پارس ناز پورتال

بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ماه های اینده

مجموعه : اخبار سینما
بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ماه های اینده

بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ماه های اینده

اگر برای پر کردن اوقات فراغت خود به دنبال دیدن فیلم هستید اینجا جای شماست چون ما به شما بهترین فیلم های سینمایی را پیشنهاد می دهیم. کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

 

متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ماه های اینده

بعد از ساخت فیلم آینده گرایانه “بین‌ستاره ای” (2014)، کریستوفرنولان حالا با فیلم سینمایی اکشن و مهیج”دانکرک” (Dunkirk) نگاهی به گذشته می اندازد. عملیات دینامو در جنگ جهانی دوم از تاریخ 26 مه تا 4 ژوئن 1940 اتفاق افتاد و شامل تخلیه نیروهای متفقین از بندر فرانسوی دانکرک می شد.

 

“دانکرک” که روز 21 جولای 2017 اکران می شود توسط هویته ون هویتما فیلمبرداری شده و بازیگران آن شامل تام هاردی، مارک رایلنس، کنث برانا، کیلیان مورفی، فیون وایت‌هد، آنورین بارنارد، هری استایلز، جیمز دارسی، جک لودن و بری کیوهان می شوند.
بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ماه های اینده

پارک چن-ووک امسال با فیلم “کنیز” (The Handmaiden) به جشنواره کن آمد که فیلمی اقتباسی از رمان Fingersmith نوشته سارا واترز بود. با پیوند اکشن از انگلستان ویکتوریایی به کره و ژاپن و با بالا بردن خشونت و صحنه های خطرناک، پارک فیلمی مهیج ساخته که منتقدین را تحت تأثیر قرار داده است.

 

بازیگران این فیلم عبارتند از کیم من-هه، ها جونگ-وو و کیم تای-ری و این فیلم روز 21 اکتبر روی پرده سینماها خواهد رفت.
بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ماه های اینده

در فیلم “برادر طبیعت” (Brother Nature) تاران کیلام نقش راجر را بازی می کند، سیاستمدار بسیار محافظه‌کاری که نقشه می کشد تا به دختری (با بازی جیلیان جیکوبز) پیشنهاد ازدواج بدهد. تنها کاری که باید بکند این است که آخر هفته را در کنار خانواده اش در خانه ای ییلاقی همراه با داماد بالقوه شان تاد (با بازی بابی موینیهان) به آخر برساند.

 

بازیگران دیگر این فیلم عبارتند از بیل پولمن، ریتا ویلسون، ریچل هریس و کنان تامپسون و کارگردانان آن مت ویلینز و اوسمانی رودریگوئز هستند. تاریخ اکران آن 9 سپتامبر 2016 است. 

بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ماه های اینده

آنا بیلر با فیلم دیگری از گذشته بازگشته و این بار فیلمی مهیج و رنگی از دهه شصت ساخته است. سامانتا رابینسون نقش ایلین را بازی می کند، جادوگری جوان و زیبا که مصمم است مرد رویاهایش را پیدا کند. متأسفانه ایلین نمی تواند مردی را پیدا کند که آنطور که لایقش است دوستش داشته باشد،

 

بنابراین مرگ در هر پیچی از راه زندگی او را دنبال می کند. فیلم “جادوگر عشق” (The Love Witch) روز یازدهم نوامبر وارد سینماها می شود. 

بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ماه های اینده

فیلم “لبه هفده سالگی” (The Edge of Seventeen) زندگی دختری دبیرستانی به نام نادین (با بازی هیلی استاینفلد) را روایت می کند که وقتی می فهمد برادر بزرگش داریان (با بازی بلیک جنر) با دوست صمیمی اش کریستا (هیلی لو ریچاردسون) دوست شده، بدتر می شود.

 

ولی دوست شدن با اروین (هیدن زتو) برایش بارقه امیدی به همراه می آورد. این فیلم که اولین تجربه کارگردانی کلی فرمون است، بازیگران دیگری مانند وودی هارلسون و کایرا سجویک را در لیست بازیگرانش دارد و روز 30 سپتامبر اکران می شود.

بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ماه های اینده

“لک لک ها” (Storks) عنوان انیمیشن جذاب دیگری است که قرار است 23 سپتامبر اکران شود و ماجرای جونیور (با صداپیشگی اندی سمبرگ) را تعریف می کند. جونیور بهترین لک لک قاصد در تمام کورنراستون غول اینترنت جهانی است، ولی او بچه جابجا نمی کند، بلکه فقط بسته ها را می رساند.

 

درست همان موقعی که او ترفیع گرفته، بطور ناگهانی ماشین بچه سازی را فعال می کند و حالا به کمک تولیپ، تنها انسان موجود بر روی جزیره لک لک ها، باید این بچه را بدون اینکه رئیسش (با صدای کلسی گرامر) بفهمد، به مقصد برساند.

بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ماه های اینده

فیلم “شکارچی عقاب” (The Eagle Huntress) که دیزی ریدلی راوی آن است، درباره آموزش به دختر 13 ساله ای به نام ایشولپان است تا وی اولین زن شکارچی عقاب در 12 نسل خاندان قزاق خود شود. این فیلم مستند که بیست و هشتم اکتبر روی پرده سینماها می رود،

 

توسط اوتو بل کارگردانی شده و با اکران در جشنواره فیلم ساندنس در اوایل امسال نقدهای خوبی دریافت کرد و احتمالاً برای خانواده ها فیلم جالبی است.

بهترین فیلم های سینمایی روز دنیا در ماه های اینده

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

 

• ربل ویلسون در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم بازخلق شده “لات‌های کثیف فاسد” (Dirty Rotten Scoundrels) است. این کمدی که نسخه اصلی آن در سال 1988 ساخته شد، بازیگرانی مانند مایکل کین و استیو مارتین را در لیست بازیگرانش دارد که خود از روی فیلم “داستان شب” (Bedtime Story) با بازی دیوید نیون و مارلون براندو ساخته شده بود. (منبع: Variety)

 

• چنینگ تیتوم و جیلیان بل قرار است در فیلم بازخلق شده ای از کمدی Splash ساخته تام هنکس-داریل در سال 1984 بازی کنند. (منبع: Deadline)

 

• مایا رودولف نقش بهترین دوست ملیسا مک‌کارثی و جکی ویور نقش مادرش را در کمدی “زندگی پر از پارتی” (Life of the Party) که در فضای کالج رخ می دهد بازی خواهند کرد. (منبع: THR)

 

• دیزی ریدلی قرار است در فیلمی اقتباسی از سری کتاب های علمی-تخیلی پاتریک نس با عنوان Chaos Walking به کارگردانی داگ لیمان بازی کند. (منبع: Variety)

 

• مورگان فریمن در حال مذاکره برای بازی در نقش دروسل‌میر اسرارآمیز در فیلم اکشن-زنده “فندق‌شکن” (The Nutcracker) ساخته لاس هالستروم با بازی مکنزی فوی در نقش کلارا و میستی کوپلند در نقش بالرین اصلی است. (منبع: THR)

 

• آبری پلازا و الیزابت اولسن در فیلم “اینگرید به غرب می رود” (Ingrid Goes West) بازی خواهند کرد که کمدی سیاهی از مت اسپایسر درباره زن جوانی (با بازی پلازا) است که عاشق و شیفته ستاره شبکه های اجتماعی (با بازی اولسن) است. (منبع: THR)

 

• بندیکت کامبربچ در حال مذاکره برای بازی در فیلمی اقتباسی از رمان کلاسیک “مرد سرکش” (Rogue Male) نوشته جوفری هاوس‌هولد در سال 1939 است. (منبع: THR)

 

• جیمز پانسولت قرار است نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی فیلم اکشن-زنده کامپیوتری با عنوان “شهر وحشی” (Wild City) را بر عهده بگیرد. این فیلم از دیزنی ماجراهای حیوانات وحشی لوس آنجلس را به تصویر می کشد. (منبع: THR)

 

• جیمز کوردن و رز بایرن در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم اقتباسی اکشن-زنده ویل گلاک از روی کتاب “خرگوش پیتر” (Peter Rabbit) اثر بئاتریکس پاتر هستند. (منبع: THR)

 

• مل گیبسون و شان پن در فیلم “پروفسور و مرد دیوانه” (The Professor and the Madman) بازی خواهند که داستانی درباره اصالت فرهنگ لغت انگلیسی آکسفورد است. این فیلم بر اساس کتابی از سایمون وینچستر ساخته می شود و فرهاد صفی‌نیا آن را نوشته و کارگردانی می کند.

 

جالب است که گیبسون قرار است نقش پروفسور جیمز ماری و پن قرار است نقش دکتر دبلیو. سی. ماینور دیوانه را بازی کنند. (منبع: THR)

 

• رامی ملک به چارلی هانام در فیلم “پاپیون” (Papillon) پیوست که فیلم بازخلق شده ای به کارگردانی مایکل نوئر و نویسندگی آرون گوزیکوفسکی است. (منبع: Deadline)

 

• جوئل اگرتون در حال مذاکره برای پیوستن به جنیفر لارنس در فیلم جاسوسی مهیج “گنجشک قرمز” (Red Sparrow) به کارگردانی فرانسیس لارنس است که فیلمی اقتباسی از رمان جیسون متیوز درباره رابطه بین یک مأمور اطلاعاتی روس و یک مأمور سیا است. (منبع: Variety)

 

• ویل پولتر، جک رینور و بن اوتول به جان بویگا پیوستند تا در فیلمی به کارگردانی کاترین بیگلو و نویسندگی مارک بوال درباره شورش های سال 1967 دیترویت بازی کنند. (منبع: Variety)