پارس ناز پورتال

بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدی

بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدی

بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدی 

سروش جمشیدی کمی دیر کشف شد اما بالاخره مهران مدیری او را کشف کرد.خنده و طنز این بازیگر فوق العاده است و مردم بسیار او را دوست دارند. سروش جمشیدی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است. وی که اصالتی یزدی دارد فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد.

 

سروش جمشیدی
زمینه فعالیت: بازیگر
تولد: ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ –  تهران
محل زندگی : تهران
ملیت : ایرانی
پیشه : بازیگر
سال‌های فعالیت : ۱۳۷۷ – تاکنون
بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدیسروش جمشیدی اصالتی یزدی دارد

 

سروش جمشیدی (زادهٔ ۲۰ اسفند ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است. وی که اصالتی یزدی دارد فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۷۷ از تئاتر و رادیو آغاز کرد.

 

از سال ۱۳۷۷ کارش رو با تئاتر و رادیو شروع کرد، در تمام این مدت این کمدین فرصتی برای نشان دادن توانایی هایش نداشت، سریال درحاشیه مهران مدیری فرصتی بود تا توانایی هایش رو به رخ بکشد او در مورد مدیری میگوید : مردی که همیشه ممنون ومدیونشون خواهم بود که بی هیچ منتی بهم اعتماد کردن و اجازه دادن خودمو ثابت کنم, همیشه بهترینها رو براشون آرزو میکنم.بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدیسروش جمشیدی، از سال ۱۳۷۷ کارش رو با تئاتر و رادیو شروع کرد

 

کمدین با حرکات و دیالوگ
 او بدون استفاده از هیچگونه لهجه ای تنها با نشان دادن و ریختن احساس در صدای خودش دیالوگهای ماندگاری را بوجود آورد ( کوچولوتم  , اومدن – اومدن , یه فرصت دیگه به من بدین و …) از جمله تیکه کلمام های منحصر بفرد وی میباشد.سروش جمشیدی اگر مورد تبعیض و کوردلی رقابتی و استثمار هنری قرار نگیرد ظرفیت بالا و توانائی های بسیاری برای برگرداندن لبخند و خنده و شادی به قلب و لب و خانه مردم دارد.بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدیسروش جمشیدی ازدواج کرده و متاهل است

 

از درحاشیه تا عطسه
 سریال عطسه سکوی پرتاب وی بود، او در این سریال هم شناخته شد و هم به محبوبیت رسید، فعالیت خود با مهران مدیری را در سریال خانگی عطسه نیز ادامه داد و در سریال دورهمی نیز به ایفای نقش پرداخت.

 

ازدواج
 سروش جمشیدی ازدواج کرده و متاهل است و صاحب یک پسر بنام سیاوش است.

 

گفتگو با سروش جمشیدی  

سروش جمشیدی درباره بازی خود در آثار مهران مدیری که باعث شد او دیده شود بیان کرد که عده ای فکر می کنند او یک باره پیدایش شده است.

 

سروش جمشیدی در سریال دورهمی به کارگردانی مهران مدیری حضور داشت با اشاره به فعالیت هنری خود از سال ۷۷ گفت: من پیش از سال ۷۷ تئاتر کار می کردم و آن سال ها به دانشگاه یزد رفتم و به واسطه تئاتر وارد تلویزیون یزد شدم. در یزد در چند فیلم، مجموعه تلویزیونی و حتی در رادیو بازی کردم و همیشه ترجیحم کمدی بوده است.

 

سروش جمشیدی ادامه داد: بازی من در یزد موفق بود و حتی هنوز هم بعضی از مردم یزد مرا با نقشی که در یک سریال داشتم، می شناسند. با این حال با وجود اینکه حدود ۱۸ سال کار هنری کردم اکثر مردم مرا با سریال درحاشیه ۱ و ۲ شناختند و من در مجموعه های مهران مدیری دیده شدم و خیلی مدیون و ممنون او هستم. 

بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدیعده ای فکر کنند من یک باره پیدایم شده است
سروش جمشیدی با اشاره به حضور خود در تهران و فعالیت در عرصه تئاتر و تلویزیون بیان کرد: من از سال های ۸۴ و ۸۵ به تهران آمدم و در فیلم ها و سریال های تلویزیونی حضور داشتم. حتی در مجموعه خروس به کارگردانی سعید آقاخانی بازی کردم و البته چون در این سال ها اتفاقی که می خواستم برایم رخ نداده بود به عنوان دستیار کارگردان و منشی صحنه نیز فعالیت می کردم.

 

با این حال در همین دو سالی که در سریال های آقای مدیری بازی داشتم دیده شدم و این باعث شد که عده ای فکر کنند من یک باره سبز شده ام اما واقعا اینگونه نیست و من پیشینه ای ۱۸ ساله دارم.سروش جمشیدی با اشاره به مردمی که نسبت به بازی های او در ۲ سال اخیر واکنش نشان داده اند،

 

بیان کرد: گاهی بعضی در واکنش به بازی من در سریال های درحاشیه و حتی دورهمی سوال می پرسند که تا حالا کجا بوده ام اما واقعیت این است که من یک باره با پارتی و یا باندبازی وارد تلویزیون نشدم. اقای مدیری چنین اخلاقی ندارد که بخواهد کسی را به سریالی معرفی کند درحالیکه فرد توانمندی اش را نداشته باشد. توانایی او این است که می داند از استعدادها در کجا و به چه شکلی بهره بگیرد.

 

مدیری به دلیل تجربه ای که داشت به من اعتماد کرد و من دو سال است که با کارهای مدیری بیشتر روی خطِ بازی افتادم.جمشیدی که اولین حضورش در آثار مدیری در اولین قسمت از سریال درحاشیه بود در این باره توضیح داد: روز اول که برای بازی در مجموعه درحاشیه به لوکیشن رفتم قرار بود به عنوان دوست مهران غفوریان که از خارج از ایران بازمی گردد

 

تنها یک قسمت در آن مجموعه حضور داشته باشم اما بعد از آن حضور من ادامه دار شد. یکی از دلایلی که باعث شد در این دو سال دیده شوم خود مهران مدیری بود که کارهایش پرمخاطب است و مردم همه آثار او را می بینند. به هر حال این فرم از کار ساختار جدیدی است و به آزمون و خطا نیاز دارد.

 

خود من هنوز در حال اتود زدن هستم و سعی می کنم جنس بازی خود را پیدا کنم تا به جایگاه متعادلی هم برای مخاطب استودیو و هم مخاطب داخل منزل برسیم. بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدیسروش جمشیدی

 

فیلم شناسی سروش جمشیدی

 

نام اثرگونهکارگردان
تعطیلات دوست داشتنی
مجموعه تلویزیونیسید وحید حسینی
عاروس
سید محمد حسینی‌خواه
خروسسعید آقاخانی
زیر نیم‌کاسهفیلم تلویزیونیسید وحید حسینی
عطسهمجموعه نمایش خانگیمهران مدیری
در حاشیه ۲ مجموعه تلویزیونی
دورهمی
سه شومحسن غضنفری

 

 تصاویر  سروش جمشیدی

بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدیتصاویر سروش جمشیدی

بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدیعکس های سروش جمشیدی تصاویر سروش جمشیدی
بیوگرافی و عکس های سروش جمشیدیجدیدترین تصاویر سروش جمشیدیبیوگرافی و عکس های سروش جمشیدیعکس های جدید سروش جمشیدیبیوگرافی و عکس های سروش جمشیدی سروش جمشیدی و پسرشبیوگرافی و عکس های سروش جمشیدی