پارس ناز پورتال

بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهایی

بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهایی

بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهایی

برخی مواقع لازم تا به تنهایی به سفر بروید و کمی هم با خودتان باشید. ما به شما بهترین مکان ها را متناسب با این سفر معرفی می کنیم. هر چند که سفر انفرادی کاری دلهره آور به نظر می رسد، اما هر کسی باید یک بار هم که شده آن را تجربه کند.سفر انفرادی به شما امکان می دهد با خودتان خلوت کنید و فرصتی را فراهم می آورد که با فرهنگ های دیگر آشنا شوید.

 

ما در اینجا فهرستی از مکان هایی ارائه داده ایم که برای سفر انفرادی ایده آل هستند. در این سفرها از ماجراجویی در نیوزیلند تا احساس آرامش واقعی در سینکو تِره ایتالیا را می توانید تجربه کنید.از آنجا که اکثر مناطق ایالات متحده برای سفر انفرادی امن است، تصمیم گرفتیم تمرکز خود را بیشتر روی مناطق دیگر جهان قرار دهیم.

 

ویتنام به عنوان یکی از خانم پسندانه ترین مقاصد شرق آسیا شناخته می شود. در بزرگترین شهرهای این کشور، مانند هوشی مین و هانوی، محیطی امن و پر جنب و جوش و بازارهایی مانند بن تنک و دونگ ژوان را می یابید.
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییویژگی های شهر وین باعث شده اتریش را به عنوان یک انتخاب خوب برای سفر انفرادی معرفی کنیم. شما می توانید به یکی از چندین کافه مجلل این شهر بروید و از فضای طبیعی آن به تنهایی لذت ببرید. 
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییگردش در دوبرونیک کرواسی کار آسانی است. در این شهر می توانید مسیرهای فوق العاده برای پیاده روی، قلعه های تاریخی و سواحی را بیابید که چهره ای زیبا به این شهر قدیمی و دیوارهای اطراف آن بخشیده اند.
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییدر روستاهای ساحلی و جذاب سینکو تره که در منطقه ریویرا ایتالیا واقع شده، زندگی به آهستگی جریان دارد. جاده های سنگ فرش شده و پر پیچ و خم آن برای قدم زدن و خلوت کردن فوق العاده هستند.

بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهایینیوزیلند ماجراجویی های زیادی را برای افرادی که تنهایی به آن کشور سفر کنند، تدارک دیده است: بانجی جامپینگ (پریدن از ارتفاع با طناب)، سفرهای دریایی، دوچرخه سواری و پیاده روی. احتمالا در نیوزیلند هیچ وقت یادتان نمی افتد که تنها به آنجا سفر کرده اید.
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییرود دره های زیبای نروژ و امنیت بالای این کشور آن را به مقصدی ایده آل برای سفرهای انفرادی تبدیل کرده است. طبق گزارش شاخص زندگی بهتر OECD ، نرخ جرم و جنایت در این کشور بسیار پایین است.
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییکشور سوئیس علی رغم آنکه وسعت کمی دارد، اما دارای مناظری نفس گیر است. حمل و نقل عمومی کارآمد و پاک این کشور ، امکاناتی را فراهم کرده که به تنهایی می توانید به همه جای آن دسترسی داشته باشید. 
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییکاستاریکا در شاخص شادترین کشورهای جهان، رتبه اول را دارد. چیزهای زیادی در این کشور پیدا می شود که شما را به خود مشغول کند؛ ورزشهای آبی، ورزش زیپ لاین و قدم زدن در جنگل ابر معروف آن.
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییبا سکونت در منطقه اوبود جزیره بالی، از آرامش آن لذت ببرید و حتما از یکی از چندین چشمه معدنی این شهر که شهرت جهانی دارد، بهره ببرید.
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییلاگوس، شهری است که در جنوب پرتغال و در منطقه آلگاروه واقع شده است. در این شهر تقریبا با هرکسی که مواجه شوید رفتاری صمیمانه از او می بینید. مردم این منطقه به زبان انگلیسی صحبت می کنند. به احتملا زیاد با مسافران تنهای دیگری هم در این شهر ملاقات خواهید کرد. 
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییونکوور کانادا، یک شهر جوان با جمعیت متنوع است. مرکز این شهر منطقه ای پر جنب و جوش بوده، و فضاهای باز زیادی هم مانند پارک استنلی در اطراف آن وجود دارد.

بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییکیوتو، برای بیش از هزار سال پایتخت امپراتوری ژاپن بوده و معابد باشکوه، باغها و پارکهای زیادی را در خود جای داده است.
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییبرخی از بخش های آفریقای جنوبی برای سفر انفرادی به اندازه کافی امن نیستند، اما پارک ملی کروگر، از چنین امنیتی برخوردار است. در این کشور می توانید از یک سیاحت اکتشافی (سافاری) لوکس لذت ببرید؛ در این سفر با حیواناتی روبرو می شوید که جای خالی همراهان سفر را برایتان پر می کنند.
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهایی به گزارش پارس ناز الحمراء، یک مجموعه متشکل از یک کاخ و قلعه بوده که ساخت آن به قرن 13 و 14 بر می گردد و در گرانادای اسپانیا واقع شده است. بهترین راه برای رسیدن به این مجموعه تاریخی آن است که خودتان با یک راهنمای تور یا یک راهنمای صوتی به آنجا بروید.
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهاییانگکور وات نام منطقه ای است که در سیم ریپ کامبوج واقع شده و اخیرا از سوی موسسه Lonely Planet، رتبه اول جاذبه های گردشگری جهان را کسب کرده است. این منطقه، مکانی فوق العاده برای گذراندن اوقات تنهایی بوده و از آن مناطقی است که حتما باید ببینید.
بهترین مقصدهای گردشگری برای سفر تنهایی