پارس ناز پورتال

از بین بردن موی زائد با این ترفند

از بین بردن موی زائد با این ترفند

از بین بردن موی زائد با این ترفند 

برای از بین بردن موهای زائد حتما نیازی نیست بـه سراغ دستگاه ها و لیزر کردن برویم بلکه با راه هـای ساده تری نیز می‌شود این مو هـای زائد را از بین برد. در کنار روش‌هـای معمولی که برای از بین بردن مو هـای زائد وجود دارد، چند راه حل طبیعی هم هست که باعث میشود برای همیشه از شر این مو هـای مزاحم خلاص شوید.

 

در اینجا یک روش کاملا طبیعی بـه شـما معرفی می کنیم که کمک میکند مو هـای صورت را از بین ببرید و مطمئن باشید که دیگر هرگز برنمی گردند.سفیده تخم مرغ ماده فوق‌العاده‌ای برای از بین بردن مو هـای زائد است، چون نه تنها چسبندگی دارد، بلکه لایه نازکی روی پوست می‌سازد که بـه کندن موها کمک می‌کند.

از بین بردن موی زائد با این ترفند

علاوه بر آن شکر بـه میزان چسبندگی این مخلوط اضافه میکند و آرد ذرت بـه آن غلظت ملایمی می‌دهد که آن را برای کندن موها عالی می‌کند.

 

دستورالعمل:
سفیده تخم‌مرغ را جدا کنید، بـه آن شکر و آرد ذرت اضافه کنید و هم بزنید تا بـه شکل خمیری نرم در بیاید. این خمیر را روی نواحی مورد نظر بمالید و بگذارید خشک شود. حالا با انگشت اشاره بـه آرامی ماسک را پاک کنید. با انجام این کار، ماسکی که درست کردید می‌تواند مو هـای نواحی مورد نظرتان را بکند. بـه یاد داشته باشید انجام این کار بـه‌طور منظم باعث می‌شود از شر دوباره برگشتن این موها راحت شوید.