پارس ناز پورتال

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکایی

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکایی

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکایی 

برترین مدل های شاسی بلند و تراک را می توانید در مجموعه زیر تماشا کنید که بهترین ها در جهان هستند و در آمریکا هم محبوب می باشند. بازار شاسی بلندها و تراک ها در ایالات‌متحده بسیار پررونق بوده و مالکان این خودروها را بیشتر از سایرین دوست دارند.

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکایی

بر پایه‌ی نتایج مطالعه‌ی تجربه‌ی خودروی جدید که از نظرسنجی 38,763 خریدار خودروی جدید پس از 90 روز مالکیت به دست آمده، شاخص علاقه‌ی مصرف‌کننده (CLI) میزان محبت و علاقه‌ی مالکان به خودروهای جدید خودشان را اندازه می‌گیرد.

 

استراتژیک ویژن این داده‌ها را از 120 جنبه‌ی متفاوت تجربه‌ی مالکیت، از دستگیره‌ی درب‌ها گرفته تا طراحی چراغ‌های عقب و کارایی خودرو جمع‌آوری کرده است. هر جنبه از 1 (من از آن متنفرم) تا 7 (من آن را دوست دارم) درجه بندی شده و عدد 4 بیانگر رضایت‌بخش بودن است.

 

پیکاپ میان‌سایز – تویوتا تاکوما

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییدر بخش پیکاپ های میان‌سایز تویوتا تاکوما با امتیاز 353 بیش از همه مورد علاقه‌ی مالکان بوده است. این شرکت ژاپنی اخیراً برای مدل سال 2016 این پیکاپ را به‌روزرسانی کرده تا رقیبی سرسخت‌تر برای پیکاپ های آمریکایی باشد.

 

پیکاپ فول سایز – فورد F-150

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییحتماً دلیلی برای اینکه فورد F-150 پرفروش‌ترین خودروی آمریکاست وجود دارد. مالکان قطعاً این خودرو را دوست دارند. با امتیاز 429 این پیکاپ دوست‌داشتنی‌ترین پیکاپ فول سایز در آمریکا است.

 

پیکاپ هِوی دیوتی – نیسان تایتان XD

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییاین فورد سوپردیوتی یا رم 2500/3500 نیست که بیش از همه عشق و علاقه‌ی مالکان را دارد بلکه نیسان تایتان XD است که در سال 2015 و به عنوان اولین پیکاپ هوی دیوتی نیسان قلب خریداران را تسخیر کرده است. با امتیاز 462 تایتان XD محبوب‌تر از رقبا بوده است.

 

شاسی‌بلند ابتدایی – جیپ رانگلر Unlimited

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییبرای چندین دهه برند جیپ مترادف با شاسی بلندهای آفرود بوده است. صرف نظر از کاربردشان، خودروهای جیپ در نزد مالکان محبوبیت بالایی داشته‌اند. به همین دلیل رانگلر نیز با امتیاز 427 در این بخش اول شده است.

 

کراس اوور ابتدایی – سوبارو کراس ترِک

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییکراس اوورها در اندازه‌ها و فرم‌های گوناگونی تولید می‌شوند اما این مدل سوبارو با امتیاز 459 دوست‌داشتنی‌ترین کراس اوور این کلاس است.

 

شاسی‌بلند میان‌سایز – دوج دورانگو

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییدر سال‌های اخیر فروش دورانگو افزایش یافته و به نظر می‌رسد دلیل خوبی برای این کار وجود دارد. طبق مطالعه‌ی LCI امسال، مالکان دورانگو خودروی خود را بسیار دوست داشته‌اند و این خودرو با امتیاز 419 در رده‌ی اول قرار گرفته است.

 

کراس اوور میان‌سایز – کیا سورنتو

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییدر این بخش کیا سورنتو با امتیاز 424 محبوب‌ترین کراس اوور بوده است. همانند دیگر مدل‌های این لیست سورنتو اخیراً به‌روزرسانی شده تا رقابتی باقی بماند.

 

شاسی‌بلند فول سایز – شورولت تاهو

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییاگرچه که کلاس شاسی بلندهای فول سایز کم‌کم جای خود را به کراس اوورهای سه ردیفه می‌دهند اما هنوز هم مدل‌هایی هستند که در قلب خریداران جای دارند. شورولت تاهو با امتیاز 471 یکی از این خودروهاست.

 

شاسی‌بلند با قوای محرکه‌ی جایگزین – تویوتا هایلندر هیبرید

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییراندن یک پیکاپ، شاسی‌بلند و یا کراس اوور به این معنی نیست که شما نمی‌توانید سبز باشید. تویوتا هایلندر هیبرید با امتیاز 409 در این بخش بیش از همه موردعلاقه‌ی مالکان بوده است.

 

شاسی‌بلند نزدیک به سطح لوکس – ب‌ام‌و X4

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییاین خودرو در سبد محصولات ب‌ام‌و مدلی عجیب به شمار می‌رود اما مالکان از بودن آن خوشحال هستند. با امتیاز 481، ب‌ام‌و X4 دوست‌داشتنی‌ترین خودروی شاسی‌بلند نزدیک به سطح لوکس در آمریکا به شمار می‌رود. هرچند مشخص نیست که چرا ب‌ام‌و به عنوان برند نزدیک به سطح لوکس در نظر گرفته شده است.

 

شاسی‌بلند لوکس – لندروور رنجروور

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییمدل‌های نمادین کمی همچون لندروور رنجروور در جهان وجود دارند. با امتیاز 460 رنجروور محبوب‌ترین خودرو در کلاس خود بوده است.

 

کراس اوور لوکس – مرسدس بنز GLE کوپه

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییشاید این خودرو به تازگی در بازار حضور یافته باشد اما مالکان از تولید آن خوشحال هستند. این خودرو که برای رقابت با ب‌ام‌و X6 تولید شده با امتیاز 546 در رده‌ی اول محبوب‌ترین‌های کلاس خود قرار گرفته است.

 

مینی ون – تویوتا سی‌ِنا

بهترین مدل های شاسی بلند و تراک آمریکاییبله مینی ون ها هنوز هم زنده‌اند و باور کنید یا نه هنوز هم برخی افراد از راندن آن‌ها لذت می‌برند. به خاطر افزایش کراس اوورها شاید این خودروها محو شوند اما هنوز هم مالکان را به اهداف خود می‌رسانند. با امتیاز 349، تویوتا سی‌ِنا محبوب‌ترین مینی ون در آمریکا است. البته کمترین امتیاز نیز به این خودرو تعلق گرفته و بنابراین اگرچه که یک مینی ون در لیست حضور دارد اما واقعیت این است که همه آن را دوست ندارند.

 

سایت پدال