پارس ناز پورتال

بیشترین حقوق معاونین آموزش و پرورش

بیشترین حقوق معاونین آموزش و پرورش

بیشترین حقوق معاونین آموزش و پرورش

در پی افشای فیش های حقوقی و به تکاپو افتادن بزرگان و معاونین کشوری,یکی پس از دیگری فیش ها در حال افشا شدن است. معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: به غیر از اعضای هیأت علمی دانشگاه ها، بالاترین حقوق معاونان وزیر آموزش و پرورش کمتر از 5 میلیون تومان در سال جاری است.

 

وی با بیان اینکه فیش‌های نجومی قابل تسری به همه مدیران نیست، افزود: فیش‌های حقوقی که در یک تا دوماهه اخیر مطرح‌شده گاه ناجوانمردانه مورد سوءاستفاده اغراض سیاسی قرار می‌گیرد

 

مانند آنکه بیان‌ شد در آموزش‌ و پرورش نیز ‌چنین مواردی وجود دارد و معاونان وزیر 10 میلیون دریافت می‌کنند ولی در واقع هیچ‌یک از معاونان وزیر (به غیر از اعضای هیأت علمی دانشگاه ها)حقوق 10 میلیونی ندارند و بالاترین حقوق آنها کمتر از 5 میلیون در سال جاری است.

 

بطحایی ادامه داد : این‌که گفته بودند در دولت قبل دریافتی معاونان دو و نیم میلیون بوده و اکنون به 10 میلیون رسیده و 4 برابر شده،کذب است.

 

وی متذکر شد: قبول داریم که تبعیض در آموزش‌ و پرورش بحث درستی است و تمام کسانی که در این وزارتخانه حضور دارند تفاوت با دستگاه‌های دیگر را حس می‌کنند و این رویه درست نیست و دولت وظیفه دارد تفاوت بین بخش‌های مختلف را کاهش دهد و این‌گونه نباشد معلم در آموزش و پرورش با همه اهمیتی که کار او دارد کسری از یک دوازدهم و یک‌بیستم کارکنان مشابه خود در ادارات دیگر را دریافت کند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: تفاوت در مورد مزایایی است که خارج از حکم درج می‌شود و من به‌عنوان معاون مالی و اداری وزارتخانه در جلسات مختلف طرح کردم چرا باید معلمی که در روستاست با هزینه خود ایاب و ذهاب کند در حالی که بسیاری از دستگاه‌ها یا هزینه را پرداخت می‌کنند یا وسیله را در اختیار قرار می‌دهند.

 

وی بیان کرد: دولت یازدهم به دنبال کاهش این فاصله است اما به صفر رساندن آن در زمان کوتاه ممکن نیست و در حال کاهش تدریجی این مصادیق هستیم و امید داریم کاهش فاصله‌ها با سرعت بیشتر انجام شود تا این کدورتی که در ذهن و جان معلمان وجود دارد رفع شود.