پارس ناز پورتال

تبلیغات آلتون با هنرنمایی امین زندگانی و همسرش

مجموعه : اخبار سینما
تبلیغات آلتون با هنرنمایی امین زندگانی و همسرش

تبلیغات آلتون با هنرنمایی امین زندگانی و همسرش 

امین زندگانی و همسرش زندگی آرام و دلنشینی دارند و در تلویزیون همیشه به عنوان یک زوج نمونه معرفی می شوند. الیکا عبدالرزاقی و همسرش امین زندگانی زوج دوست داشتنی و هنرمند کشورمان مدتی است به عنوان مدل تبلیغاتی فعالیت هایی را انجام می دهند و در این زمینه فعال هستند.الیکا عبدالرزاقی که در جدیدترین فعالیت خود با بازی در برنامه دورهمی مهران مدیری بسیار خوش درخشیده است،

 

عکسی از خودش در کنار همسرش امین زندگانی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است که درحال تبلیغ محصولات خانگی آلتون می باشند. الیکا عبدالرزاقی بازیگر ایرانی، فارغ‌التحصیل آموزشگاه هنری سمندریان، لیسانس ادبیات نمایشی است.

 

او همسر امین زندگانی است.امین زندگانی در سال ۱۳۵۱ در خانواده‌ای هنرمند و آشنا با موسیقی در تهران متولد شد. پدرش، سیاوش زندگانی، از استادان موسیقی بود که در سال ۱۳۸۲ درگذشت. برادرش، امید زندگانی، مدتهاست که درعرصه موسیقی فعالیت می‌کند.

تبلیغات آلتون با هنرنمایی امین زندگانی و همسرش

زندگانی به فراگیری نواختن فلوت پرداخت و اکنون نیز به عنوان یکی از خوانندگان گروه «هفت» فعالیت می‌کند.زندگانی در سال ۱۳۷۰ با ورود به دانشگاه هنر و تحصیل در رشته تئاتر وارد عرصهٔ هنر شد و به ترتیب در نمایش‌های «همسرایی مختار» (محمود عزیزی)،

 

«خروسک پریشان» (داوود کیانیان)، «بازی تابلوی آخر» (نصرالله قادری)، «به من دروغ بگو» (امین زندگانی)، «دو مرد و یک نیمکت» (بهاء صدر)، «سرخ سوزان» (چیستا یثربی)، «مرغ دریایی» (اکبر زنجانپور) به فعالیت پرداخت. از سال ۱۳۷۴ با بازی در سریال «وکلای جوان»

 

(بهرام کاظمی)، کار در مقابل دوربین را آغاز کرد و در سریال‌های «به سوی پیروزی» (سیروس مقدم)، «راه سوم» (قاسم جعفری)، «روزگار جوانی» (اصغر توسلی)، «همسفر» (قاسم جعفری)، «چند دقیقه زندگی» (حسینی خواه)، «معصومیت از دست رفته» (داوود میرباقری)، «نوعروس» (بیژن میرباقری)، «طلسم شدگان» (داریوش فرهنگ) به ایفای نقش پرداخت.