعی و ملموس عبارتند از:

 

•«وارن بوفت»، به شما نشان می دهد که چگونه پول تان را هوشمندانه سرمایه گذاری کنید.

 

•«دونالد ترامپ»، عمیق ترین رازهای سرمایه گذاری خود را با شما به اشتراک می گذارد.

 

•«چگونه یک شبکه ی اجتماعی را با «مارک زاکر برگ» آغاز کنیم.

 

۵ – انتظار
این مهم است که انتظارات هدفمندی را برای تبلیغ خود تعیین کنید و تخیل پردازی نکنید. شما نمی توانید به مردم قول دهید که می توانید به آن ها بالاترین رتبه در گوگل را برای تمام کلمات کلیدی مورد نظر آن ها ارائه دهید و یا تضمین کنید که می توانند ۲۰ کیلو وزن را با تمرینات خانگی که شما به آن ها یاد می دهید، کم کنند.

 

این واقع بینانه نیست که هر نتیجه ای که دیگران انتظار دارند را به آن ها وعده دهید. این که کاری را که نمی توانید آن را تضمین کنید، قول دهید؛ امری غیر قانونی است. شما نیاز دارید تا هر آن چه را در عنوان تبلیغ وعده می دهید، فراهم کنید. اگر قول می دهید یک کاغذ سفید ۷ مرحله را نشان دهد،

 

پس شما باید تمام این ۷ مرحله را در کاغذی سفید فراهم آورید، نه فقط یک مرحله را و بعد، از خوانندگان با چرب زبانی بخواهید تا ۶ تای بعدی را از شما بخرند. در این جا برخی از تبلیغات که بر مبنای انتظارات معقول طراحی شده اند، وجود دارد:

 

•«بهترین رستوران در سانفرانسیسکو در طی ۵ سال، که در یک ستون در مجله ی Sunset به آن رای داده شده است.»

 

•« ۷ مرحله برای راه اندازی وبلاگ وردپرس خودتان.»

 

•«یاد بگیرید که چگونه بهترین کارکنان را در LinkedIn جذب کنید.»

 

پس چگونه می توانید یک عنوان قابل توجه که خیلی خوب به نظر برسد را داشته باشید؟ در این جا چند تکنیک برای کمک به شما وجود دارد.

 

۱ . عناوین حاصل از طوفان مغزی:
برترین نویسندگان به شما می آموزند که برگه ی کاغذی خالی را بردارید و هر عنوانی را تا زمانی که هر ایده ای به ذهنتان می رسد، روی کاغذ بیاورید. تنها خودکار خود را روی کاغذ بگذارید و هر کلمه ای که به ذهنتان می آید را بنویسید. تا زمانی که حداقل ۳۰ عنوان را ننوشته اید، دست از کار نکشید. بیشتر آن ها ممکن است وحشتناک به نظر آیند، اما با تخلیه ی کامل مغز، شما با چند ایده ی خوب مواجه خواهید شد.

 

۲ . ترفند قدیمی قفسه ی مجلات:
یک راه عالی دیگر برای یافتن ایده، رفتن به نزدیک ترین کتاب فروشی و یا خواروبار فروشی و چک کردن و بررسی مجلات است. عناوین و خلاصه مقالاتی که توجه شما را جلب می کنند را بنویسید و از کلمات مشابه برای ایجاد تبلیغاتتان روی LinkedIn استفاده کنید.

 

یک پوشه ی چرک نویس حاوی بریده ای از جراید، ایجاد کنید: همه ی نویسندگان، پوشه ای با نام «پوشه ی چرک نویس» دارند که در آن مقالات، عناوین مجلات، عناوین روزنامه ها ‌و نامه های بدون محتوا را نگهداری می کنند. یک پوشه ایجاد کنید و در آن عناوین و مقالاتی که توجه شما را جلب می کنند، ذخیره کنید.

 

وقتی شما آماده ی نوشتن یک تبلیغ جدید هستید، به پوشه ی چرک نویس خود مراجعه کنید تا از آن چه جمع آوری کرده اید، برای گرفتن ایده استفاده کنید. بعد از این که تمام جراید را خواندید، تمرین طوفان مغزی که کمی قبل تر گفتیم را انجام دهید. مغز شما بعد از مطالعه ی جراید بریده شده، سرشار از ایده شده است. به این ترتیب شما می توانید تنها در مدت چند دقیقه، ۳۰ تا ۵۰ عنوان را مطرح و خلق کنید.

 

جهت تبلیغات اینترنتی در سایت پارس ناز و مشاوره می توانید با ما در ارتباط باشید.

 

پورتال جامع سایت پارس ناز با چندین سال تجربه و آمار بازدید بالا آماده انجام کارهای تبلیغاتی شما می باشد. موقعیتی بسیار مناسب برای تبلیغات ، کالا – سایت و… برای شما عزیزان باشد جهت اطلاعات کامل با ما در تماس باشید.

 

تماس با ما از طریق ایمیل : parsnaz.ir@gmail.com

 

شماره تماس : 09138200931

میلاد متقی

 

جهت مشاهده پلن های تبلیغاتی ما اینجا کلیک نمایید