پارس ناز پورتال

بینی این خانم به قیمت میلیونی بیمه شد

بینی این خانم به قیمت میلیونی بیمه شد

بینی این خانم به قیمت میلیونی بیمه شد 

شامه بسیار قوی باعث شد تا یک شرکت بیمه بینی این خانم ار به قیمت 5 میلیون پوند بیمه کند. این خانم در حال حاضر در شرکت پنیر سازی کار می کند. خانم کاکس 48 ساله در یک کارخانه تولید پنیر کار می کند و وظیفه اصلی اش بو کردن و تشخیص دادن میزان آماده شدن پنیرهای تولیدی است. او شامه ای بسیار قوی دارد و می تواند تشخیص بدهد که پنیرها خوب فرآوری شده اند یا خیر.
بینی این خانم به قیمت میلیونی بیمه شداو در کار خود به قدری مهارت دارد که رییس کارخانه و هیئت مدیره همان کارخانه تصمیم گرفتند بینی این خانم میانسال را به ارزش پنج میلیون پوند بیمه کنند.البته شاید بسیاری فکر کنند بینی این خانم باید خیلی بزرگ باشد که چنین مهارتی دارد اما در واقع بینی او کوچک است. این بینی پولساز باعث شده است تا خانم کانکس در طول یک سال 25 هزار پوند هم درآمد داشته باشد.
بینی این خانم به قیمت میلیونی بیمه شدوی درباره شغل و بینی اش می گوید: باید خیلی مراقب باشم که به بینی ام آسیبی نرسد. من حس خوبی نسبت به شغلم دارم و از همان کودکی حس بویایی ام قوی بود.155 کمپانی و کارخانه تولید پنیر در طول سال بیش از 15 هزار تن پنیر برای بریتانیا و دیگر کشورهای دنیا تولید می کنند.