پارس ناز پورتال

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیم

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیم

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیم 

ژاپن کشور خورشید تابان است که دیدنی های بسیاری دارد , این جزیره کوچک در شرق آسیا ارزش سفر کردن دارد . اگر به ژاپن سفر کرده باشید می دانید که چه کشور شگفت انگیزی است و اگر تا به حال آنجا نبوده اید منتظر چه هستید؟

 

در این مطلب می توانید با برخی از دیدنی ترین و شگفت انگیزترین مناظر این کشور آشنا شوید. برخی از آنها برای توریست ها آشنا هستند و برخی بکرتر هستند. اما در هر حال هر دو گروه آنقدر فوق العاده هستند که برای دیدن آنها به ژاپن سفر کنیم.

 

جنگل بامبوی ساگانو، آراشیاما

جنگل بامبوی ساگانو یکی از دیدنی ترین مکان های دنیا و دومین مقصد محبوب توریست ها در کیوتو است. قدم زدن در باغ های بامبوهای بلند مثل این است که در دنیای دیگری پا گذاشته اید. جای هیچ شکی نیست که هرکسی باید از جنگل های بامبو در این منطقه دیدن کند.

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیمزمین های شیبازاکورا (Shibazakura)

فستیوال فوجی شیبازاکورا (خزه صورتی) یک رویداد سالانه است که در منطقه دریاچه های پنج گانه فوجی برگزار می شود. بازدیدکنندگان این فستیوال با منظره خیره کننده ای روبرو می شوند: بیش از 800000 شاخه گل صورتی، سفید و بنفش که این زمین ها را پوشانده است. بهترین زمان برای بازدید از این منطقه در هر سال متفاوت است اما معمولا این فستیوال بین آوریل و ژوئن برگزار می شود. سعی کنید صبح زود از آن دیدن کنید.

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیمپارک ساحلی هیتاچی

پارک ساحلی هیتاچی در شمال شرق توکیو قرار دارد که به خاطر فراوانی گل های فصلی که در هر فصل آن را به شکل بوم رنگارنگی درمی آورد، مکان مناسبی است که هر زمانی از سال از آن دیدن کنید.

 

سپتامبر بهترین فصل برای بازدید از این پارک ساحلی است چون بیشترین تنوع شکوفه ها را دارد اما اگر می خواهید این کوچولوهای چشم آبی (Nemophilia)ها را ببینید در آوریل و مه از این مکان دیدن کنید.

 

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیم

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیمپاییز در پارک ساحلی هیتاچی

پارک ساحلی هیتاچی در پاییز دیدنیست. پارکی محبوب در سواحل شرقی هونشو، بزرگترین جزیره ژاپن. رسیدن به اینجا با حمل و نقل عمومی از توکیو دو ساعت طول می کشد و همین موضوع این پارک را یک مکان ایده آل برای یک سفر یکروزه برای کسانی که می خواهند از شلوغی فشار پایتخت فرار کنند، می سازد.

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیمتونل ویستریا در باغ های کاواچی فوجی

تا حالا شده بخواهید در یک تونل ویستریا راه بروید؟ شما خوش شانس هستید چون باغ کاواچی فوجی همان چیزیست که به دنبالش هستید. این باغ در راس شمالی جزیره کیوشو قرار دارد و حدود یک ساعت از «Fukuoka» با حمل و نقل عمومی فاصله دارد. بهترین زمان برای بازدید اواخر ماه آوریل است یعنی زمانی که گل ها در رنگارنگ ترین حالت خود هستند.

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیمفوشیمی ایناری تاشیا (Fushimi Inari-taisha)

فوشیمی ایناری شاین یکی از مهم ترین زیارتگاه های شینتو در جنوب توکیو است. همچنین مهم ترین معبد اختصاص داده شده به ایناری، خدای برنج شینتو است. روباه ها رسولان ایناری هستند به همین دلیل است که مجسمه های روباه زیادی در این معبد به چشم می خورد. اینجا مکان جذابی برای علاقمندان عکاسی است.

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیممعبد ناتادرا (Natadera) در زمستان

معبد ناتادرا در هر زمانی از سال منظره زیبایی دارد اما هیچ فصلی در این مکان باستانی جذابیت زمستان را ندارد. این معبد 1300 سال قدمت دارد و در سال 717 توسط یک راهب بودایی در نزدیکی کوه و در جستجوی خدا بنا شد. هم کوه و هم معبد امروزه جزء محبوب ترین مناطق عبادتگاهی هستند.

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیمرودخانه در کاواگوئه

اگر مدتی را در توکیو گذراندید حتما یک روز هم از کاواگوئه بازدید کنید. حدود 30 دقیقه با قطار می توان به این شهر رسید و همین آن را یک مقصد مناسب برای سفرهای یک روزه کرده است. کاراگوئه به خاطر رودخانه اش شناخته شده است (کاوا به معنی رودخانه و گوئه به معنی بالا است.)

به این دلایل باید به ژاپن سفر کنیم