پارس ناز پورتال

بوسه مقدس بر آلت تناسلی در مراسم شیطان

بوسه مقدس بر آلت تناسلی در مراسم شیطان

بوسه مقدس بر آلت تناسلی در مراسم شیطان 

شیطان پرستان آداب و رسوم خاص خود را دارند و همیشه اعمال آن ها در دنیا خبرساز و تعجب برانگیز بوده است.یکی از این آداب و رسوم بوسه مقدس بر آلت تناسلی است. مراسم بوسیدن آلت تناسلی شیطان پرستان بسیار شرم آور است. بسیاری از شیطان پرستان همه دنیا را در شهوت پرستی می بینند و آلت تناسلی شان را همیشه در رفاه جنسی نگه می دارند.

بوسه مقدس بر آلت تناسلی در مراسم شیطانمراسم بوسه مقدس

این مراسم در هنگام عضویت یک عضو جدید به فرقه شیطان پرستی انجام می شود و به این صورت است که شخص جدید عریان شده و توسط کشیش کلیسای شیطان، یا همسر وی به پنج عضو بدن او بوسه زده می شود، یکی از این اعضا، آلت تناسلی اوست.

 

به عقیده آنها این کار «باعث خیر و برکت او، تقدس او در بین شیطان پرستان، تشکر از وی به منظور عضو شدن و در نهایت قبولی فرد خواهد شد!» احترام بیش از حد این فرقه به عضو مخصوص تولید مثل، به این دلیل است که آنها هر چه در جهان وجود دارد را مدیون آلت تناسلی می دانند و به گزارش پارس ناز  معتقدند که می بایست نهایت لذت جنسی غیراخلاقی را در این دنیا ببرند.

بوسه مقدس بر آلت تناسلی در مراسم شیطاننماز سیاه یا نماز جماعت

مراسم مهم دیگر شیطان پرستی که در کلیسای شیطان برگزار می شود، نماز سیاه یا نماز جماعت سیاه نام دارد. این مراسم که در راستای مبارزه علنی با ادیان الهی انجام می شود، دقیقاً همانند مراسم عشای ربانی مسیحیت است با این تفاوت که تمام کارها را برعکس انجام می دهند.

 

در نماز سیاه شیطان پرستان، کشیش و حاضران در حالی که برهنه هستند، دعاها و سرودهای مذهبی را به صورت برعکس می خوانند. مثلاً هر جا که از بهشت و زیبایی سخن گفته شده، از جهنم و زشتی سخن می گویند. هرگاه نام خدا، یا حضرت مسیح(ع) آورده می شود،

 

همگی شروع به انجام حرکات کفرآمیز می کنند. در ابتدای شکل گیری مراسم نماز سیاه، قرار بود که فقط به مسیحیت و اعمال این آئین توهین شود و کار دیگری انجام نشود، اما پس از مدتی، اعمال جنسی و کشتن کودکان بی گناه نیز به آن اضافه شد.

بوسه مقدس بر آلت تناسلی در مراسم شیطان

همچنین در این مراسم، نمادهایی مثل صلیب وارونه، شمع و پارچه سیاه، خون، و … مشاهده می شود. با این وجود به نظر می رسد که شیطان پرستان به طور حساب شده ای، با تقلید از مراسم عشای ربانی به توهین و تمسخر مسیحیت می پردازند، چرا که در مراسم عشای ربانی مسیحیت کارهایی انجام می شود که جای هیچ گونه دفاع منطقی را برای مسیحیان باقی نمی گذارد.

 

در مراسم عشای ربانی، مسیحیان به کلیسا می روند و از کشیش بزرگ قطعات کوچک نان مقدس و قطرات شراب را می گیرند. آنان معتقدند که نان تقدیس شده توسط کشیش، جسم مسیح (ع)است!! و با خوردن نان، جسم و خون مسیح(ع) را تناول کرده اند.

 

در قرون اخیر بسیاری از کارگردانان کلیساها معتقدند که «هر کس، نان و شراب مقدس را بخورد، مسیح در او حلول می کند و او همان حیات جاودانه و هویت و شخصیت عیسای مسیح را پیدا خواهد کرد.»

بوسه مقدس بر آلت تناسلی در مراسم شیطان

این عقیده غیرعقلانی و متوهمانه از خرافی ترین مسائلی است که مسیحیت معاصر به آن گرفتار شده است، به طوری که «به عاملی جهت جدایی کلیساها از یکدیگر تبدیل شده است.» پس، از آن جایی که شیطان پرستان می دانند که مسیحیان به دلیل انتقادهای جدی به عشای ربانی، حساسیت کمتری روی آن دارند، «عشای ربانی» مسیحیان را مورد توهین و تمسخر قرار می دهند.

بوسه مقدس بر آلت تناسلی در مراسم شیطان

با این وجود به نظر می رسد که این مراسم شیطان پرستان زمینه ای برای توهین کردن شان به سایر ادیان الهی است. بدون شک اگر برای این فرقه کثیف موقعیت مناسب ایجاد شود، به طور علنی در مراسم نماز سیاه، به توهین و تمسخر مبانی دین اسلام نیز می پردازند.