پارس ناز پورتال

تابستان و معرفی محبوب ترین برندهای عینک آفتابی

تابستان و معرفی محبوب ترین برندهای عینک آفتابی

تابستان و معرفی محبوب ترین برندهای عینک آفتابی 

آفتاب برای ما آزاردهنده است آن هم از نوع تابستانی اش اما اکنون ما میتوانیم با استفاده از عینک های آفتابی هم جلوی آفتاب را بگیریم و هم خوش تیپ تر شویم.  در بین انبوه برندهای در حال رقابت عینک‌های معروف Fendi با طرح‌های متفاوت تری که به بازار ارائه کرده است طرفداران بیشتری دارد.

 

طرح‌هایی از عینک‌های چشم گربه‌ای و پروانه‌ای برای خانم‌های مشکل‌پسند و عینک‌هایی با فریم مربع‌شکل و به رنگ سیاه با دسته‌های نسبتا کلفت برای آقایان که در یک نگاه همه ویژگی‌های یک عینک آفتابی مناسب را برای محافظت از چشم‌ها در برابر آفتاب دارد.

 

البته در مجموعه عینک‌های تابستانه برند PRADA و LV هم نمونه‌های چشمنوازی از این سبک پرطرفدار وجود دارد.

 

از طرفی دیگر فریم‌های با کیفیت ویفر که مدت کمی از عمر محبوبیت آن می‌گذرد و در بین جوان‌ها طرفداران بیشماری دارد. بویژه این که نمونه‌های بسیار زیادی از آن در چشم سیاستمداران و چهره‌های مشهور دنیا دیده می‌شود.

 

پس این عینک‌های کلاسیک و خوش‌ظاهر برای گذراندن تابستان امسال گزینه قابل توجهی به شمار می‌آیند بویژه این که طرح‌های زیادی از این سبک در برندهای NINA RICCI، RAY BAN،DKNY و BOTEGA VENETA موجود است و حتما برای انتخاب و سلیقه شما هم برنامه ریزی کرده‌اند.

 

طراحان عینک‌های سبک مدرن هم برای فصل تابستان امسال دست روی دست نگذاشته‌اند و نمونه‌های تازه از فریم‌های D شکل با شیشه‌های رنگی را پشت ویترین مغازه‌های خود قرار داده‌اند. اگر شما هم این سبک مدرن عینک را روی صورت خود می‌پسندید برای انتخاب، سری به کالکشن‌های PADA، RAYBAN و GUCCI بزنید.

 

عینک‌های زنانه و مردانه‌ای که در قسمت بالایی تا پرچ خود فریم مشکی و در نهایت شیشه‌هایی براق به رنگ‌های مختلف دارند.

 

فارغ از هر شکل و مدل فریم‌های مرسوم با قالب‌های تکراری خیلی‌ها برای متفاوت ظاهر شدن به دنبال تغییرات کوچک می‌گردند. تغییراتی که حتی با انتخاب یک فریم متفاوت در این فصل ظاهری منحصربه‌فرد از شما به نمایش می‌گذارد.

 

عینک‌های گرد که در دهه‌های 60 و 70 میلادی در بین خانم‌ها بازار داغ و طرفداران بی‌شماری داشت حالا دوباره با کمی تغییر در رنگ و جنس و استفاده از نگین‌های ریز و درشت در صف مدل‌های محبوب برندهایی مانند JOE ،PAUL ،CHALAYAN و MICHEAL KORS قرار گرفته است.

 

از محبوب‌ترین سبک عینک‌های دودی که هنوز هم چیزی از ارزش و جذابیت‌های آن برای تابستان امسال کم نشده، مدل Aviator یا همان خلبانی معروف است. معروف‌ترین فرم عینک که امسال هم در اندازه فریم‌های کوچک و بزرگ در کلکسیون برندهای GUCCI ، FORDDIOR ،‌RAYBAN ،CARRERA VALENTINO TOM و حضور پیدا کرده و با بیشتر صورت‌ها هماهنگی خوبی دارد.