پارس ناز پورتال

برای از بین بردن جوش ها چای بخورید

برای از بین بردن جوش ها چای بخورید

برای از بین بردن جوش ها چای بخورید 

چای برای بدن بسیار مفید اسـت.این برگ سبز انواع گوناگونی دارد کـه هر کدام از انواع آن خاصیت متفاوتی دارند.چای ریحان هم برای صورت و جوش ها مفید اسـت. اگر  از آکنه رنج می‌برید و نمی‌خواهید از پماد برای درمان آکنه استفاده کنید، یکی از بهترین و موثرترین روش  طبیعی خلاص شدن از شر آکنه چای ریحان اسـت

 

این چای قرن ها اسـت  کـه استفاده می شود. در واقع، تعداد زیادی از مردم شرقی ریحان را برگی شفا بخش میدانند.

 

از بین بردن جوش و آکنه با چای ریحان
جوش صورت هم پوست و هم روح و روان‌تان را اذيت و اذیت می کند، چیزی جز ورم غده‌هاي چربی زیرپوستی نیست. بـه گزارش پارس ناز آد‌ها طبق معمول در سنین نوجوانی و زمانی کـه بلوغ می رسند با این مشکل روبرو میشوند. تاول، دمل، جوش، هر کدام‌شان کـه باشد، بعد از این کـه فرد بـه دهه‌ بیست سالگی زندگی‌اش رسید

 

و دوره‌ نوجوانی را پشت سر گذاشت از بین می روند « گاهی جوش‌هاي کوچکی شکل دمل یا تاول را پیدا می کنند. » بـه هرحال این قاعده اسـت و مثل هر قاعده‌ي دیگری استثنائاتی هم دارد.موارد استثنایی در دهه‌ي 30 یا 40 بـه شکل جوش و آکنه بروز می کند و برای خیلیها بـه مشکلی بزرگ تبدیل می شود.

 

یکی از اشکال شایع آکنه، جوش‌هایي اسـت کـه گاهی روی صورت، یا دور و بر ناحیه‌هایي کـه تراکم غدد چربی زیر پوستی بالاست، زخم‌هایي بـه جا می گذارد. یک درمان خانگی برای جوش صورت را از کتاب «دایره المعارف درمان خانگی» نوشته پزشک مایکل مورای مرور میکنیم. آقای مورای درمان‌هاي خانگی زیادی برای جوش و آکنه دارد.

 

برگ ریحان و درمان جوش صورت
برگ‌هاي ریحان در میان محبوب‌ترین درمان‌هاي خانگی برای جوش قراردارند و هم چنین برای بعضی از بیماری‌هاي دیگر هم مفید اسـت. این گیاه خواص طبیعی بالایی میتواند بشما ببخشد. با درمان خانگی میتوانید امیدوار باشید کـه با جوشاندن یک جفت چای کیسه‌اي همراه با برگ‌هاي ریحان بـه مدت 15 دقیقه پوست‌تان مثل قبل صاف شود.

 

بگذارید آهسته بجوشد و بعد سرد شود. یک گلوله پارچه کتان را در محلول خیس دهید و بعد روی ناحیه‌هایي کـه جوش وجوددارد بـه آرامی بمالید.بـه گزارش پارس ناز وقتی محلول حالت تسکین‌ دهنده‌ می یابد، خواص برگ‌هاي ریحان شروع بـه تاثیرگذاری می کند و مواد سمی را خارج میکند و باکتری‌ها را از بین میبرد و پوست را بار دیگر تازه‌ میکند. این یکی از ساده ترین درمان‌هاي خانگی برای جوش اسـت.